Problema ciudata la hidraulica

sfere, dozatoare, pompe,LHS, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Problema ciudata la hidraulica

Mesajde sorin. » Mar 25-Oct-2005 11:03

De 2 ani am o problema destul de ciudata la hidraulica. Uneori se aprinde martorul pt. presiune scazuta (se stinge si se aprinde ritmic dupa cum lucreaza disj.-conj. , uneori sta tot timpul aprins, alteori se aprinde dupa un drum lung) Nu se aprinde la temperaturi scazute (iarna nu s-a aprins deloc). Cand se aprinde, mi sa parut ca la viteza mare nu s-ar mai intari suficient directia, in rest merge normal. Conj.-disjunctorul l-am schimbat dar face la fel. Daca nu aveti vreo sugestie o sa masor presiunile(la primavara cand o sa se aprinda)

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 25-Oct-2005 14:24

Ar putea fi vana de securitate.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 25-Oct-2005 16:14

Ce anume la ea? Si de ce cand merge, cand nu? O sa verific daca pierde ulei pe retur cand se aprinde becul.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 25-Oct-2005 17:13

Exact aia tre sa faci.Ai spus ca merge la temperaturi scazute ceea ce inseamna ca lichidul este mai vascos.
Ultima oară modificat Mar 25-Oct-2005 19:41 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 25-Oct-2005 18:43

Nu cred ca are legatura cu fluiditatea uleiului. Mai de mult, in urma unei avarii a trebuit sa pun ulei de cutie automata (mai vascos) si a avut acelasi simptom. Asta-vara s-a aprins BRUSC dupa un drum de 700KM in care a fost stins. Oricum este clar ca are legatura cu temperatura unei piese(la frig nu se aprinde) Cu prima ocazie o sa schimb vana de securitate.

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Mie 26-Oct-2005 09:05

Ai incercat sa schimbi pompa hidraulica ?
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 26-Oct-2005 10:23

Pompa nu am schimbat-o, dar nu cred sa fie defecta (ori ar merge, ori
n-ar merge) Se pare ca ar fi un furt de presiune pe undeva, dar totusi care nu are legatura cu fluiditatea uleiului ci mai curand cu temperatura piesei respective, si care se manifesta intermitent.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 26-Oct-2005 10:28

Vana de securitate, datorita pozitiei, ar fi mai influentata de temperatura mediului ambiant.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 27-Oct-2005 17:33

incearca intii sa pui uleiul care trebuie pus, adica LHM. dupa aceea ia-o pe fir si vezi unde se opreste. vana ar fi cel mai probabil
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Joi 27-Oct-2005 17:48

LHM am . Nu ai citit atent. Cine sa se opreasca?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 27-Noi-2005 17:21

Am rezolvat problema. Era chiar sonda de presiune defecta.(de o saptamana martorul de presiune a stat aprins permanent)

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Problema ciudata la hidraulica

Mesajde Dan Popa » Lun 23-Apr-2007 07:12

Care este vana de securitate ?
Este normal sa se aprinda becul de lhm cand apas pe frana mai tare daca sfera centrala este descarcata ? Am problema asta, desi am schimbat regulatorul de presiune ( sau cum i-o spune), pompa centrala si dozatorul de frana. Si mai are momente cand directia merge in trepte.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 23-Apr-2007 21:01

daca directia merge in trepte, inseamna ca ambele sfere acumulator sunt descarcate la maxim (dea de la regulator si cea de sub radiator, de la frana); in aceasta situatie, la frane mai puternice si la bruscari ale directiei este normal sa se aprinda martorul. urgent trebuie puse sfere incarcate pentru ca dai in altele din cauza asta; nu cumva tacane foarte des?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]


Înapoi la “Hidraulica - CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv