citroen xantia activa 2.0 turbo

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 06-Dec-2012 11:00

t3/t4 turbina , nu este necesara racirea pe apa , decat daca vrei desigur. Poti face si cu teava trasa in lateral sau serpi . Colectorul o sa`ti dea destul de munca , daca nu este facut corect nu va merge ok masina . Eu zic sa nu iti fie teama de ceva lag , este foarte ok .

Si chiar daca nu a crapat transmisia ... raman la parerea ca tot o sa crape . Prima cutie a rezistat cam 10 runuri a doua a rezistat 2 :))) acum tine bine ... deci ramane la aprecierea masinii ce suporta si ce nu !

Iti recomand serpii cum am facut si la harbu meu , din ce m`am documentat sunt ok 4-1 .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Joi 06-Dec-2012 12:16

1. ghici ce , pe full trottle la plecare de pe loc mi-a patinat ambreiajul :D . noroc ca nu sa lipit
2. eu nu prea caut performanta maxima cred ca o sa merg pe galeria stok si doar o legatura , turbine am 2 la dispozitie
un k26 de motor de 7 litri iveco noua
si un holset de motor de 9 litri putin uzata

Imagine

Imagine


mai ramane in picioare intrebarea cu segmentii

turbina vreau sa o pun in locul bateriei , deci o sa fie ceva incalceala de tevi pe acolo :D.
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 06-Dec-2012 12:28

daca la plecari usoare de pe loc l`ai patinat ... se tocesc padelele ... pot schimba padelele ceramice te costa cam 300-450 ron cu tot c nituri de la racing nick !

k26 e mai ok , holsetu chiar si hx35 este prea mare pt motorul tau !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Joi 06-Dec-2012 12:35

holsetul e hx 35 u asa mam gandit si eu , k26 este si nou si are si waste gate, ce imi e frica cu el , are melcul de evacuare foarte mic , fata de cel de admisie ,
am sa pun poze maine cand ajung acasa za imi zici o parere .


ai idee pe unde pot schimba si eu cuzinetii la holset mai ieftin ? ( trebuie pusa pe un tractor , am 2 holseturi )
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Joi 06-Dec-2012 12:40

cu ambreiajul ma gandeam sa trec si eu pe 230 sau poate incropesc un dubludisc de 215 , am eu niste bazgauni in cap .
oricum am descoperit ca a mea cutie be3 este diferita de cea de 2X4 are rapoartele mult mai scurte cu a 5a in 6500 deabia am prins 180 .
si ia bordu in vre0 700 de metri .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 11-Dec-2012 11:41

Imagine


repet t3/t4 poti face combinatii multe , kitul de reparatie este accesibil !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 11-Dec-2012 12:02

uite ce am eu :
2 holset hx 40 si hic sau ceva de genu
2 garret ed eurocargo de 3.9 nu stiu ce cod ( poate o recunosti tu )
1 kkk 26 cu waste gate si turbina foarte mica comparativ cu compresorul si ceva piese de la un kkk27 ( turbina mare fara waste gate , compresor , nu mai am axul si elementul central
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 11-Dec-2012 13:31

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

relanti galopant peugeot 406 hdi

Mesajde majestiqe » Lun 05-Ian-2015 15:12

Eheheee , de cand nu am mai scris si eu pe aici , bineinteles , scriu tot cu o problema ,

si as avea nevoie de o parere , si unde alt undeva sa cer cu incredere decat aici :D .
e vorba de un 406 hdi de 90 cp cu 830000 km la bord , am probleme cu relantiul , mai facea inainte o data la o luna , dar acum face la fiecare pedala calcata mai repede .


Am mai avut problema asta acum 3 ani cand am luat masina , am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de inalte si si-a revenit oarecum .
Acum vreau sa cer o opinie inainte sa dau banii pe inca un regulator .
Intrebarea este daca ar putea fi alt ceva , sau daca poate fi curatat ? daca se merita .

link sa vedeti cam cum se aude http://youtu.be/qCBPwP36cSI


LEGAT DE SUBIECT
405 ul aduna praf in garaj , nu am ami avut timp de el nici sa il pornesc , sper sa am timp de o reconditionare completa peste cativa ani cand ma mai linistesc agricultura .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
cristidica
pasionat
Mesaje: 459
Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde cristidica » Joi 08-Ian-2015 18:35

merge curatat dar mai intai de toate da-i jos garniturile alea mici il cureti si apoi le pui la loc
dar curatarea nu dureaza mult...

830k wtf


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos