citroen xantia activa 2.0 turbo

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Vin 12-Aug-2011 09:45

khan scrie:nu pune cutie de TD, e buna doar pina la a 3-a, dupa aia e extrem de lunga. incearca sa cauti o cutie de BX GTI 16V sau de Xsara VTS, sint mai aproape de ce iti trebuie
dar xsara nu e pe te5 mie imi trebuie be3. Si totusi nu mar deranja sa o am pe a 5a de la 90 100 in sus .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 29-Aug-2011 07:05

am gasit cutie de pug 405 1.9 td .
pe ea scrie 9ds2 daca are cineva idee ce inseamna codul asta .

Nic am gasit pompa , maine o trimit impreuna cu difuzorul ala de la alarma :D.
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 29-Aug-2011 09:29

iar eu o sa iti trimit janta aia, cu precizarea ca am nevoie de adresa, ca nu o mai am.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Vin 02-Sep-2011 12:54

nic: cred ca a ajuns pompa , problema e ca nu mai gasesc difuzorul ala .
adresa o ai pe PM.
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Vin 02-Sep-2011 13:02

de codul ala de cutie ce parere ai ?
ai mai auzit de el ppana acum
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Joi 15-Sep-2011 22:50

nic : cand poti sa imi pui si mie roata aia ? am facut rost de cauciucuri si vreau sa le pun pe jante .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 16-Sep-2011 08:48

hai ca trimit azi, sau cel tarziu maine. am si uitat, scuze. ti-o trimit cu tot cu cauciuc, sau fara?! nu e problema decat de transport, ca ar fi mai usoara doar janta.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Vin 16-Sep-2011 21:35

trimite-o cu tot cu cauciuc , nu strica pe aici pe acasa :d

P. S. daca poti la urgent curier .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Vin 16-Sep-2011 21:59

mai nou am probleme cu pompa de benzina , parca am mai spus ca am bubuit 2 pana acum , in sf . am cumarat inca un bosch , cred ca nu e original am dat 3 mil pe el si ma tinut fix 10 minute dupa care nu se mai tureaza motorul peste 2000 de ture , si amestecul sta la lean , pana acum am mers cu presiunea la 4 - 4.5 , mai putin nu trage bine .

maine am sa incerc sa ii pun in serie 2 pompe , am una de golf gti de pus in rezervor si nenorocirea asta de " bosch" in exterior , sa vedem poate asa rerusesc sa o fac sa tina putina presiune .

cea de golf baga doar 3 atm , iar asta am vazut ca ajunge la 6 daca e alimentata direct , fara sa traga prin conducte , direct din bidon .
asa ca ma gandesc sa o pun pe cea de golf in rezervor , cu vreun soi de retur si cu supapa de refulare la 2 atm si pe cealalta in compartimentul motor sa ridice de la 2 la 4 poate 5 .

intrebare , are cumva cineva o pompa de presiune mare ( 6 atm nominal) sa ma scape si pe mine de complicatii :D.
am gasit pe net walbro dar aceeasi poveste ca si cele normale baga a6 atm maxim si 3 nominal si mai sunt si 6 mil.
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mie 02-Noi-2011 15:29

sa rezolvat problema cu pompele de benzina


sau pus 2 in serie una in rezervor sa impinga pana la motor si una la motor sa ridice pana la 4.5 unde am reglat-o eu .

acum mai ramane problema cu ambreiajul nu pot sa sar de a 3 a ca incepe sa patineze si la mers noormal , banuiesc ca sa ars deja discul ala simplu :D.



oricum e pe vine un ceramic de la omp de mi 16
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 06-Feb-2012 13:45

am revenit cu noutati , am facut rost de ambreiaj , multumesc mihai stan , care mi la dat la un pret infim . cateva poze .
Ceramic clutchspecialists cu tot cu volanta si placa de presiune .
Imagine

si intre timp a aparut un daily driver ( trebuia sa fie o xantia stock hdi dar nu a vrut tata ca e prea complicata )

o am de 3 luni acum si nu pot spune ca am avut probleme foarte mari cu ea .
Imagine

Imagine
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
jony
pasionat
Mesaje: 683
Membru din: Dum 23-Ian-2005 21:19
Localitate: Brasov

Mesajde jony » Lun 06-Feb-2012 16:45

salut jantele de pe pug sunt cele de pe 4tunning de vanzare?

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 06-Feb-2012 18:26

dap , le dau la schimb cu unele originale de peugeot pe 16 , sau cu pretul de acolo ,
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 25-Iun-2012 15:48

salut , nu am mai intrat pe aici de foarte mult timp , masina nu prea a mai facut progrese foarte mari , s-a montat ambreiajul ceramic , si mai nou un set de etrieri brembo cu discuri de 305 , acum astept distantierii de 27mm ca nu mai iuntra jantele. :).


In general acum trage foarte bine mi-a ajuns boostul si la 1.5 , si spre surprinderea mea nu sa spart nimic , desi a ars segmenti de tot , acum consuma ulei cat benzina . Fata de predictiile foarte sumbre date de Mihai Stan in legatura cu transmisia mea , se tine destul de bine , deja am sarit de 7 plecari in forta pe la 1.0 boost , si de la a 3 a in sus chiar si 1.5 si inca rezista .


Eu incerc sa ajung cu masina la un nivel cat de cat de competitie , in principal urmez cateva modele de la www.dp-engineering.nl si www.pug1off.com .

Pe viitor , in functie de cum va fi bugetul urmeaza un stand alone VEMS plug and play ca sa imi premita boost ceva mai mare , interne forjate si obligatoriu roll cage. treaba asta sar destul de mutlt de 3000 de euro , deci trebuie luate cat de cat progresiv.


OM TRAI SI OM VEDEA :)
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Joi 06-Dec-2012 10:00

salut , cred ca nu ma mai cunoaste nimeni pe aici . :( nu am mai intrat de mult )

am si eu ceva probleme : masina pugul 2.0 t a inceput sa consume ulei , il da afara pe toate partile pe evacuare pe blowoff , deci cemai turbina e dusa.
intrebari :
1. Pot monta o turbina mai mare ?( o pot mentine la presiune mica (0.8 , 0.9)
2.E pozibil sa fi terminat si segmentii?, mentionez ca trage ( ia tot bordu, a 5a in limitare )
3.Cat de mare o sa fie lagul cu t mare ?
4.Turbina veche avea racire pe apa , asta mare nu are , e o problema ? mentionez ca o montez in spatele farului si o sa aiba parte de ceva racire )
5.Pot pastra galeria veche de evacuare si sa trag doar o teava in lateral pana la turbina ? sau trebuiesc facuti serpi , daca da 4-1 sau 4-2-1 ?

cam atat :D . multumesc . astept pareri .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos