dar xsara nu e pe te5 mie imi trebuie be3. Si totusi nu mar deranja sa o am pe a 5a de la 90 100 in sus .khan scrie:nu pune cutie de TD, e buna doar pina la a 3-a, dupa aia e extrem de lunga. incearca sa cauti o cutie de BX GTI 16V sau de Xsara VTS, sint mai aproape de ce iti trebuie
citroen xantia activa 2.0 turbo
Moderator: Echipa Tehnica
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
mai nou am probleme cu pompa de benzina , parca am mai spus ca am bubuit 2 pana acum , in sf . am cumarat inca un bosch , cred ca nu e original am dat 3 mil pe el si ma tinut fix 10 minute dupa care nu se mai tureaza motorul peste 2000 de ture , si amestecul sta la lean , pana acum am mers cu presiunea la 4 - 4.5 , mai putin nu trage bine .
maine am sa incerc sa ii pun in serie 2 pompe , am una de golf gti de pus in rezervor si nenorocirea asta de " bosch" in exterior , sa vedem poate asa rerusesc sa o fac sa tina putina presiune .
cea de golf baga doar 3 atm , iar asta am vazut ca ajunge la 6 daca e alimentata direct , fara sa traga prin conducte , direct din bidon .
asa ca ma gandesc sa o pun pe cea de golf in rezervor , cu vreun soi de retur si cu supapa de refulare la 2 atm si pe cealalta in compartimentul motor sa ridice de la 2 la 4 poate 5 .
intrebare , are cumva cineva o pompa de presiune mare ( 6 atm nominal) sa ma scape si pe mine de complicatii .
am gasit pe net walbro dar aceeasi poveste ca si cele normale baga a6 atm maxim si 3 nominal si mai sunt si 6 mil.
maine am sa incerc sa ii pun in serie 2 pompe , am una de golf gti de pus in rezervor si nenorocirea asta de " bosch" in exterior , sa vedem poate asa rerusesc sa o fac sa tina putina presiune .
cea de golf baga doar 3 atm , iar asta am vazut ca ajunge la 6 daca e alimentata direct , fara sa traga prin conducte , direct din bidon .
asa ca ma gandesc sa o pun pe cea de golf in rezervor , cu vreun soi de retur si cu supapa de refulare la 2 atm si pe cealalta in compartimentul motor sa ridice de la 2 la 4 poate 5 .
intrebare , are cumva cineva o pompa de presiune mare ( 6 atm nominal) sa ma scape si pe mine de complicatii .
am gasit pe net walbro dar aceeasi poveste ca si cele normale baga a6 atm maxim si 3 nominal si mai sunt si 6 mil.
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
sa rezolvat problema cu pompele de benzina
sau pus 2 in serie una in rezervor sa impinga pana la motor si una la motor sa ridice pana la 4.5 unde am reglat-o eu .
acum mai ramane problema cu ambreiajul nu pot sa sar de a 3 a ca incepe sa patineze si la mers noormal , banuiesc ca sa ars deja discul ala simplu .
oricum e pe vine un ceramic de la omp de mi 16
sau pus 2 in serie una in rezervor sa impinga pana la motor si una la motor sa ridice pana la 4.5 unde am reglat-o eu .
acum mai ramane problema cu ambreiajul nu pot sa sar de a 3 a ca incepe sa patineze si la mers noormal , banuiesc ca sa ars deja discul ala simplu .
oricum e pe vine un ceramic de la omp de mi 16
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
am revenit cu noutati , am facut rost de ambreiaj , multumesc mihai stan , care mi la dat la un pret infim . cateva poze .
Ceramic clutchspecialists cu tot cu volanta si placa de presiune .
si intre timp a aparut un daily driver ( trebuia sa fie o xantia stock hdi dar nu a vrut tata ca e prea complicata )
o am de 3 luni acum si nu pot spune ca am avut probleme foarte mari cu ea .
