Performance K&N Flters

Forum de discutii generale despre Citroen ZX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Emi12
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Joi 31-Iul-2008 07:54
Localitate: Dublin

Performance K&N Flters

Mesajde Emi12 » Dum 17-Aug-2008 18:25

Uimitor de eficient acest filtru.L-am atasat la masina ( schimbat si bujiile pus Bosch super-4) , am facut plinu ( aproape plin) si parcurs 550 km .Nu se compara acceleratia cu filtru normal, DELOC. M-am intors si acul nivelului de benzina indica putin sub ultima linie alba. Am avut bujii Denso, 2 lucrau bine celelalte nu prea si filtru normal, aceeas distanta si ma intorceam cu becul aprins a nivelului de benzina. Sa fie oare datorat acestui filtru? :?: Foloseste careva acest tip de filtru :?:

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 17-Aug-2008 19:58

eu as intreba: sa fie oare bujiile? daca bujiile nu lucreaza deloc sau lucreaza incorect consumul creste clar. Un filtru prin care trece aerul usor iti creste consumul, nu il scade. In plus, am facut si eu testul. Diferenta intre filtru standard si fara filtru este insesizabila.

Emi12
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Joi 31-Iul-2008 07:54
Localitate: Dublin

Mesajde Emi12 » Dum 17-Aug-2008 20:55

Cred ca si bujiile au fost.Numai 2 din ele lucrau 100% celelalte aveau o distanta neuniforma intre electrozi si coloare mai inchisa nu caramizie. Am sa pun filtrul original sa vad diferenta. Cel original care e construit din fibra de hartie compresata a carui spatii intre aceste fibre sunt gauri microscopice prin care aerul trebuie sa treaca.Acele fibre mai mult blocheaza particulele de aer. Celalalt trece aerul mai liber si totodata blocheaza impuritatiile/praful prin uleiul impregnat pe fibrele de bumbac (din citite si logic vorbind). Multe masini de cursa nici nu folosesc filtru de aer. Proprietarii lor vor cat mai mult aer sa intre in motor...nu-i intereseaza daca motorul se strica,intra ceva in el datorita lipsei de filtru, vor power. Imi aduc aminte din armata, cum era mai bine, aer cat mai bine filtrat (masca pe fata si randament scazut) ori fara masca si cu praf inhalat si randament maxim? :wink: ...Cu flitrul asta si zgomotul la motor sa schimbat, are zgomot de turbo.


Înapoi la “Citroen ZX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern