Problema ciudata la hidraulica
Moderator: Echipa Tehnica
Problema ciudata la hidraulica
De 2 ani am o problema destul de ciudata la hidraulica. Uneori se aprinde martorul pt. presiune scazuta (se stinge si se aprinde ritmic dupa cum lucreaza disj.-conj. , uneori sta tot timpul aprins, alteori se aprinde dupa un drum lung) Nu se aprinde la temperaturi scazute (iarna nu s-a aprins deloc). Cand se aprinde, mi sa parut ca la viteza mare nu s-ar mai intari suficient directia, in rest merge normal. Conj.-disjunctorul l-am schimbat dar face la fel. Daca nu aveti vreo sugestie o sa masor presiunile(la primavara cand o sa se aprinda)
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Exact aia tre sa faci.Ai spus ca merge la temperaturi scazute ceea ce inseamna ca lichidul este mai vascos.
Ultima oară modificat Mar 25-Oct-2005 19:41 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.
Nu cred ca are legatura cu fluiditatea uleiului. Mai de mult, in urma unei avarii a trebuit sa pun ulei de cutie automata (mai vascos) si a avut acelasi simptom. Asta-vara s-a aprins BRUSC dupa un drum de 700KM in care a fost stins. Oricum este clar ca are legatura cu temperatura unei piese(la frig nu se aprinde) Cu prima ocazie o sa schimb vana de securitate.
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
incearca intii sa pui uleiul care trebuie pus, adica LHM. dupa aceea ia-o pe fir si vezi unde se opreste. vana ar fi cel mai probabil
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Problema ciudata la hidraulica
Care este vana de securitate ?
Este normal sa se aprinda becul de lhm cand apas pe frana mai tare daca sfera centrala este descarcata ? Am problema asta, desi am schimbat regulatorul de presiune ( sau cum i-o spune), pompa centrala si dozatorul de frana. Si mai are momente cand directia merge in trepte.
Este normal sa se aprinda becul de lhm cand apas pe frana mai tare daca sfera centrala este descarcata ? Am problema asta, desi am schimbat regulatorul de presiune ( sau cum i-o spune), pompa centrala si dozatorul de frana. Si mai are momente cand directia merge in trepte.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca directia merge in trepte, inseamna ca ambele sfere acumulator sunt descarcate la maxim (dea de la regulator si cea de sub radiator, de la frana); in aceasta situatie, la frane mai puternice si la bruscari ale directiei este normal sa se aprinda martorul. urgent trebuie puse sfere incarcate pentru ca dai in altele din cauza asta; nu cumva tacane foarte des?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187752
Total subiecte 18613
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdnanS2024