intrebare

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

cristian.kiki
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
Localitate: arad

intrebare

Mesajde cristian.kiki » Joi 21-Dec-2006 14:15

am avut probleme cu pompa hidraulica cu 2 iesiri. am pus una cu trei si mi-a spart pistonasul de la caseta . care este probl?

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Joi 21-Dec-2006 14:37

Bine ai venit pe forum!

Ce anume s-a stricat la caseta? Care pistonas?
Cred ca ai avut pompa cu 1 iesire si s-a montat una cu 2 iesiri. Pentru ca nu exista nicio pompa cu 3 iesiri. Furtunul de alimentare nu se numara la iesiri ale pompei.
Cand s-a facut modificarea, s-a renuntat la repartitorul de debit si s-a inlocuit conjunctorul cu unul potrivit?

P.S. Ar fi bine sa ne spui ce masina ai. Sau si mai bine sa-ti completezi campul "Semnatura" din "Profil".

cristian.kiki
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
Localitate: arad

Mesajde cristian.kiki » Joi 21-Dec-2006 19:19

am xantia 1993, 1,9 D, am pus pompa , conjuctorul si caseta de directie de pe una din 97. mi-a spart pistonasul de la caseta de directie si nu stiu din care cauya ca nu am schita cu montarea pompei noi

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Joi 21-Dec-2006 19:26

Incearca sa indici in poza de mai jos care este "pistonasul.

Imagine

cristian.kiki
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
Localitate: arad

Mesajde cristian.kiki » Joi 21-Dec-2006 19:30

ala al doilea de jos . ala care se prinde de caseta

cristian.kiki
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
Localitate: arad

Mesajde cristian.kiki » Joi 21-Dec-2006 19:32

sau cilindru nu stiu exact cum se numeste

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Joi 21-Dec-2006 19:40

Deci cel cu nr.4 in figura. Este cilindru de forta.
N-as putea sa zic cu siguranta de ce s-a spart. Poate sa cedeze simeringul de la capat. Sau poate nu a fost bine fixat de caseta si vibratiile au produs o fisura, asta mai ales la fundul cilindrului. Sau poate doar a sarit tubul de plastic de la mansonul care recupereaza lichidul hidraulic de pe piston.
Oricum, este o piesa independenta, nu trebuie sa schimbi toata caseta.

cristian.kiki
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
Localitate: arad

Mesajde cristian.kiki » Joi 21-Dec-2006 22:30

efectiv s-a spart pe la mijloc. ma gandeam sa nu fi pus invers conductele la pompa. conducta de la caseta am montat-o in iesirea de langa fulie iar conjuctorul la iesirea din capatul pompei. in mijloc intre cele doua e intrarea.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Vin 22-Dec-2006 08:55

Imagine

Iesirea A este pentru suspensie-frana si merge la conjunctor si iesirea "C" merge la valva-pinion a casetei.
Cilindrul s-a spart imediat dupa ce ai montat noua pompa?
Este foarte posibil ca montarea gresita a conductelor sa fi dus la spargerea cilindrului.

cristian.kiki
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
Localitate: arad

Mesajde cristian.kiki » Vin 22-Dec-2006 09:29

mersi mult. Eu le-am pus invers. caseta la A si conjuctorul la C.

cilindru s-a spart cand am virat maxim

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Vin 22-Dec-2006 10:19

Ce explicatie as da eu pentru ce s-a intamplat in cazul montarii astfel a conductelor: s-a creat o suprapresiune care nu a avut unde sa fie eliberata.

Presiunea circuitului de directie este reglata printr-o clapeta de descarcare tarata la ~160 bar, situata in corpul pompei iar presiunea circuitului de suspensie+ frana este limitata de conjunctor. Cum la tine circuitele au fost inversate, nu a mai existat nimic care sa limiteze presiunea facuta de pompa spre caseta de directie.

Nu-ti ramane decat sa montezi conductele corect si sa schimbi cilindrul.

cristian.kiki
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
Localitate: arad

Mesajde cristian.kiki » Vin 22-Dec-2006 10:33

mersi foarte mult. M-ai salvat.

in caz ca nu ne mai auzim pana la Craciun i-ti urez un Craciun foarte fericit alaturi de cei dragi

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Vin 22-Dec-2006 10:37

Multumesc si eu pentru urari. Sarbatori fericite!


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187677
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdrianS