Salutare din nou.
Dupa cum zice si titlul, iese LHM pe langa capacul ala care-i apasat cu o sarma. Am atasat o poza.
Nu iese mult... acea mica "balta", odata formata, nu se mai mareste. Probabil etanseaza, pentru ca daca o sterg, in 5km de mers apare alta. Din cate am inteles, s-a ovalizat un pic rezervorul, avand in vedere ca-i apasat cu sarma aia.
Aveti idee, exista vreo solutie prin care sa remediez problema ? Schimbatul rezervorului iese din discutie. Mentionez ca nu trebuie sa completez LHM decat foarte foarte rar, singura problema e ca ma deranjeaza sa vad aia cand deschid capota... arata neingrijit
Iese LHM pe langa capacul de la rezervorul de ... LHM
Moderator: Echipa Tehnica
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 437
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Se pare ca din cauza sarmei rezervorul nu mai este plan si garnitura capacului nu mai etanseaza cum trebuie....asa se intampla si la mine.
Vazusem undeva ca dupa schimbarea garniturii nu mai curgea LHM dar cred ca trebuie intai rezolvata problema cu deformarea rezervorului.
Ideea mea pe care o sa o pun in aplicare data viitoare, cand curat sitele rezervorului o sa bag o bucata de teava PVC in rezervor sa nu se mai lase.
Momentan la mine nu prea mai apare LHM acolo...cred ca din cauza ca nivelul e prea mic...pe maxim ciupercuta portocalie e sub liniile rosii
Vazusem undeva ca dupa schimbarea garniturii nu mai curgea LHM dar cred ca trebuie intai rezolvata problema cu deformarea rezervorului.
Ideea mea pe care o sa o pun in aplicare data viitoare, cand curat sitele rezervorului o sa bag o bucata de teava PVC in rezervor sa nu se mai lase.
Momentan la mine nu prea mai apare LHM acolo...cred ca din cauza ca nivelul e prea mic...pe maxim ciupercuta portocalie e sub liniile rosii
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 437
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
Cam putin LHM... nu-ti clipeste martorul cand o pornesti ?
Eu ma gandeam la niste mastic in jurul capacului... oare ar avea vreun efect ?
Eu ma gandeam la niste mastic in jurul capacului... oare ar avea vreun efect ?
Web design profesionist.
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Nivelul de LHM se masoara cu masina pe ridicata pe maxim, cand e pe normal e mai mult LHM in rezervor si ciupercuta sta sus de tot
Mai clipeste martorul cand o mai ridic pe maxim doar.
Mastic nu stiu ce sa zic...eu in trecut am mai incercat cu o garnitura suplimentara dar rezervorul era apasat mai tare si se deforma mai rau.
Rezolvarea e sa ii pui o proptea, sa nu se mai lase....poate si o garnitura noua.
Mai clipeste martorul cand o mai ridic pe maxim doar.
Mastic nu stiu ce sa zic...eu in trecut am mai incercat cu o garnitura suplimentara dar rezervorul era apasat mai tare si se deforma mai rau.
Rezolvarea e sa ii pui o proptea, sa nu se mai lase....poate si o garnitura noua.
- MisterClaude
- Web Master
- Mesaje: 437
- Membru din: Vin 16-Dec-2011 09:02
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo CT
- 2: Citroen C4 Coupe, 2.0HDI
- 3: Citroen Xantia SX 1.8i 16v (RIP)
- Contact:
Vazusem pe un site francez capace cu tot cu garnitura.. undeva pe la vreo 10 euro parca... sunt curios daca se gasesc si pe-aici asa ieftin. La proptea m-am gandit si eu... dar mi-e ca o sa pice de la hopuri si dupa aia trebuie s-o pescuiesc din rezervor. Plus ca poate se mai infunda ceva pe-acolo
Masticul pe de alta parte... n-are ce sa strice. In cel mai rau caz am de lucru un pic cand scot capacul... dar nu ma joc la el toata ziua Oricum... acum ca ma gandesc... LHM-ul ala ar afecta masticul in timp, deci nu stiu cat de viabil ar fi.
Masticul pe de alta parte... n-are ce sa strice. In cel mai rau caz am de lucru un pic cand scot capacul... dar nu ma joc la el toata ziua Oricum... acum ca ma gandesc... LHM-ul ala ar afecta masticul in timp, deci nu stiu cat de viabil ar fi.
Web design profesionist.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187677
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdrianS