schimb ulei cx
Moderator: Echipa Tehnica
filtrul original se spala si se pune la loc. asa trebuie el sa fie, din bureti si plase, nu e o modificare. si oricum e mai bun decit orice chinezarie de pe piata, fiind de burete nu se infunda atit de repede ca cel de hirtie, in plus e refolosibil. trebuie neaparat uns cu ulei de motor dupa spalare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- filla
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
- Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei
schimb ulei cx
Am rezolvat problema semnalizatorului ,am gasit o moneda de 1000 lei cazuta in blocul de semnal
O intrabare ??? cand pun contactul sau aprind avariile se aude un zgomot de motoras in dreptul torpedoului ?? sa fie ventilatorul de la aeroterma ...asa merge tot timpul
,rola de comanda a aerotermei e la 0.

O intrabare ??? cand pun contactul sau aprind avariile se aude un zgomot de motoras in dreptul torpedoului ?? sa fie ventilatorul de la aeroterma ...asa merge tot timpul

- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
o fi vreunul din motorasele de la grupul de caldura ... ca sa verifici trebuie sa dai jos cele doua capace ale consolei. daca esti sigur ca se aude continuu, cel mai probabil este cel din partea dreapta mai ales ca spui ca vine din dreptul torpedoului. da jos capacul, ai sa il vezi cum e montat, si verifica sa nu fie ceva in neregula la roata dintata sau la roata cea mare pe care o antreneaza (motorasul din dreapta are tensiune permanenta pe el, si se opreste la capat de cursa)
- filla
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
- Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei
schimb ulei cx
se poate schimba parbrizul fara sa demontez bordul ?
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Nu e nevoie sa scoti inima chederului.
Iei o coada de matura, tai cam 1/2 m si o faci la un capat ca pe o dalta. Cu aceasta incepi de la unul din colturile de sus si impingi marginea interioara a chederului sub tabla. Intai latura de sus apoi lateralele.
Metoda a fost vazuta de mine la un tip care cu asta se ocupa, schimba parbrize.
Bineinteles, daca nu vrei sa recuperezi chederul, cu un cutter se reolva f usor.
Pentru pus e mai bine sa apelezi la cineva care a mai facut asa ceva.
Iei o coada de matura, tai cam 1/2 m si o faci la un capat ca pe o dalta. Cu aceasta incepi de la unul din colturile de sus si impingi marginea interioara a chederului sub tabla. Intai latura de sus apoi lateralele.
Metoda a fost vazuta de mine la un tip care cu asta se ocupa, schimba parbrize.
Bineinteles, daca nu vrei sa recuperezi chederul, cu un cutter se reolva f usor.
Pentru pus e mai bine sa apelezi la cineva care a mai facut asa ceva.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Capul de planetara este tinut pe bara cu un inel care sta in intr0un sant circular atat in bara cat si in interiorul capului de planetara.
In mod normal capul de planetara se scoate cu extractor cu inertie cu un adaptor insurubat in locul piulitei.
In lipsa extractorului procedezi astfel: dupa ce dai jos burduful (prin taiere) trebuie sa aplici lovitura pe piesa interioara a articulatiei.
Inainte de a lovi trebuie sa te asiguri ca inelul nu este blocat , misti de capul planetarei in lungul tijei si vei simti un mic joc intre bara si articulatie (adica capul de planetara).
Tripoda iese dar f greu. Iese spre capatul tijei nu spre capul de planetara si este tinut pe pozitie cu o siguranta circulara.
In mod normal capul de planetara se scoate cu extractor cu inertie cu un adaptor insurubat in locul piulitei.
In lipsa extractorului procedezi astfel: dupa ce dai jos burduful (prin taiere) trebuie sa aplici lovitura pe piesa interioara a articulatiei.
Inainte de a lovi trebuie sa te asiguri ca inelul nu este blocat , misti de capul planetarei in lungul tijei si vei simti un mic joc intre bara si articulatie (adica capul de planetara).
Tripoda iese dar f greu. Iese spre capatul tijei nu spre capul de planetara si este tinut pe pozitie cu o siguranta circulara.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11817
Cel mai nou membru Storm199