Motorul meu

tot ce nu poate fi ĂŽncadrat ĂŽn ariile de mai sus

Moderator: Echipa Tehnica

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Motorul meu

Mesajde stevey » Vin 02-Feb-2007 11:09

Avand in vedere ca acum cateva zile m-am intors de la suceava unde am fost iar in service pt. a desface motorul si a face constatarea,ca astia de la franta si bucuresti nu vroiau sa trimita altfel piesele, am facut si eu poze.Pt. a ajunge la tacheti a trebuit scos inclusiv arborele cu came (parca asa se cheama)din imagine plus capacul care-l sustinea si care dupa cum se vede este siliconat cat si tot ce inseamna curea de transmisie rotite pe acolo etc.Aici din pacate nu am mai facut poze ca deja pareau stresati baietii...Oricum nu au descoperit nimic neinregula din punct de vedere vizibil dar verdictul au fost tachetii...capacele nesimtite :evil:

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Vin 02-Feb-2007 11:21

dar ce ai patit de a trebuit sa desfaci motorul?

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 02-Feb-2007 12:06

Tacaneala la motor sau mai bine zis un zgomot metalic care se pare ca vine de la tacheti.Am inteles ca au fost cazuri si la bucuresti.Am scris despre problemele mele pe forum cred ca ai sa le gasesti ca sa nu le mai repet :)

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Re: Poze cu motorul meu desfacut

Mesajde nicum » Vin 02-Feb-2007 14:44

stevey scrie:Pt. a ajunge la tacheti a trebuit scos inclusiv arborele cu came (parca asa se cheama)


Chestiile alea doua se cheama axe cu (s)came si sint in numar de 2 pentru ca motorul tau e cu 4 supape pe cilindru.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 02-Feb-2007 17:15

Eh scuze ma gandeam la arborele cotit.Nu sunt mecanic :)

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Vin 09-Feb-2007 14:33

Stevey, pana la urma cum se rezolva ca si eu ma confrunt cu problema asta?

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Vin 09-Feb-2007 16:49

dimabogdan scrie:Stevey, pana la urma cum se rezolva ca si eu ma confrunt cu problema asta?


Mergi la un service autorizat si da in ei cit poti.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 09-Feb-2007 17:25

La mine se lasa cu scandal mare cu treaba asta.Avand in vedere ca de cand l-au desfacut au aparut alte probleme, ca acu nu pot sa mai merg nici cu masina ca imi creste temperatura la apa si apare stop si mai porneste si cooleru de la radiator,vor veni ei sa imi ia masina pe platforma si sa o duca.Ce mi-au spus ei ca daca nu e de la tacheti,desfac motorul in continuare si eu le-am spus ca nu accept asa ceva.Sincer nu vreau sa platesc o masina cu probleme de fabricatie carpita de ei la doar 9000km (macar de s-ar pricepe) si le-am spus ca ori imi schimba motorul ori ajung la tariceanu la opc si chiar si la francezi.Pe langa asta nu o sa mai vanda citroen in moldova si o sa ma asigur eu de treaba asta.Scuzati daca vorbesc aiurea dar sincer sunt foarte pornit pe tema asta si cu asta basta.Pana me am intrat si in UE daca nici acum nu se linistesc pana la urma trebuie sa ii linisteasca cineva.Cine este de parerea mea chiar il rog sa faca topic sau sa scrie in fond si la urma urmei nu platim bani din burta si nu trebue sa inghitim porcariile altora.Luati initiativa.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 09-Feb-2007 18:18

Stevey, ai perfecta dreptate, DAR,
Mecanicii sunt boi, patronii sunt hoti, guvernantii sunt si mai hoti si compatriotii se culca pe-o ureche!
Ai impresia ca asta e tara unde poti sa lupti cu sistemul?

