Pagina 1 din 2
carbuni demaror cx
Scris: Mie 28-Mar-2007 20:06
de sorin.
A schimbat cineva carbunii de demaror la cx 25 gti? Se pot face din carbuni de Oltcit.....? (as vrea sa-i cumpar inainte de a da jos demarorul)
Demarorul este cu reductor, cred ca Mitsubishi
Scris: Mie 28-Mar-2007 20:22
de eugenro2001
Mai bine cauti originali, costa mai mult dar cred ca e f important sa fie de calitate.
Scris: Joi 29-Mar-2007 07:41
de jgr1001
Nu stiu daca te ajuta, dar prin 2003 mi-a schimbat un amic carbunii cu unii de la Aro. Nu mai stiu daca s-au potrivit exact sau au trebuit slefuiti.
Cert este ca nu am avut probleme pana acum
Scris: Joi 29-Mar-2007 20:39
de dj01fad
am eu acasa un demaror cu reductor mitsubishi dar e de la alta masina; daca te ajuta cu ceva sa imi dai un semn; apropo, vezi ca mai am si un debitmetru de aer care e pentru cx gti, poate te intereseaza.
Scris: Vin 30-Mar-2007 06:56
de sorin.
O sa te caut dupa ce dau jos demarorul.
Poti sa-mi spui codul debitmetrului?
Scris: Vin 30-Mar-2007 08:18
de bebe
Pretul este asa de mic, incat nu merita munca sa stai sa jmirgheluiesti la altii!
Scris: Vin 30-Mar-2007 11:34
de sorin.
Pretul este asa de mic, incat nu merita munca sa stai sa jmirgheluiesti la altii!
Nu am gasit sa aduca nici macar furtun de apa, crezi ca o sa gasesc carbuni?
Scris: Vin 30-Mar-2007 11:47
de eugenro2001
mai usor vei gasi "carbuni" decat furtune de apa si asta deoarece "carbunii" sigur sunt standardizati si se potrivesc la mai multe tipuri de demaroare pe cand furtunul de apa este fix doar pentru CX.
Scris: Vin 30-Mar-2007 14:33
de dj01fad
nush codul. o sa ma uit pe el si te sun

Scris: Dum 01-Apr-2007 18:38
de sorin.
Am schimbat carbunii, si cu uimire

am constatat ca demarorul invarte la fel de repede.Masina a pornit din ce in ce mai greu , de aprox 5 luni. (uneori pornea bine

) Oricum, a fost un defect care s-a accentuat PROGRESIV.
Astazi am verificat scanteia intre o fisa si bobina, si am constatat ca scanteia era rosie sau galbena (oricum nu albastra), si in timp ce mergea demarorul era cu intreruperi. Am schimbat calc. de aprindere cu unul cu care in urma cu 2 ani pornea ceva mai greu, dar cu acesta nu a dat deloc scanteie. Verificai alimentarea bobinelor si a calc. cu +, masa calc., infasurarea bobinelor si pare in regula.
Oare este posibil sa fie condensatorii din calc. de aprindere (pt. ruptor)uzati?(sa fi pierdut capacitatea treptat?) O sa inlocuiesc si bobinele, dar deja incep sa o iau pe ghicite

Incep sa am indoieli asupra fiabilitatii cx-ului

Scris: Dum 01-Apr-2007 18:59
de stan cristian
salut, ai verificat bateria ? daca incarca alternatoru ai verificat ? conexiunile de la borne ?

Scris: Dum 01-Apr-2007 19:01
de eugenro2001
Incearca sa inlocuiesti cablurile groase de la baterie pana la demaror si bornele. S-ar putea sa ai o surpriza.
Scris: Dum 01-Apr-2007 19:04
de sorin.
salut, ai verificat bateria ? daca incarca alternatoru ai verificat ? conexiunile de la borne ?
Am voltmetru in bord

Conexiunile le-am curatat . Nu este sigur bateria.
Scris: Dum 01-Apr-2007 19:08
de eugenro2001
Nu e vorba de curatat conexiunile, Daca mai ai bornele originale si le vei taia in locul in care este sertizar cablul, vei vedea ca este oxidat in interior - rezulta contact defectuos iar la curentul absorbit de demaror inseamna o reducere semnificativa a tensiunii deci si a puterii demarorului.
Uita-te in topicul despre CX-ul meu din sectiunea "Masina mea" sa vezi cum am fcut eu cablurile alea.
Scris: Dum 01-Apr-2007 19:08
de sorin.
Incearca sa inlocuiesti cablurile groase de la baterie pana la demaror si bornele. S-ar putea sa ai o surpriza.
In iarna asta am inlocuit si bornele, am schimbat si un cablu, fara rezultat.
Astazi am observat ca scanteia este FOARTE slaba si dupa ce porneste motorul, timp de 5 min, dupa care isi mai revine, dar este tot anemica.
Daca mai ai bornele originale si le vei taia in locul in care este sertizar cablul, vei vedea ca este oxidat in interio
Nu am bornele originale, SIGUR nu este problema la borne.