Pagina 1 din 1

Probleme mari cu consumul

Scris: Lun 07-Ian-2008 01:32
de DumitruSB
Sa incep cu inceputul: -Bine ca existati si ca v-am gasit! -Am un CX de 2400GTI de 96Kw pe Benzina Multipunct din 1981.Problema la el este ca atunci cind l-am luat FUMA.(Scotea fum pe la capacul de Chiuloasacind iiscoteai busonul.)Avea anulat furtunul care ducea de la capacul de chiuloasa la Burduful filtrului de aiersi era scos un furtun de la capac spre dedesuptul masinii iar la burduful de aer era bagat un dop de cauciuc. Am reglat jocul la supape pe admisie-0,15mm iar pe evacuare-0,20mm la rece si de atunci motorul meu nu mai fumeaza!!! -Alta problema a fost ca(Am facut o cirpeala pentru ca nu am gasit de cumparat) burduful de la filtrul de aer la intrarea in galeria de admisiecare era de plastic a fost corodat de la benzina sau de la imbatrinire si era bandajat cu banda de izolat care de asemenea se topea de la benzina si traga aer fals de unde imi si crestea cunsumul. Am inlocuit acest burduf astfel:-unde se imbina burduful cu capatul de plastic dinspre filtrul de aer acolo am taiat cu un cuter inceputul burdufului si l-am dat jos(Burduful cu piesa de cauciuc care venea pe intrarea la galeria de admisie si care avea si dopul care il aveam montat in locul furtunului cu diuza de la capacul de chiuloasa)si in locul celor doua am montat 2-burdufuri de la DACIA de la filtrul de aer la carburator unul dupa altul si mi-au ajuns ca lungime de la filtrul de aer la intrarea la asmisie,astfel am etansat acest circuit s nu mai trage aier fals. -Nu cred ca imi functioneaza bine electovalva care imi vine la celalalt capat al galeriei de admisie(capatul opus clapetei de acceleratie). Nu stiu ce tensiune de deschidere trebuie sa fie pe acea electrovalva. Eu cred ca aceasta este o electrovalva de relantiu sau de pornire si cred ca NU MAI INCHIDE SI BAGA TOT TIMPUL BENZINA IN GALERIE. Fumul pe toba este negru. Daca este stricata de UNDE SA CUMPAR? Cam asta am vazut eu In rest nu stiu ce sa-i mai fac Va rg foarte mult daca ma poare cineva ajuta [/u]PROBLEMA ESTE CA IMI CONSUMA CAM 22-23 LITRI LA 100 DE KM DE MA BAGA IN PAMINT!

Consum Mareee CX

Scris: Mar 08-Ian-2008 22:25
de DumitruSB
Daca aveti idee careva in legatura cu montarea unui carburator pe CX sau a unei insalatii de GPL pentru carburator va rog sa-mi aspundeti. Astept Sfaturi cu mare interes si poate ne va fi mai bine noua cei cu CX!

Scris: Sâm 12-Ian-2008 18:06
de thefox
8) pe capatul opus acceleratiei nu este o electrovalva ci un injector de soc care in functie de model este actionat de calculator sau de unul din bulbii de apa in principiu cel ci 3 pini ptr.ca are si preincalzire
daca dai jos mufa de pe injector si verifici tensiunea in timpul mersului atunci normal cu motorul deja caldut trebuie sa nu mai ai curent pe el(10,5-11,5v)
daca ai atunci verifici bulbul de apa care comanda injectorul
daca nu ai tensiune cu motorul cald atunci functioneaza corect si consumul enorm vine de altundeva adica -regulator retur
-debitmetru de aer
-bujii nashpa......etc. :rolleyes:

Interesat

Scris: Sâm 12-Ian-2008 22:06
de DumitruSB
Cit ar trebui sa consume real un CX de 2400 GTI MPI?

Scris: Vin 18-Ian-2008 07:50
de razzwan
dar cat iti ia la 100 ?? de zici ca este asa mare?? ce motor ai pe cx??

Scris: Vin 18-Ian-2008 11:34
de nicum
Sfatul meu este sa treci intii masina pe carburatie. Iti va fi apoi mai usor sa treci pe GPL si instalatia va fi mai ieftina. Carburatorul poate sa fie intr-o stare mai proasta (pe gaz, el devine doar o simpla clapeta de acceleratie), important e sa nu pierzi benzina.

Scris: Vin 18-Ian-2008 13:32
de sorin.
Merge si cea de carburator montata pe cx gti, la fel de usor, avand avantajul ca trecerea de pe benzina pe gpl este foarte rapida, si nu mai pierzi din puterea motorului.