Uita-te la actiunea noastra de protest cu taxele SH.
N-a iesit nimic, moderatorii nu mai zic nimic, doar paco mai injura, sa tina mamaliga calda, si mai intervine dj01fad, din considerente de pesimism si melancolie comunista (altfel, justificata).
Plus alexd, care stie cu ce se mananca principiile.
In rest, facem mecanica... 8)

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Vin 09-Feb-2007 19:15

JOS TAXA 8)

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 09-Feb-2007 23:03

Din fericire am putina putere sa ma lupt cu sitemu atat cat priveste aceasta problema(partea cu taxele e cu totul alceva tine de guvern etc.).Cunosc oameni diponibili sa ma ajute in caz ca nu se rezolva problema.Si acum sa stiti ca avem o posibilitate sa luptam impotriva lor pt ca suntem si cetateni europeni si daca e ceva se ajunge si mai departe unde legile romanesti cad.Problema mai este si in felul urmator: din moment ce omul primeste o masina cu defect de fabricatie in special la motor ,ca restu sa zicem nu sunt asa importante, il schimbi nu il carpesti mai ales daca nu stii de unde vine problema si il strici si mai tare.Daca ar fi fost defect de utilizare sau ca e prost drumu etc ,da, mai treaca mearga il repari, dar de fabricatie este deja o injurie la adresa cumparatorului care s-a chinuit si a muncit sa o plateasca.Eu, dupa cum am spus ,daca se ajunge sa imi desfaca motorul sa imi faca carpeala eu iau initiativa si ajung unde mi-am propus.Poate asa le vine mintea la cap si vom primi si noi masini cu grija alese.

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

r

Mesajde Teo-Onesti » Sâm 10-Feb-2007 12:25

Fa cat de urat poti pt. ca si asa pierzi timp si bani pe buzunarul tau!Ba mai mult,sa ceri si despagubiri sau daca nu macar o masina cu care sa-ti faci treaba pana se rezolva problema pt ca nu tu esti vinovat de toate astea!Trebuie sa schimbam sistemul asta de *AtenĂžie la limbaj* din romania,nu sa ne schimbe el pe noi!!!TE SUSTIN!

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Sâm 10-Feb-2007 19:18

Stevey asa cum am scris la postul celalalt , in cele din urma dupa urlete, tipete si amenintari ca le fut un proces ( pe care am timp sa-l duc ca sunt avocat) mi-au spus ca sunt mai mult ca siguri ca trebuie schimbat motorul, din cauza unui defect al liniei( nu stiu ce e aia) care nu se poate repara.Concluzia este ca luni ma duc pentru un full diagnose si daca se confirma diagnosticul dat de ATS BUCURESTI il vor schimba.METIN mi-a spus ca 100% e linia.MASINA DE 1900 km.RUSINE!Asta am scris si-m mailul catre Citroen-You should be ashamed for selling cars that broke down in 2000km.Perhaps I should have bought Loeeb's car because I think that's the only one worth the money!

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Sâm 10-Feb-2007 21:04

@dimabogdan Excelent bine ca ai sunat.De luni voi suna si eu la ats bucuresti sa le zic si eu vre-o doua ca sa simta si ei oleaca de presiune(banuiesc ca au auzit de mine din moment ce au fost asa draguti cu schimbarea motorului din start).Daca au comfirmat ca e problema de linie...cred ca deja e inevitabil.La mine deja diagnosticul era facut dupa ureche pt ca nu au descoperit nici o problema cu tacheti...
Pana acum bine ca suntem macar doi nemultumiti care fac presiuni si un sustinator. :) Speram sa se alature si altii si sa nu-i lasam sa mai aduca masini defecte in romania.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 10-Feb-2007 22:26

"linie" inseamna partea de jos a blocului motor in care se monteaza arborele cotit. daca nu sint aliniati corect toti suportii apar tensiuni si uzuri premature sau chiar fisurarea blocului sau ruperea arborelui cotit. daca e un defect prezent la o anumita serie de motoare ar trebui schimbate macar blocurile, cred ca e mai ieftin decit sa se schimbe un motor intreg cu subansamble cu tot. asa ca poti accepta si reparatia cu conditia ca asta sa insemne neaparat schimbarea blocului si a arborelui cotit si apoi, desigur, cuzineti, segmenti, garnituri, simeringuri, etc. bafta in demersul tau!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available


Înapoi la “Diverse C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11817
    Cel mai nou membru Storm199