Reglaj motor CX 2400 GTI
Moderator: Echipa Tehnica
Iarna pe distante scurte poate ajunge lejer la 22% in oras
Trebuie sa incepi cu verificarea injectoarelor(debit si etansare) Cel de 2400 are si injector de pornire.Daca este uzat debitmetrul, poti sa incerci sa-i misti cursorul pe o pista paralela cu cea uzata. De preferat sa nu umbli la arcul debitmetrului, fara sa verifici cu un analizor de gaze.
Trebuie sa incepi cu verificarea injectoarelor(debit si etansare) Cel de 2400 are si injector de pornire.Daca este uzat debitmetrul, poti sa incerci sa-i misti cursorul pe o pista paralela cu cea uzata. De preferat sa nu umbli la arcul debitmetrului, fara sa verifici cu un analizor de gaze.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
OFF: deci am incurcat eu modelele intre ele... 2400 are injector de pornire...
ON: alex, cred ca chiar pe dumitrusb l-as pasiona acel racord pt ca tocmai ne-a spus ca are acolo ceva improvizat
consumul mie mi se pare enorm sorine, 22 in oras, chiar si pe timp de iarna... trebuie sa fie ceva in neregula acolo.
inainte cam cat consuma?
ON: alex, cred ca chiar pe dumitrusb l-as pasiona acel racord pt ca tocmai ne-a spus ca are acolo ceva improvizat
consumul mie mi se pare enorm sorine, 22 in oras, chiar si pe timp de iarna... trebuie sa fie ceva in neregula acolo.
inainte cam cat consuma?
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
Reglaj motor CX 2400 GTI
Care este injectorul 5 ? Unde este ?
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Re: Reglaj motor CX 2400 GTI
Dan Popa scrie:Care este injectorul 5 ? Unde este ?
Am scris eu in mesajul meu, este in capatul galeriei de admisie, in partea dinspre baterie.
Reglaj motor CX 2400 GTI
Adica socul ?
va multumesc
Intradevar apa din radiator ramine cam rece. Nici nu aud termocupla sa porneasca.Trebuie cumva ca Iarna sa merg cu carton la radiator ca s la Dacie?
As face o modificare . Ce spuneti?
Nu ma prea inteleg cu sistemul acesta de injectie. A-si vrea sa-i schimb galeria de admisie sa-i pun una fara injectoare una de sistem clasic ca la Dacia cu carburator,adica o galerie de admisie cu caburator simplu sau dublu corp la care sa nu mai existe atitia senzori care sa modifice caracteristicile motorului atit de mult.
-Daca stie cineva ce galerie s-ar potrivi (de Citroen CX modele cu carburator, de Peugeot si ce model,sau de orice alt model?)
-Daca stie cineva ce galerie s-ar potrivi (de Citroen CX modele cu carburator, de Peugeot si ce model,sau de orice alt model?)
Montat Gaz?
Daca montez instalatia de Gaz sigur aceasta nu va avea atitia senzori . Mersul masinii nu ar mai fi chiar atit de mult modificat de Temperatura apei in raport cu injectorul de pornire.
I-as monta o instalatie de gaz pentru Dacia cu carburator si i-as modifica dimensiunea diuzelor sau orice altceva pentru a face fata unui motor de 2400.DACA AVETI SFATURI MAI BUNE LE ASTEPT BUCUROS
I-as monta o instalatie de gaz pentru Dacia cu carburator si i-as modifica dimensiunea diuzelor sau orice altceva pentru a face fata unui motor de 2400.DACA AVETI SFATURI MAI BUNE LE ASTEPT BUCUROS
OMOLOGARE ARTIZANALA
- Am inteles ca RAR permite omologarea si a altor motoare de alta marca de masina intr-o asa numita "OMOLOGARE-ARTIZANALA"in care se urmaresc anumiti parametrii ai celor doua motoare(Diferenta dintre cele doua motoare la nivelul puterilor sa nu depaseasca in +sau - 40%_aici nu stiu daca se permite si cip-uri de putere electronice folosite in TUNINGla cresterea puterii motoarelor TDI, TDCI, CDI, HDI)
-Daca aceste lucruri a fi posibile i-as pune un motor de OPEL COMBO de 1,7 TDCI + Cip de putere si dupa omologare as cistiga astfel:
-Motorina in loc de Benzina.
-Consum mediu 7,5 in loc de 13-14......22-24 etc...
-Asigurarea RCA mai mica
-Impozit mai mic
-Rovinieta mai mica
-Daca aceste lucruri a fi posibile i-as pune un motor de OPEL COMBO de 1,7 TDCI + Cip de putere si dupa omologare as cistiga astfel:
-Motorina in loc de Benzina.
-Consum mediu 7,5 in loc de 13-14......22-24 etc...
-Asigurarea RCA mai mica
-Impozit mai mic
-Rovinieta mai mica
Sunteti pe Forum?
Cind am ales sa cumpar acesata masina mi-au placut:
Aspectul interior si exterior, Bordul giroscopic, Suspensiile Hidraulice,Forma, Marimea, si nuuuuuuu consumul si taxele
Aspectul interior si exterior, Bordul giroscopic, Suspensiile Hidraulice,Forma, Marimea, si nuuuuuuu consumul si taxele
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187668
Total subiecte 18616
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11703
Cel mai nou membru Vertu