Cred ca si bujiile au fost.Numai 2 din ele lucrau 100% celelalte aveau o distanta neuniforma intre electrozi si coloare mai inchisa nu caramizie. Am sa pun filtrul original sa vad diferenta. Cel original care e construit din fibra de hartie compresata a carui spatii intre aceste fibre sunt gauri microscopice prin care aerul trebuie sa treaca.Acele fibre mai mult blocheaza particulele de aer. Celalalt trece aerul mai liber si totodata blocheaza impuritatiile/praful prin uleiul impregnat pe fibrele de bumbac (din citite si logic vorbind). Multe masini de cursa nici nu folosesc filtru de aer. Proprietarii lor vor cat mai mult aer sa intre in motor...nu-i intereseaza daca motorul se strica,intra ceva in el datorita lipsei de filtru, vor power. Imi aduc aminte din armata, cum era mai bine, aer cat mai bine filtrat (masca pe fata si randament scazut) ori fara masca si cu praf inhalat si randament maxim?

...Cu flitrul asta si zgomotul la motor sa schimbat, are zgomot de turbo.