curea alternator
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca cureaua de accesorii migreaza catre motor, nu te mai salveaza nici carcasa aia de plastic, pt ca o decupeaza cureaua si tot intra peste distributie. daca intinzatorul topaie, cureaua vibreaza tare intre compresorul de clima si fulia de la arbore, poate sa fie si altceva decat acel galet cu telescop. rulmentul de la fulia de AC l-ai schimbat pana la urma?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
cateva minute la rece
adica face doar cateva minute la rece si apoi dispare si huruiala si totul e ok? daca trece de tot dupa ce nu mai e rece motorul, ti-as sugera sa verifici in bord daca nu cumva iti oscileaza si acul de la turometru(pana e rece motorul), daca oscileaza s-ar putea sa fie si altceva la mijloc.
p.s. asa cum zice si Lucian, carcasa de plastic nu e o salvare, pe xm-ul meu 2,1 aveam carcasa de plastic pe toata distributia inclusiv zona aferenta fuliei de vibrochen(nu era fara carcasa) si in ciuda acestui fapt tot am patit-o, deci repet, nu e o salvare carcasa!
p.s. asa cum zice si Lucian, carcasa de plastic nu e o salvare, pe xm-ul meu 2,1 aveam carcasa de plastic pe toata distributia inclusiv zona aferenta fuliei de vibrochen(nu era fara carcasa) si in ciuda acestui fapt tot am patit-o, deci repet, nu e o salvare carcasa!
curea
Unele pompe de injectie se dezamorseaza dupa ce opresti motorul(chiar daca nu total), iar la pornire apar acele oscilatii in primul minut, de cele mai multe ori iese si fum, insa e doar la pornire si in minutele imediat urmatoare dispare, de aceea te-am intrebat de oscilatii. Oarecum e interesant ceea ce ai spus mai sus, adica faptul ca huruie doar la rece, esti sigur ca dispar trepidatiile curelei dupa ce se incalzeste motorul? totusi, eu raman pe acelasi sfat sa schimbi intinzatorul si fulia cu unele care au exact aceleasi caracteristici cu cele originale iar daca rolele de ghidaj si rulmentul ac sunt in regula, ar trebui sa se rezolve problema. in nici un caz nu circula cu masina asa, dureaza doar cateva secunde sa-ti sara cureaua de pe alternator la distributie si pe cand iti dai seama e prea tarziu si costurile....
daca tot s-a dat jos cureaua, a invirtit cineva fiecare rola/alternator/compresor individual ca sa asculte daca hiriie?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Lun 24-Dec-2007 07:30
- Localitate: Bucuresti acu Zalaegerszeg
daca ai dat jus arcu masoaral trebuie sa aiba 130.5mm daca e mai mul sau mai putin nui bun
si incearca sa il bagi in ulei sau motorina ca sar putea ca telescopu sa fie intepeni.nu o sa iti mai miriie,dar inseamna ca nu mai e bun.o alta chestie tot dispozitivu asta se misca pe 2 rulmenti ,verificai si ungei daca e nevoie.
si incearca sa il bagi in ulei sau motorina ca sar putea ca telescopu sa fie intepeni.nu o sa iti mai miriie,dar inseamna ca nu mai e bun.o alta chestie tot dispozitivu asta se misca pe 2 rulmenti ,verificai si ungei daca e nevoie.
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Sâm 30-Ian-2010 23:00
- Localitate: Călimănești
- Masina: Citroen Xm 2.5 TD Exclusive
- 2: Citroen C6 2.7 HDI
la mine bate cureaua de loveste in lonjeron. de curand mi s-a rupt surubul de la rulmentul intinzator, l-am schimbat , amortizorul de vibratii are cateva luni, fulia am schimbat-o cu una sh de la cealalta masina si am verificat-o acum din nou si nu are fisuri, compresorul de ac se invarte foarte usor, alternatorul l-am schimbat , rulmentul intinzator nu are uzura si merge foarte usor, rola reglabila am schimbat-o.
acum urmeaza o intrebare la care va rog daca stiti sa imi raspundeti > pompa hidraulica fara curea pe ea dar montata pe masina cum trebuie sa se invarta ? la mine se invarte greu apoi merge usor apoi greu si tot asa . sa fie defecta pompa hidraulica?
acum urmeaza o intrebare la care va rog daca stiti sa imi raspundeti > pompa hidraulica fara curea pe ea dar montata pe masina cum trebuie sa se invarta ? la mine se invarte greu apoi merge usor apoi greu si tot asa . sa fie defecta pompa hidraulica?
citroen my real passion
ar trebui sa opuna un pic de rezistenta atita vreme cit e in circuit, dar nu f mult, la mina scapa destul de mult inapoi
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
desfa surubul la disjunctor; daca pompa merge tot in suturi, si nu merge la mana oarecum cursiv, atunci ai ceva probleme pe circuitul de directie, mai ales ca te plangeai ca merge aiurea; pistoanele de la partea de servo sunt dispuse simetric pe "rotatie" ca sa zicem asa, pe cand circuitul de suspensie are doar 2, dispuse offset, si poate sa dea simptomul asta cum ca s-ar invarti neuniform; si la mine topaie cureaua la xantia, si nu stiu ce drac sa ii mai fac, ca ma dispera. rulment AC nou, ambele role noi, fulia schimbata, facut proba chiar si cu una noua, singurele lucruri care sunt neschimbate sunt arcul si galetul mobil, dar sa le iau noi nu am bani momentan, iar second nu gasesc (motor 2.1). problema e ca nu doar topaie, ci mai si sare cate un canal peste fulia de la pompa hidraulica, si din cauza asta o pandesc periodic, sa nu cumva sa vina detot spre motor. ce-i drept se intampla destul de rar, maxim odata pe luna. nu vibreaza decat la pornire de la rece, maxim 5 minute, apoi se potoleste aproape definitiv. si nici nu face in relantiu, face doar undeva la 1100 ture sau ceva de genul. daca aveti ceva idei si pentru mine ar fi binevenite. stiu... ar trebui schimbat galetul mobil si arcul, dar na... oricum, ultima data cand le-am dat jos pareau extrem de bune; arcul avea lungimea corecta, iar galetul parea in regula la mana; cine stie...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
@Nicu - intinzatorul ala nu prea merge inlocuit cu SH .Poate fi arcul decalit etc.Fluctuatia si vibratia curelei poate fi doar de acolo.La xm la mine scartaie la relanti de te scoate din masina , cred ca ceva tot de genul ala am si eu acolo si trebuie inlocuit.In ture dispare complet ca se echilibreaza cureaua zic eu , dar cu timpul stau foarte prost.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187756
Total subiecte 18617
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos