citroen xantia activa 2.0 turbo
Moderator: Echipa Tehnica
vorbesc de orificiul de la waste gateul intern are 10 mm in diametru si nu elibereaza suficiente gaze sa incetineasca turbina ca sa scada presiunea , sa nu sara de 1,3 el se deschide la 0,6 la maxim dar nu elibereaza suficiente gaze , eu vreau sa cobor presiunea la 0,9 , poate chiar mai putin.
admisia inainte avea 120 cm lungine , acum are 20
evacuarea era de 50 acum e de 60 fara nici un fel de tobe , nici macar catalizator doar un racord flexibil si finala
intercoolerul de la 3 cm grosime a ajuns la 8 tot pe tubulatura de 60.
eu zic ca influenteaza ca de cat .
ar mai fi o solutie sa largesc orificul ala si sa ii fac in strung o pastila mai mare dar e mai mult de munca .
si oricum vreau sa scap de el ca ma incurca la cutia de transfer.
admisia inainte avea 120 cm lungine , acum are 20
evacuarea era de 50 acum e de 60 fara nici un fel de tobe , nici macar catalizator doar un racord flexibil si finala
intercoolerul de la 3 cm grosime a ajuns la 8 tot pe tubulatura de 60.
eu zic ca influenteaza ca de cat .
ar mai fi o solutie sa largesc orificul ala si sa ii fac in strung o pastila mai mare dar e mai mult de munca .
si oricum vreau sa scap de el ca ma incurca la cutia de transfer.
Ultima oară modificat Mar 19-Iul-2011 21:30 de către majestiqe, modificat 1 dată în total.
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
dar tu oare ai verificat daca wastegate`u actual etanseaza corect ? sau reglajul este corect ? sau daca furtunu care actioneaza wastegate`u nu este cumva spart ? sunt multe variabile inainte sa incepi sa iei un wastegate extern si toate cele... mai ales ca momentan esti la inceput cu masina
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
eu iti garantez ca diam gaurii este suficient sa elimine toate gazele ... problema este ori de la actuator , ori de la furtunul comanda de la actuator ... SAU evacuarea este prea mica , ceea ce duce la o presiune mare ... poti pune mama wastegate`ului daca evacuarea este mica ... sau ca sa faci o chestie mai ok , waste-gate extern cu screamer pipe cum am avut si eu ...
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
dieametrul evacuarii este de 60 mm fara nici un fel de restrictie , eu zic ca este suficient ,
am verificat waste gateul , deschide la 0,6
am verificat si pastila si este etansa . deci singura solutie cam asta e .
acum daca ai alta idee , mar ajuta foarte mult ca nu prea am de unde 5k sa dau pe waste
eu ma gandeam sa majorez gaura aia si sa ii fac alta pastila mai mare
am verificat waste gateul , deschide la 0,6
am verificat si pastila si este etansa . deci singura solutie cam asta e .
acum daca ai alta idee , mar ajuta foarte mult ca nu prea am de unde 5k sa dau pe waste
eu ma gandeam sa majorez gaura aia si sa ii fac alta pastila mai mare
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
mihaistan scrie:dar tu oare ai verificat daca wastegate`u actual etanseaza corect ? sau reglajul este corect ? sau daca furtunu care actioneaza wastegate`u nu este cumva spart ? sunt multe variabile inainte sa incepi sa iei un wastegate extern si toate cele... mai ales ca momentan esti la inceput cu masina
dap am verifivat etanseaza
am boost controller si este strans la maxim deci ar trebui sa bage tot in membrana de la waste
furtunele sunt toate schimbate si verificat cu compresorul si nu are nici o scurgere
screamer ul asta inseamna teava din waste scoasa sub masina sa nu mai intre in evacuare nu ?
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
nu se intelege din ce ai spus tu ca vrei sa faci presiune mai mica. cu boost controller-ul pe inchis inseamna ca nu lasi presiunea din admisie sa intre in turbina si sa deschida waste-ul, deci cum vrei sa faci presiune mai mica? deschide robinetul de boost si vezi prin incercari unde ar trebui sa stea ca sa faci 0.9. e imposibil sa nu ajunga waste-ul ca sa faci mai putin de 1.3
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
pai ......
boost controlerul lucreaza asa : din traseul de la intercooler , inainte de clapeta de acceleratie , pleaca un furtun , care ajunge intr-un T-u de acolo pleaca alt furtun in jos la waste gate , inca unul la boost controler .
deci cand boost controlerul este inchis toata presiunea din admisie se duce in waste .
cand boost controlerul este deschis presiunea din admisie ajunge afara , in loc sa ajunga in waste .
boost controlerul lucreaza asa : din traseul de la intercooler , inainte de clapeta de acceleratie , pleaca un furtun , care ajunge intr-un T-u de acolo pleaca alt furtun in jos la waste gate , inca unul la boost controler .
deci cand boost controlerul este inchis toata presiunea din admisie se duce in waste .
cand boost controlerul este deschis presiunea din admisie ajunge afara , in loc sa ajunga in waste .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
khan scrie:nu se intelege din ce ai spus tu ca vrei sa faci presiune mai mica. cu boost controller-ul pe inchis inseamna ca nu lasi presiunea din admisie sa intre in turbina si sa deschida waste-ul, deci cum vrei sa faci presiune mai mica? deschide robinetul de boost si vezi prin incercari unde ar trebui sa stea ca sa faci 0.9. e imposibil sa nu ajunga waste-ul ca sa faci mai putin de 1.3
asta ma mira si pe mine , am verificat de 3 ori daca lucreaza waste
Robinetu nu se pune direct intre turbina si waste , se pune separat , si lucreasa ca o supapa de refulare .
Presiunea asta o atinge intra 3 a la 4000 de ture , dar nu sta constant ( este un fel de varf ).
Daca tin constant sta in jur de 1 , daca accelerez creste iar .
Peste 4000 incepe sa scada spre 0.5 si la 5000 da in nas ( flacari si tot tacamul ) dupa care imi e frica sa o mai tin imi e sa nu bubuie . Pe loc se ambaleaza la 6000 fara probleme pana ii taie alimentarea .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
Problema mare ............ Azi ma fortato mai tare si cand trece presiunea peste 1 bar da in nas , pierde toata puterea dar presiunea ramane tot la 1 ,daca iau piciorul dp acceleriatie sa scada nitel presiunea isi revine .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
atunci ceva e montat gresit, sau presiunea in loc sa o ia spre waste, se pierde pe traseu. masina aia stoc nu face 1 bar, poate doar in virf, deci cu boost-ul inchis, in cazul asta, trebuie sa deschida waste-ul orice ar fi. ia vezi sa nu ii fi stricat tu reglajul la waste sau sa fie blocat
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187760
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos