Pagina 1 din 1

Picura LHM-ul pe la pompa si pe la rezervorul de LHM

Scris: Lun 21-Oct-2013 15:08
de MisterClaude
Salut colegi,

De ceva vreme tot observam un pic de LHM iesit pe langa capacul de la rezervoul de lichid hidraulic (capacul ala care vine prins cu o sarma curbata... aveti poza mai jos). Ma gandeam ca n-o fi inchis etans. Am desfacut sarma aia si am pus-o inapoi, dar degeaba. Oricum... iese cate foarte putin...

Astazi am deschis capota sa verific uleiul si am observat ca nivelul LHM-ului a scazut vizibil (am mai completat cam ~300-400ml

Inafara de "deja obisnuita" mini-balta de LHM care se formeaza pe capac, am observat ca a picurat un pic de ulei si din pompa hidraulica pe alternator.

Picura putin, dar nu-mi dau seama de ce. Poate ma puteti ajuta... o fi presiunea prea mare in sistem ?
La pompa aia s-o fi dus vreo garnitura? Daca da, se poate schimba?

Ca sa va faceti o idee cam cat picura... am sters bine pompa hidraulica, am pornit masina si am lasat-o la relanti. Nu s-a observat nimic. Am dat o tura de bloc, am ridicat suspensia si am coborat-o inapoi si am verificat iar pompa: se vedea un pic de lichid verde prelingandu-se de sub piulita aia (aia mare, nu cea mica de pe conducta). Nu ma deranjeaza sa completez 300ml LHM pe luna, dar mi-e frica sa nu se agraveze situatia, asa ca as prefera sa stiu cum s-o remediez. Pana acum n-am avut niciodata probleme cu instalatia hidraulica.

Mentionez ca nu mi se aprinde nici martorul de la hidraulica, nici cel mare de STOP, deci senzorii inca nu detecteaza nici o problema.

Multumesc.
Aveti mai jos pozele si incercuit cu rosu pe unde am observat ulei:




Imagine


Imagine

Scris: Lun 21-Oct-2013 15:26
de kady28
Salut colegu' , prima problema...cea cu rezervorul apare la toate. Si eu m-am chinuit mult timp sa fac ceva sa nu mai iasa pe acolo LHM dar nu am reusit. De vina este constructia rezervorului care nu e ranforsatin zona aia si din cauza clemei se deformeaza...daca te uiti asa piezis la rezervor se vede ca e convex. S-a lasat plasticul din cauza ca apasa clema pe capac. O solutie ar fi ca atunci cand schimbi LHM si speli rezervorul sa bagi o bucata de teava pexal sau ceva asemenator care nu avecteaza uleiul, ca sa tina plasticul impins in sus...sa fie plan.
Referitor la a doua prb. incearca sa mai strangi piulita la iesire de servo. Daca nu da nici un rezultat va trebui inlocuit o-ringul. Colegii care se pricep la hidraulica mai bine o sa-ti zica ce si cum.
Aici un link folositor:
http://xantia2.voila.net/changement_joint_pompe_hp.htm

Scris: Lun 21-Oct-2013 16:00
de MisterClaude
kady28 scrie:Salut colegu' , prima problema...cea cu rezervorul apare la toate. Si eu m-am chinuit mult timp sa fac ceva sa nu mai iasa pe acolo LHM dar nu am reusit. De vina este constructia rezervorului care nu e ranforsatin zona aia si din cauza clemei se deformeaza...daca te uiti asa piezis la rezervor se vede ca e convex. S-a lasat plasticul din cauza ca apasa clema pe capac. O solutie ar fi ca atunci cand schimbi LHM si speli rezervorul sa bagi o bucata de teava pexal sau ceva asemenator care nu avecteaza uleiul, ca sa tina plasticul impins in sus...sa fie plan.
Referitor la a doua prb. incearca sa mai strangi piulita la iesire de servo. Daca nu da nici un rezultat va trebui inlocuit o-ringul. Colegii care se pricep la hidraulica mai bine o sa-ti zica ce si cum.
Aici un link folositor:
http://xantia2.voila.net/changement_joint_pompe_hp.htm


Aha... multumesc mult.
Deci mare branza nu e... o sa mai sufere un pic. Data viitoare cand trec pe la service o sa ma interesez cat costa sa schimb panarama aia de piulita.

Scris: Lun 21-Oct-2013 18:27
de benny_merty
Daca curge numai pe acolo lasa adresa pe privat si i-ti trimit eu un oring.


Imagine

Benone Cisnadie - Sibiu

Scris: Lun 21-Oct-2013 23:51
de MisterClaude
benny_merty scrie:Daca curge numai pe acolo lasa adresa pe privat si i-ti trimit eu un oring.


Imagine

Benone Cisnadie - Sibiu


Va sun eu maine :)