intrebare
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
- Localitate: arad
intrebare
am avut probleme cu pompa hidraulica cu 2 iesiri. am pus una cu trei si mi-a spart pistonasul de la caseta . care este probl?
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Bine ai venit pe forum!
Ce anume s-a stricat la caseta? Care pistonas?
Cred ca ai avut pompa cu 1 iesire si s-a montat una cu 2 iesiri. Pentru ca nu exista nicio pompa cu 3 iesiri. Furtunul de alimentare nu se numara la iesiri ale pompei.
Cand s-a facut modificarea, s-a renuntat la repartitorul de debit si s-a inlocuit conjunctorul cu unul potrivit?
P.S. Ar fi bine sa ne spui ce masina ai. Sau si mai bine sa-ti completezi campul "Semnatura" din "Profil".
Ce anume s-a stricat la caseta? Care pistonas?
Cred ca ai avut pompa cu 1 iesire si s-a montat una cu 2 iesiri. Pentru ca nu exista nicio pompa cu 3 iesiri. Furtunul de alimentare nu se numara la iesiri ale pompei.
Cand s-a facut modificarea, s-a renuntat la repartitorul de debit si s-a inlocuit conjunctorul cu unul potrivit?
P.S. Ar fi bine sa ne spui ce masina ai. Sau si mai bine sa-ti completezi campul "Semnatura" din "Profil".
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
- Localitate: arad
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
- Localitate: arad
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
- Localitate: arad
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Deci cel cu nr.4 in figura. Este cilindru de forta.
N-as putea sa zic cu siguranta de ce s-a spart. Poate sa cedeze simeringul de la capat. Sau poate nu a fost bine fixat de caseta si vibratiile au produs o fisura, asta mai ales la fundul cilindrului. Sau poate doar a sarit tubul de plastic de la mansonul care recupereaza lichidul hidraulic de pe piston.
Oricum, este o piesa independenta, nu trebuie sa schimbi toata caseta.
N-as putea sa zic cu siguranta de ce s-a spart. Poate sa cedeze simeringul de la capat. Sau poate nu a fost bine fixat de caseta si vibratiile au produs o fisura, asta mai ales la fundul cilindrului. Sau poate doar a sarit tubul de plastic de la mansonul care recupereaza lichidul hidraulic de pe piston.
Oricum, este o piesa independenta, nu trebuie sa schimbi toata caseta.
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
- Localitate: arad
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
- Localitate: arad
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Ce explicatie as da eu pentru ce s-a intamplat in cazul montarii astfel a conductelor: s-a creat o suprapresiune care nu a avut unde sa fie eliberata.
Presiunea circuitului de directie este reglata printr-o clapeta de descarcare tarata la ~160 bar, situata in corpul pompei iar presiunea circuitului de suspensie+ frana este limitata de conjunctor. Cum la tine circuitele au fost inversate, nu a mai existat nimic care sa limiteze presiunea facuta de pompa spre caseta de directie.
Nu-ti ramane decat sa montezi conductele corect si sa schimbi cilindrul.
Presiunea circuitului de directie este reglata printr-o clapeta de descarcare tarata la ~160 bar, situata in corpul pompei iar presiunea circuitului de suspensie+ frana este limitata de conjunctor. Cum la tine circuitele au fost inversate, nu a mai existat nimic care sa limiteze presiunea facuta de pompa spre caseta de directie.
Nu-ti ramane decat sa montezi conductele corect si sa schimbi cilindrul.
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Joi 21-Dec-2006 13:58
- Localitate: arad
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187677
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdrianS