O ia motorul pe ulei...
Scris: Vin 27-Iul-2007 10:14
Faptele stau in halul urmator:
De ceva vreme cum incerc sa merg mai repede, motorul se supratureaza necontrolabil.
Initial am banuit aer in circuit, apoi pompa de injectie. Suspiciunile respective au fost eliminate (am schimbat si pompa de injectie), dar problema a ramas...
Am ajuns la concluzia ca motorul - in anumite conditii, incepe sa isi consume uleiul in loc sa pape respectuos motorina cum ar trebui...
Pompagiul la care am fost mi-a spus ca problema e sigur asta, pt ca supraturarea este insotita de fum albastru/gri si de miros de ulei ars (asta il simt eu)
Chestia asta se intampla in tr 5 si la viteze peste 100 km / h. In mometul cand incepe sa faca nazuri trebuie sa tin masina in viteza si sa o temperez cu frana pana la 50 km/h - ca sa scada turatia si apoi "criza de epilepsie" inceteaza
Banuiesc ca uleiul din capul pistonului se autoaprinde cand incep sa trag de masina, adica atunci cand temperatura medie din camera de ardere creste. De asemenea daca folosesc motorina mai buna fenomenul apare mai usor - probabil ca arde la temperaturi mai mari. Tot asa, noaptea fenomenul apare mai greu
Presupun ca de vina sunt in principal segmentii (mai ales cel de foc) pt ca permit ca uleiul sa se acumuleze
Motorul consuma cam 700 - 1000 ml la mia de km
Frustarea mea este ca totusi motorul trage bine (adica cam cat de bine pot traga 75 Cp, o masina de 1500 kg goala)
Condusul pe autostrada este ceva de genul: masina tinde sa isi acumuleze viteza si cum vad ca ajunge pe la 100, iau picorul de pe pedala. Practic mangai pedala de acceleratie cu o frecventa de o data la cateva zeci de secunde. Daca vine un drum in rampa pot sa tin piciorul usor apasat
Intrebari:
Cine s-a mai confruntat cu asa ceva (indiferent ca e la cx sau la alt diesel) ?
Cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat) ?
Unde se gasesc cei mai ieftini segmenti ?
Segmentii de M25 648 se potrivesc la M25 629 ?
Iar daca pot fi alte cauze...scrieti fara rusine
De ceva vreme cum incerc sa merg mai repede, motorul se supratureaza necontrolabil.
Initial am banuit aer in circuit, apoi pompa de injectie. Suspiciunile respective au fost eliminate (am schimbat si pompa de injectie), dar problema a ramas...
Am ajuns la concluzia ca motorul - in anumite conditii, incepe sa isi consume uleiul in loc sa pape respectuos motorina cum ar trebui...
Pompagiul la care am fost mi-a spus ca problema e sigur asta, pt ca supraturarea este insotita de fum albastru/gri si de miros de ulei ars (asta il simt eu)
Chestia asta se intampla in tr 5 si la viteze peste 100 km / h. In mometul cand incepe sa faca nazuri trebuie sa tin masina in viteza si sa o temperez cu frana pana la 50 km/h - ca sa scada turatia si apoi "criza de epilepsie" inceteaza
Banuiesc ca uleiul din capul pistonului se autoaprinde cand incep sa trag de masina, adica atunci cand temperatura medie din camera de ardere creste. De asemenea daca folosesc motorina mai buna fenomenul apare mai usor - probabil ca arde la temperaturi mai mari. Tot asa, noaptea fenomenul apare mai greu
Presupun ca de vina sunt in principal segmentii (mai ales cel de foc) pt ca permit ca uleiul sa se acumuleze
Motorul consuma cam 700 - 1000 ml la mia de km
Frustarea mea este ca totusi motorul trage bine (adica cam cat de bine pot traga 75 Cp, o masina de 1500 kg goala)
Condusul pe autostrada este ceva de genul: masina tinde sa isi acumuleze viteza si cum vad ca ajunge pe la 100, iau picorul de pe pedala. Practic mangai pedala de acceleratie cu o frecventa de o data la cateva zeci de secunde. Daca vine un drum in rampa pot sa tin piciorul usor apasat
Intrebari:
Cine s-a mai confruntat cu asa ceva (indiferent ca e la cx sau la alt diesel) ?
Cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat) ?
Unde se gasesc cei mai ieftini segmenti ?
Segmentii de M25 648 se potrivesc la M25 629 ?
Iar daca pot fi alte cauze...scrieti fara rusine
