O ia motorul pe ulei...
Moderator: Echipa Tehnica
atunci e de la alimentare mai mult ca sigur. fa faza cu sticla ca sa nu ai nici un dubiu si da-i linistit inainte
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu am facut azi un test... am chinuit masina cam o ora prin oras, cu maxim treapta 3, pana a ajuns apa la 93... bineinteles ca a inceput sa ramana turara; am conducte transparente la alimentare si nu se vede nici o bula pe acolo; toti au zis ca e pompa dusa, dar, nu stiu ce mi-a venit in cap, de am desfacut conductele la injectoare si surpriza... a iesit cu presiune o sparcaiala de motorina cu aer... deci clar, ia aer pe undeva. maine o sa schimb garniturile de la parghiile de vin in capac si garnitura capacului sa vad daca mai face, ca bag de seama ca e cam singurul loc pe unde poate lua aer; eu am mai avut pe vremuri o pompa care avea corpul fisurat la unul din suruburile capacului, la care s-au chinui 2 pompagii sa ii dea de cap pana cand am vazut aiurea ce avea de fapt, dar asta nu are nimic, cel putin asa sper pentru ca nu se vede mai nimic pe acolo.
vezi ca mai poate trage aer pe la stutul de alimentare sau pe la electrovalva, eu am verificat la mine si nu e de acolo.
e posibil sa ia aer prin injectoare? mai face o problema... intre 2000 si 2500 de ture are un comportament ciudat, se cam zdruncina de parca ar merge in 3 si peste 2500 pana la 4000 mere ok...
vezi ca mai poate trage aer pe la stutul de alimentare sau pe la electrovalva, eu am verificat la mine si nu e de acolo.
e posibil sa ia aer prin injectoare? mai face o problema... intre 2000 si 2500 de ture are un comportament ciudat, se cam zdruncina de parca ar merge in 3 si peste 2500 pana la 4000 mere ok...
Hai sa mai zic...
Acum sunt la Fagaras...ieri pe drum am luat intentionat motorina mai "nasoala" - adica versiunea ieftina de la petrom. Rationamentul este urmatorul: am zis ca poate e mai groasa si ar trebui sa traga mai greu aer...
Si apoi am dat talpa pe drum sa o fac sa se tureze; cu greu am reusit, dar nu se mai tura foarte sus si apoi revenea in relanti...am luat contactul si s-a oprit; am dat la demaror - a pornit fara nazuri
Am oprit pe loc, am turat-o din nou la blana - totul ok.
Sper am timp de alte experimente. Momentam imi fac de lucru la ZX ca sa schimb rulmentii de la punte...
PS - Nu vad cum poate sa ia aer prin injectoare. La mine sigur vine prin filtru, pt ca vad bule cand o turez pe loc
Acum sunt la Fagaras...ieri pe drum am luat intentionat motorina mai "nasoala" - adica versiunea ieftina de la petrom. Rationamentul este urmatorul: am zis ca poate e mai groasa si ar trebui sa traga mai greu aer...
Si apoi am dat talpa pe drum sa o fac sa se tureze; cu greu am reusit, dar nu se mai tura foarte sus si apoi revenea in relanti...am luat contactul si s-a oprit; am dat la demaror - a pornit fara nazuri
Am oprit pe loc, am turat-o din nou la blana - totul ok.
Sper am timp de alte experimente. Momentam imi fac de lucru la ZX ca sa schimb rulmentii de la punte...
PS - Nu vad cum poate sa ia aer prin injectoare. La mine sigur vine prin filtru, pt ca vad bule cand o turez pe loc
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
fa un test:
vezi ca pompa de injectie, mai are de la parghia de acceleratie o conexiune la un "robinet" care e cumva in spatele ei;
trage acea lecatura dein parghia acceleratiei si roteste robinetul la maxim spre stanga (spre cureaua de distributie) ; daca motorul devine mai silentios, inseamna ca tacanitul injectoarelor este din cauza ca e dereglata pompa, sau reglata prost. testul se face cu motorul pornit.
vezi ca pompa de injectie, mai are de la parghia de acceleratie o conexiune la un "robinet" care e cumva in spatele ei;
trage acea lecatura dein parghia acceleratiei si roteste robinetul la maxim spre stanga (spre cureaua de distributie) ; daca motorul devine mai silentios, inseamna ca tacanitul injectoarelor este din cauza ca e dereglata pompa, sau reglata prost. testul se face cu motorul pornit.
-
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Joi 23-Aug-2007 23:03
- Localitate: craiova
Salut,
In seara asta am citit o groaza de mesaje si parca-mi aduc aminte de sfaturile lui Mos Coaie( Costica POROINEANU) . Imi face o deosebita placere sa vorbesc cu voi. Este clar . MOTORUL tau "asuda la greu" . In 94 tatal meu a cumparat un BX "muncit la greu" de niste politisti birjari. In drum spre Bucuresti masina a inceput sa pape ulei ..., fum mult , iar distractia era in toi .. O luase la masea motorul ...ulei fara numar...frane disperate... iar eu ma simteam din dreapta un nou Robert Kubica. Alezare bloc motor (camasi) , schimbare simeringuri... Am o cunostinta in Craiova care se ocupa cu astfel de operatii. Daca vrei numar cauta-ma la info@metalprocessing.ro
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes