Pagina 1 din 2
Sfaturi achizitionare
Scris: Mie 07-Mai-2008 17:55
de fan_c4
Salut tuturor,
In primul rand, fiind primul meu post pe acest forum, sper ca l-am trecut unde trebuie. Daca nu, rog un admin sa il mute.
Ma gandesc sa achizitionez o masina model Citroen C4 SH din Germania, si as vrea sa primesc de la voi cat mai multe sfaturi in legatura cu ce anume sa fiu atent cand vreau sa o achiztionez (un fel de trips and tricks, known issues etc). Bugetul e undeva pe la 7000-8000 de euro. Orice sfat primit de la voi l-as aprecia foarte mult. Cel mai important cred e la motorizare (daca acest model are euro 4).
Va multumesc si sper sa fac parte din comunitatea voastra cat mai repede. Au mai ramas aproximativ 2 saptamani pana la plecarea mea.
Scris: Joi 08-Mai-2008 09:55
de mituc
Pai nu stiu ce C4 de 7-8k eur iti poti tu lua. Poate un coupe cu motor de 1.4 si aer conditionat manual, fabricat undeva prin 2004-2005. Mai bine economisesti banii de drum si-iti iei unul mai sanatos din tara.
Cel putin pe mobile.de unul cam cum vind eu vad sa fie pe la 11-13k EUR (ceea ce mi se pare cam mult).
Scris: Joi 08-Mai-2008 10:26
de ram84
mituc scrie:Pai nu stiu ce C4 de 7-8k eur iti poti tu lua. Poate un coupe cu motor de 1.4 si aer conditionat manual, fabricat undeva prin 2004-2005. Mai bine economisesti banii de drum si-iti iei unul mai sanatos din tara.
Cel putin pe mobile.de unul cam cum vind eu vad sa fie pe la 11-13k EUR (ceea ce mi se pare cam mult).
Link 1Link 2si o groaza de alte C4-uri sub 8000 Euro, deci sunt si ieftine:
Link 3Scuze de link-urile lungi

Toate sunt Euro 4(in afara de HDi-ul de 92C.P. parca).
Vezi daca merge clima, asta pot sa spun.In rest, las pe posesorii de C4 sa vorbeasca de bubele posibile
Editat de Marian: am modificat linkurile pentru cĂŁ erau prea lungi Âşi afectau paginarea
Scris: Joi 08-Mai-2008 12:00
de tartorul
In urma mai multor cautari facute acum 2 saptamani, iti pot spune ca un C4 HDI 1.6, 110 Cp, 5 usi, il gasesti incepand cu suma de 8000 euro, la care se mai adauga 366 euro taxa de prima inmatriculare. Masinille sunt in general la nivelul de echipare SX (sau echivalent) si au aer conditionat manual. Numarul de kilometri se invarte in jurul 100.000 (+/- 20%). Tot in jurul acestui pret gasesti si masini echipate mai bine, dar cu mai multi km (pana in 150.000).
Alte motorizari nu m-au interesat, La prima vedere nu par sa fie diferente foarte mari intre diesel si benzina in versiune second hand.
Scris: Joi 08-Mai-2008 20:42
de mituc
ram84: tinyurl.com
++toate cele date de tine sint cu AC manual si sint de prin 2005, si exact asta spuneam eu. Gasesti intr-adevar incepind cu preturi mici, dar le lipsesc cam multe.
Si da, am vazut si 2.0HDI cu echipare VTS la 7000 si ceva de euro si sub 40k km parca, dar eu pot sa pariez ca ala e dat tare de un zid ceva. Masina aia nici peste 10 ani de acum nu poate valora atita daca de noua a costat 20k.
Scris: Vin 09-Mai-2008 06:42
de dimabogdan
Noua costa 20k in Romania.In Germania mai pui cateva mii bune.
Scris: Sâm 26-Dec-2009 14:29
de christistanciu
Vad ca subiectul acesta a fost abandonat cam de prin august 2008. Eu urmaresc de o vreme C4 1,6 HDI enterprize. pe care ulterior sa-l modofic asa cum imi place. Am vazut tot felul de preturi incepand cu 5000 si pana la 10000 de euro.
Eu am avut un C3 1,4 HDI pe care a trebuit sa-l dau din lipsa de bani,dupaia mi-a parut rau. Consumul la motoarele HDI este unul fantastic de mic. Singurul stres il am vis-a-vis de spanul pe care il pot face motoarele commonrail diesel. Pe forumul nostru nu am prea vazut lume sa se planga de aceasta problema.
Am o intrebare pentru posesorii de C4 HDI: Ati avut preobleme cu injectoarele sau cu pompa de inalta presiune?
Scris: Sâm 26-Dec-2009 17:27
de cos76
Incearca pe formul club c4
http://www.clubc4.ro/site/Aici gasesti mai multi osesori de C4 si in special HDi. Eu am C4 cu motorizare pe benzina. Pana acum sunt multumit de el. Ai grija daca te indrepti catre un model "entreprise" ca din ce s-a mai discutat pe forumul club c4 se pare ca acele modele sunt de fapt utilitare (fara bancheta in spate). Vei plati si taxa de omol.ogare de la utilitara la autoturism daca vreo sa o transformi. Au fost masini de curierat si este f posibil sa aibe destul de multi km. Oricum mult mai mult decat este afisat pe bord. Sa stii ca au si ei samsarii lor asa ca mare grija. Mai bine cauta una prin Ro, care sa aibe carte de service sa-poti verifica istoricul.
Scris: Sâm 26-Dec-2009 23:27
de christistanciu
Multumesc frumos pentru pont, C3-ul era din frantza autoutilitara de la o florarie, si stiu exact ce ma asteapta la capitolul inscriere. Sunt interesat daca sunt colegi de forum care sa aiba deja masini cu peste 120000-130000 de km si care sa fi avut neplaceri legate de injectoare sau de pompa de inalta presiune la motoarele HDI.
Scris: Dum 27-Dec-2009 06:03
de Andrei Anghel
sunt oameni pe club c4, cu enterprise-uri de 180.000 km (1.6 hdi 92 de cai) si care merg superok. n-am auzit pe nimeni sa fi patit ceva la motor.
Scris: Dum 27-Dec-2009 17:17
de gropitzabogdan
"mituc" trebuie sa fi cel putin nebun sa dai pe un citroen c4 11.000 euro
maxim 6500 euro , mai mult nu merita

Stiu ce zic

Scris: Lun 28-Dec-2009 17:30
de Andrei Anghel
postu' lu' mituc e din MAI 2008, cand nici nu era macar criza ... mai multa atentie, god!
Scris: Lun 28-Dec-2009 17:34
de gropitzabogdan
recunosc , nu m-am uitat la ultimele posturi

scuze
Scris: Lun 28-Dec-2009 19:08
de christistanciu
avantajul unui enterprize este acela ca il pot aduce ulterior la forma pe care pe care mi-o doresc. Jante OZ, ceva stikere de WRC, modificari ale suspensiei, scaune recaro, centuri de competitie etc. Ideea e ca poti face orice cu o masina ce nu a costat foarte mult, comparativ cu una noua. principal e sa aiba niste dotari minime de baza, ABS ESP ASR, klima, etc. De concurat nu am sa concurez niciodata in competitii doar asa pentru atmosfera de competitie pe care mi-o pot crea, pentru pasiunea mea...
Scris: Mar 29-Dec-2009 12:04
de vlad c4
Eu am Enterprise si nu am probleme majore cu ea si deloc cu tot ce tine de injectie. Stiu Enterprise peste 150.000 km, mergea cu ea la competitii si tot nu a crapata motorul.