Pagina 5 din 5

Scris: Mar 08-Ian-2008 23:15
de dj01fad
si eu am vrut sa ii pun motor de xsara, adica un 2.0 hdi; era cat pe ce sa cumpar o xsara facuta valiza, dar mai intai am fost la RAR. cand am auzit eu cam ce presupunea aceasta omologare, am ajuns la concluzia ca mai bine o las asa si ii platesc tavele la nivelul de 2500, pentru ca nu amortizam cheltuielile nici in 10 ani. problema se pune cam asa: la tine, clar nu e ceva in regula. eu am avut un cx pe carburator, si consuma cam 18 in oras. daca te intereseaza inca mai am carburatorul, dar galeria nu cred ca mai este. oricum, nu te sfatuiesc. acel motor de 2400 este extrem de trainic, si din ce am inteles si de la altii, nu prea are moarte, asa ca te sfatuiesc sa incerci sa il repari in stadiul in care este, fara sa ii aduci modificari. daca vrei, te ajutam fiecare cu ce putem, ca de aia suntem toti pasionati (mai mult cu sfaturi pentru ca esti destul de izolat fata de restul dintre noi cu babaciuni).

Scris: Mar 08-Ian-2008 23:22
de dj01fad
am mai dat un reply dar nu a aparut, poate apare mai incolo... problemele forumului.
cauta-ma pe mess daca vrei la id DJ01FAD pt ca mi se pare ca mai am niste mate de 2400 carburator (carburatorul sigur il am), cu toate ca nu recomand... consuma foarte mult din ce imi aduc aminte.

Scris: Mar 08-Ian-2008 23:35
de DumitruSB
Mi-ar place foarte mult sa-i pot face ceva acestui CX ,sa nu trebuiasca sa-l schimb , dar cu nici o masina pe care am avut-o nu am inregistrat acest consum(Doar nu e BUCEAGA, STEAGU-ROSU, ZILL sau IMS pe Benzina!)

Sunt

Scris: Mar 08-Ian-2008 23:47
de DumitruSB
:cry: :cry: Cu nici o masina ce am avut-o pina acum nu am inregistrat asa consum mare :cry: DOAR NU E "BUCEAGA" CA AIA ERA CAMION PE BENZINA :evil:

Scris: Mie 09-Ian-2008 06:15
de sorin.
Daca aceste lucruri a fi posibile i-as pune un motor de OPEL COMBO de 1,7 TDCI + Cip de putere si dupa omologare as cistiga astfel

Asta implica mult mai multa ''tehnologie'' decat repararea unei injectii destul de rudimentara :lol:
Se poate monta o instalatie de gpl fara probleme. o sa coste in jur de 12 mil., mult mai putin decat omologarea altui motor.

Re: OMOLOGARE ARTIZANALA

Scris: Mie 09-Ian-2008 13:17
de nicum
DumitruSB scrie:- Am inteles ca RAR permite omologarea si a altor motoare de alta marca de masina intr-o asa numita "OMOLOGARE-ARTIZANALA"in care se urmaresc anumiti parametrii ai celor doua motoare(Diferenta dintre cele doua motoare la nivelul puterilor sa nu depaseasca in +sau - 40%_aici nu stiu daca se permite si cip-uri de putere electronice folosite in TUNINGla cresterea puterii motoarelor TDI, TDCI, CDI, HDI)
-Daca aceste lucruri a fi posibile i-as pune un motor de OPEL COMBO de 1,7 TDCI + Cip de putere si dupa omologare as cistiga astfel:
-Motorina in loc de Benzina.
-Consum mediu 7,5 in loc de 13-14......22-24 etc...
-Asigurarea RCA mai mica
-Impozit mai mic
-Rovinieta mai mica


Horror... Macar pune-i un motor de CX diesel. iti va fi mai usor.

Instalatie GPL

Scris: Joi 10-Ian-2008 20:21
de DumitruSB
Am inteles ca pentru CX se poate adapta o instalatie in jur de 12.000.000 aceasta este de tip carburator sau pe injectie? Gazul mai trece prin injectoare sau este aplicat cu este aplicat la Dacia deasupra carburatorului?Care este principiul la CX.

Reglaj motor CX 2400 GTI

Scris: Joi 10-Ian-2008 23:13
de Dan Popa
La primul CX 2400 cu injectie pe care l-am avut, i-am scos injectia si i-am pus carburatorul de 2000. A ramas delcoul cu aprinderea electronica si consuma 11 in oras. Ca sa mearga cu pompa de benzina electrica i-am majorat returul de la intrarea in carburator. Dar asta cu conditia ca toate ( delcou, aprinderea electronica. carburatorul) sa mearga in parametrii.

Scris: Vin 11-Ian-2008 05:56
de sorin.
Am inteles ca pentru CX se poate adapta o instalatie in jur de 12.000.000 aceasta este de tip carburator sau pe injectie?

Este pt. injectie. Se poate pune si pt carb., dar nu vrea nimeni s-o monteze pt. ca au profitul prea mic pt. o masina pe care nu o cunosc.
Eu am avut pt. carb., cu colector de admisie de 2400, dar am dat-o jos pt. ca nu era omologata.