Pagina 1 din 1

Problema ciudata la hidraulica

Scris: Mar 25-Oct-2005 11:03
de sorin.
De 2 ani am o problema destul de ciudata la hidraulica. Uneori se aprinde martorul pt. presiune scazuta (se stinge si se aprinde ritmic dupa cum lucreaza disj.-conj. , uneori sta tot timpul aprins, alteori se aprinde dupa un drum lung) Nu se aprinde la temperaturi scazute (iarna nu s-a aprins deloc). Cand se aprinde, mi sa parut ca la viteza mare nu s-ar mai intari suficient directia, in rest merge normal. Conj.-disjunctorul l-am schimbat dar face la fel. Daca nu aveti vreo sugestie o sa masor presiunile(la primavara cand o sa se aprinda)

Scris: Mar 25-Oct-2005 14:24
de MARIAN
Ar putea fi vana de securitate.

Scris: Mar 25-Oct-2005 16:14
de sorin.
Ce anume la ea? Si de ce cand merge, cand nu? O sa verific daca pierde ulei pe retur cand se aprinde becul.

Scris: Mar 25-Oct-2005 17:13
de MARIAN
Exact aia tre sa faci.Ai spus ca merge la temperaturi scazute ceea ce inseamna ca lichidul este mai vascos.

Scris: Mar 25-Oct-2005 18:43
de sorin.
Nu cred ca are legatura cu fluiditatea uleiului. Mai de mult, in urma unei avarii a trebuit sa pun ulei de cutie automata (mai vascos) si a avut acelasi simptom. Asta-vara s-a aprins BRUSC dupa un drum de 700KM in care a fost stins. Oricum este clar ca are legatura cu temperatura unei piese(la frig nu se aprinde) Cu prima ocazie o sa schimb vana de securitate.

Scris: Mie 26-Oct-2005 09:05
de stan cristian
Ai incercat sa schimbi pompa hidraulica ?

Scris: Mie 26-Oct-2005 10:23
de sorin.
Pompa nu am schimbat-o, dar nu cred sa fie defecta (ori ar merge, ori
n-ar merge) Se pare ca ar fi un furt de presiune pe undeva, dar totusi care nu are legatura cu fluiditatea uleiului ci mai curand cu temperatura piesei respective, si care se manifesta intermitent.

Scris: Mie 26-Oct-2005 10:28
de sorin.
Vana de securitate, datorita pozitiei, ar fi mai influentata de temperatura mediului ambiant.

Scris: Joi 27-Oct-2005 17:33
de khan
incearca intii sa pui uleiul care trebuie pus, adica LHM. dupa aceea ia-o pe fir si vezi unde se opreste. vana ar fi cel mai probabil

Scris: Joi 27-Oct-2005 17:48
de sorin.
LHM am . Nu ai citit atent. Cine sa se opreasca?

Scris: Dum 27-Noi-2005 17:21
de sorin.
Am rezolvat problema. Era chiar sonda de presiune defecta.(de o saptamana martorul de presiune a stat aprins permanent)

Problema ciudata la hidraulica

Scris: Lun 23-Apr-2007 07:12
de Dan Popa
Care este vana de securitate ?
Este normal sa se aprinda becul de lhm cand apas pe frana mai tare daca sfera centrala este descarcata ? Am problema asta, desi am schimbat regulatorul de presiune ( sau cum i-o spune), pompa centrala si dozatorul de frana. Si mai are momente cand directia merge in trepte.

Scris: Lun 23-Apr-2007 21:01
de dj01fad
daca directia merge in trepte, inseamna ca ambele sfere acumulator sunt descarcate la maxim (dea de la regulator si cea de sub radiator, de la frana); in aceasta situatie, la frane mai puternice si la bruscari ale directiei este normal sa se aprinda martorul. urgent trebuie puse sfere incarcate pentru ca dai in altele din cauza asta; nu cumva tacane foarte des?