Pagina 1 din 2

OLTCIT CLUB 1982

Scris: Dum 29-Dec-2013 14:14
de autoclasic
Salutare domnilor !!! Va prezint un exemplar pe care l-am salvat de la un sfarsit presupun trist si anume,dezmembrare,sau distrugere, masina a intrat in posesia mea in 23 decembrie, am venit cu ea pe propriile ei roti tocmai din Resita. A avut un proprietar destul de grijuliu dar din 2012 iarna a stat afara in spatele blocului complet neglijata. A fost achizitionata in octombrie 1982 prin reteaua societatii Comturist,adica pe valuta, costand 5500$,asa reiese din copia facturii originale.La bord inregistreaza putin peste 91000 km,este intr-o stare surprinzator de buna,vopseaua de fabrica ,accesorii si piese de origine. Are in schimb o problema majora,singura, masina a fost parcata in garaj cu partea din fata dreapta sub reteaua de apa calda,incalzire si apa rece a blocului, drept urmare,in urma condensului aripa interioara fata,dreapta este foarte ruginita, asa ca sunt in cautarea piesei respective, in mod curios aripa exterioara este intacta. Iata masina, pe scurt deocamdata :

http://imageshack.us/a/img835/6530/6uei.jpg
http://imageshack.us/a/img163/9650/aial.jpg
http://imageshack.us/a/img823/8863/b9q1.jpg
http://imageshack.us/a/img713/2829/34yb.jpg
http://imageshack.us/a/img20/321/kjsx.jpg

Scris: Dum 29-Dec-2013 15:04
de james kilowatt
Foarte tare! E versiunea cu motor de 1.1 sau 1.2? Scrie "club" pe ea, deci banuiesc ca nu e cea de 600cmc care din cate imi amintesc se chema "special".

Cred ca cel mai simplu ar fi sa gasesti alta de la care sa iei piesele de caroserie... daca vrei sa o tii, poate ar fi o investitie buna. Gandeste-te de exemplu ca iesi odata cu ea si iei o pietricica in parbriz.... ar prinde bine sa ai alta pentru donat organe.

Scris: Dum 29-Dec-2013 15:31
de autoclasic
Bineanteles ca o pastrez,am piese destul de multe dar nu gasesc donator de organe,sau cei care mai au sunt hipnotizati de programul rabla,le-a sucit mintile guvernul :) ,pe masina asta am dat 250 EUR,si este intr-o stare de invidiat pentru varsta ei, dar am vazut exemplare fabricate dupa 90 pe care detinatorii cer 5,6,700 de EUR si nu ai ce sa alegi de pe ele!

Masina este versiunea cu motor de 1129 cmc,Club, are pe ea totul original frantuzesc,in afara de acumulator si anvelope.

Scris: Lun 30-Dec-2013 19:16
de marianmarian
spune adresa si iti trimit un electromotor bun sau vb.la telefon 0732703808/0766734944/0744482293.

Scris: Lun 27-Ian-2014 12:21
de Plumber
FelicitĂŁri pentru achiziĂžie!
Cam greu cu aripa dreaptĂŁ; e aia cu seria caroseriei.
Încearcã ºi pe forumul Oltcit. Nu prea mai este el frecventat în ultima vreme dar nu se ºtie.
Programul rabla a vrãjit pe mulÞi dar la fel de mulÞi au rãmas cu hârtia În mânã În urma programului de anul trecut.

Scris: Lun 27-Ian-2014 19:18
de autoclasic
Sunt si pe forumul Oltcit, bineanteles ca cei de acolo stiu ce piese caut,sunt sigur ca pe undeva se mai gaseste o aripa, mi-e putin ciuda :) , eu am avut aripile fata interioare noi noute, cu extensiile lonjeronului, cand am renuntat la Oltcit acum multi ani le-am pus de vanzare pe forum, au stat asa luni bune si nu s-a aratat nimeni interesat, pentru ca aveam nevoie de locul de depozitare le-am dus la fier vechi, acum alerg dupa o amarata de tabla :D ,asa-mi trebuie!!!

Scris: Mar 28-Ian-2014 19:54
de marianmarian
adresa pentru electromotor si sa vb prin ce vrei sa il trimit.

Scris: Sâm 15-Feb-2014 20:22
de autoclasic

Scris: Sâm 11-Oct-2014 15:33
de autoclasic

Scris: Sâm 11-Oct-2014 20:45
de james kilowatt
Foarte tare!
Eu ma declar invidios :wink:

Cu mecanica cum sta? Carburator, motor, d-astea?

Scris: Dum 12-Oct-2014 10:45
de autoclasic
Motorul si carburatorul sunt revizuite complet cu piese originale sau aftermarket de cea mai buna calitate,functioneaza perfect,fara erori anul viitor am ceva de munca la puntea fata , rulmentii si simeringurile noi, burdufuri planetara stanga, bucsele bratului superior si retusuri cu negru mat la praguri unde s-au sablat in timp, de la pietrisul pus de drumari iarna, mai am aparatorile de noroi de curatat si regalvanizat suporturile metalice si echipate rotile de aliaj originale care trebuie sa soseasca din franta, apoi numere de mures si eventual date in judecata niste institutii pentru obtinerea in instanta a certificatului de vehicul istoric, are aproape 33 de ani.

Scris: Lun 13-Oct-2014 08:37
de james kilowatt
autoclasic scrie:...,functioneaza perfect,fara erori...


Daca n-are erori, e bine... mutumesc pentru traducerea in limba obd-ului :))

Ai rezolvat problema de rugina de care spuneai mai sus?

Scris: Lun 13-Oct-2014 12:11
de autoclasic
Da, am rezolvat-o elegant, toata portiunea ruginita am sectionat-o si am confectionat respectand toate unghiurile si forma , un segment din tabla zincata, pe care l-am trimis la vopsit si pe care ulterior l-am prins cu nituri, inainte de vopsire am facut un montaj preliminar si am reglat distante, curburi si inclinatii ale tablei, o sa fac o poza sa vezi cum a iesit :) . Pe masina nu am sudat nimic, tot ce era de facut in afara de aceasta aripa interioara, a ramas doar de curatat , tratat si retusat cu grund, vopsea, lac si pasta de lustruit .

Scris: Lun 13-Oct-2014 14:57
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Te salut si te felicit!
Daca vrei sa o vinzi, m-as inscrie primul pe lista de asteptare.
Gandeste-te si poate ma crezi ca va ajunge pe maini bune.

Scris: Lun 13-Oct-2014 18:10
de autoclasic
Salut Mugurel, cred ca la tine ar fi pe maini bune pentru ca te cunosc, am auzit despre tine si iti cunosc pasiunea pentru Citroen si Oltcit, masina nu o voi vinde, o pastrez cu mare grija, chiar mai mult decat atat, voi incerca sa mai gasesc unele exemplare care au o baza solida si care au toate sansele sa ajunga la fier vechi, pe asta daca nu o luam, acolo ajungea , desi un asemenea gest era unul idiot. De vandut nu o vand dar vei putea vedea masina oricand doresti, anul viitor in primavara o voi scoate la plimbare pe soare :) Aceasta masina a inchis un cerc, sa zic asa, am prins lansarea Oltcitului si sfarsitul lui, am fost in uzina sa vad cum se fabrica, am cate ceva din ce s-a tiparit despre aceasta masina si am crescut cu ea, in familia mea a fost prima masina noua cumparata dupa al doilea razboi mondial, dar imi lipsea obiectul, masina :)