Ceramic clutchspecialists cu tot cu volanta si placa de presiune .
si intre timp a aparut un daily driver ( trebuia sa fie o xantia stock hdi dar nu a vrut tata ca e prea complicata )
o am de 3 luni acum si nu pot spune ca am avut probleme foarte mari cu ea .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
salut , nu am mai intrat pe aici de foarte mult timp , masina nu prea a mai facut progrese foarte mari , s-a montat ambreiajul ceramic , si mai nou un set de etrieri brembo cu discuri de 305 , acum astept distantierii de 27mm ca nu mai iuntra jantele. .
In general acum trage foarte bine mi-a ajuns boostul si la 1.5 , si spre surprinderea mea nu sa spart nimic , desi a ars segmenti de tot , acum consuma ulei cat benzina . Fata de predictiile foarte sumbre date de Mihai Stan in legatura cu transmisia mea , se tine destul de bine , deja am sarit de 7 plecari in forta pe la 1.0 boost , si de la a 3 a in sus chiar si 1.5 si inca rezista .
Eu incerc sa ajung cu masina la un nivel cat de cat de competitie , in principal urmez cateva modele de la www.dp-engineering.nl si www.pug1off.com .
Pe viitor , in functie de cum va fi bugetul urmeaza un stand alone VEMS plug and play ca sa imi premita boost ceva mai mare , interne forjate si obligatoriu roll cage. treaba asta sar destul de mutlt de 3000 de euro , deci trebuie luate cat de cat progresiv.
OM TRAI SI OM VEDEA
In general acum trage foarte bine mi-a ajuns boostul si la 1.5 , si spre surprinderea mea nu sa spart nimic , desi a ars segmenti de tot , acum consuma ulei cat benzina . Fata de predictiile foarte sumbre date de Mihai Stan in legatura cu transmisia mea , se tine destul de bine , deja am sarit de 7 plecari in forta pe la 1.0 boost , si de la a 3 a in sus chiar si 1.5 si inca rezista .
Eu incerc sa ajung cu masina la un nivel cat de cat de competitie , in principal urmez cateva modele de la www.dp-engineering.nl si www.pug1off.com .
Pe viitor , in functie de cum va fi bugetul urmeaza un stand alone VEMS plug and play ca sa imi premita boost ceva mai mare , interne forjate si obligatoriu roll cage. treaba asta sar destul de mutlt de 3000 de euro , deci trebuie luate cat de cat progresiv.
OM TRAI SI OM VEDEA
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
salut , cred ca nu ma mai cunoaste nimeni pe aici . nu am mai intrat de mult )
am si eu ceva probleme : masina pugul 2.0 t a inceput sa consume ulei , il da afara pe toate partile pe evacuare pe blowoff , deci cemai turbina e dusa.
intrebari :
1. Pot monta o turbina mai mare ?( o pot mentine la presiune mica (0.8 , 0.9)
2.E pozibil sa fi terminat si segmentii?, mentionez ca trage ( ia tot bordu, a 5a in limitare )
3.Cat de mare o sa fie lagul cu t mare ?
4.Turbina veche avea racire pe apa , asta mare nu are , e o problema ? mentionez ca o montez in spatele farului si o sa aiba parte de ceva racire )
5.Pot pastra galeria veche de evacuare si sa trag doar o teava in lateral pana la turbina ? sau trebuiesc facuti serpi , daca da 4-1 sau 4-2-1 ?
cam atat . multumesc . astept pareri .
am si eu ceva probleme : masina pugul 2.0 t a inceput sa consume ulei , il da afara pe toate partile pe evacuare pe blowoff , deci cemai turbina e dusa.
intrebari :
1. Pot monta o turbina mai mare ?( o pot mentine la presiune mica (0.8 , 0.9)
2.E pozibil sa fi terminat si segmentii?, mentionez ca trage ( ia tot bordu, a 5a in limitare )
3.Cat de mare o sa fie lagul cu t mare ?
4.Turbina veche avea racire pe apa , asta mare nu are , e o problema ? mentionez ca o montez in spatele farului si o sa aiba parte de ceva racire )
5.Pot pastra galeria veche de evacuare si sa trag doar o teava in lateral pana la turbina ? sau trebuiesc facuti serpi , daca da 4-1 sau 4-2-1 ?
cam atat . multumesc . astept pareri .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos