Mers in suturi
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 50
- Membru din: Lun 03-Sep-2012 07:32
- Localitate: Constanta
- Masina: Xantia 1.8i 1994
Mers in suturi
Salutare.
Cand am pornit-o dimineata, dupa cateva secunde a inceput sa se inece putin si s-a aprins "Check engine" stingandu-se in 5 secunde.
Masina trepideaza destul de tare si merge inecat, ca si cum nu s-ar alimenta cu destula benzina(cam ca atunci cand e intr-o viteza superioara si e subturata), stand pe loc se ineaca putin cand e la relanti, dar cand o turez e ok.
Am si bagat benzina de la un peco dubios care cu siguranta pune si ceva apa in ea, dar ieri am bagat si de la Petrom, nu stiu ei canta apa baga in ea.
Eu unul ma gandeam sa schimb filtrul de benzina. Alte pareri sunt binevenite.
Multumesc anticipat.
Cand am pornit-o dimineata, dupa cateva secunde a inceput sa se inece putin si s-a aprins "Check engine" stingandu-se in 5 secunde.
Masina trepideaza destul de tare si merge inecat, ca si cum nu s-ar alimenta cu destula benzina(cam ca atunci cand e intr-o viteza superioara si e subturata), stand pe loc se ineaca putin cand e la relanti, dar cand o turez e ok.
Am si bagat benzina de la un peco dubios care cu siguranta pune si ceva apa in ea, dar ieri am bagat si de la Petrom, nu stiu ei canta apa baga in ea.
Eu unul ma gandeam sa schimb filtrul de benzina. Alte pareri sunt binevenite.
Multumesc anticipat.
Daca dupa ce schimbi filtrul de benzina face tot asa, verifica bobina de inductie sau modulul de aprindere. La mine ala a crapat si aveam scanteie doar pe 2 bujii din 4. Inversand iesirile spre bobina, aveam scanteie pe celelalte 2 bujii. Asa am constatat ca bobina e ok. Modulul a fost 90 de lei nou.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Eu as incepe intai cu verificarea scanteii, intrucat dureaza 2 minute si se face fara sa desfaci decat cel mult un capac din plastic.
Daca spui ca turata merge mai bine am mari dubii ca e de la filtru sau pompa (ar putea fi mai degraba de la injectoare care pisa, si la relenti are benzina prea multa, nu prea putina). Filtrul/pompa nu prea dau simptome la relenti decat daca-s praf, caz in care in sarcina ar fi mai rau, nu mai bine.
Daca spui ca turata merge mai bine am mari dubii ca e de la filtru sau pompa (ar putea fi mai degraba de la injectoare care pisa, si la relenti are benzina prea multa, nu prea putina). Filtrul/pompa nu prea dau simptome la relenti decat daca-s praf, caz in care in sarcina ar fi mai rau, nu mai bine.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu ai ce iesiri sa inversezi, la xantia modulul de aprindere este in ECU. poti totusi sa inversezi intrarile, dar doar daca tai firele de la mufa bobinei, si le legi invers. mi se pare ca sunt 2 groase galbene alaturate, la margine.
doar una nu are scanteie?! tare ciudat. cand se strica bobina, dispare scanteia la 2 bujii; ori la 1-4, ori la 2-3. esti sigur ca nu are curent bujia? sau cand scoti fisa, nu se simte nici o schimbare? e mare diferenta...
doar una nu are scanteie?! tare ciudat. cand se strica bobina, dispare scanteia la 2 bujii; ori la 1-4, ori la 2-3. esti sigur ca nu are curent bujia? sau cand scoti fisa, nu se simte nici o schimbare? e mare diferenta...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Daca e modulul stricat, indiferent unde este, nu ai scanteie pe 2 bujii, nu doar numai pe una. Pentru ca e sistem cu scanteie pierduta, da scanteie in acelasi timp pe 2 bujii, un cilindru e la sfarsitul compresiei, celalalt e la evacuare si pe ala scanteia se pierde. Daca esti sigur 100% ca doar o bujie e cu probleme, cel mai bine incearca cu alta bobina, eventual imprumuta de la cineva, ca sa nu dai banii de pomana daca e din alta parte. Ca de multe ori, dupa ce demolezi jumatate de masina, cand vrei sa scoti si ultima piesa pe care vrei sa o inlocuiesti, descoperi o mufa oxidata sau un fir intrerupt.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Posibilitatile sunt multe dar inclin spre bobina.
Cel mai bine ar fi sa gasesti pe cineva din constanta cu motor ca al tau sau chiar 1.6 pentru o proba cu bobina. Nu ar dura mai mult de 5 minute sa vezi daca bobina e buna.
Pe service citroen eu am gasit valorile in Ohmi care trebuie sa fie la bobina de 1.8 16v intre pini la mufa.
Posibil sa fie si la asta de 1.8 8v dar de la servici nu pot sa vad pozele.
Daca reusesc sa le gasesc le postez aici si cu un multimetru poti masura sa vezi ce-ti da.
Cel mai bine ar fi sa gasesti pe cineva din constanta cu motor ca al tau sau chiar 1.6 pentru o proba cu bobina. Nu ar dura mai mult de 5 minute sa vezi daca bobina e buna.
Pe service citroen eu am gasit valorile in Ohmi care trebuie sa fie la bobina de 1.8 16v intre pini la mufa.
Posibil sa fie si la asta de 1.8 8v dar de la servici nu pot sa vad pozele.
Daca reusesc sa le gasesc le postez aici si cu un multimetru poti masura sa vezi ce-ti da.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
acolo ai 4 fire. unul este de la condensatorul ala de deparazitare (pin 4), unul este + contact (pin 3), iar celelalte 2 sunt impulsurile pe - pentru cele 2 jumatati ale bobinei (pin 1 si 2). daca poti, verifica daca ai impulsuri pe 1 si 2. e cam greu sa faci asta cu multimetru digital... trebuie unul cu ac, sau osciloscop.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos