Pagina 3 din 4

Scris: Sâm 04-Feb-2006 20:44
de daria_na
MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:In ziua a doua a raliului Suediei, Sebastien Loeb a mai pierdut circa 6 sec in fata liderului Marcus Gronholm, datorita alegerii gresite a pneurilor pentru speciala a doua a zilei.

Ieri, dupa ce a sarit cam exagerat, Mikko Hirvonen al doilea pilot de uzina al echipei Ford, pe o saritoare denumita sugestiv "McRae", acesta a pierdut cureaua de transmisie de la motor, fiind nevoit sa abandoneze. Astazi in cadrul zilei a doua si a regulamentului, Hirvonen a reusit sa se claseze al doilea dupa Marcus. Acesta a ales set-up-ul acelasi ca si al lui Marcus.

Iata unde conteaza experienta nordicilor in abordarea etapelor de la ei de acasa. Daniel Carlsson, al doile pilot al echipei OMV-Peugeot, a reusit sa il depaseasca pe Stohl datorita alegerii pneurilor cat si a stilului eficient de pilotaj. In aeeasi ordine de idei, Loeb era destul de suparat pe echipa tehnica a echipei in cadrul careia alearga, pentru ca a fost invatat sa aleaga pneuri care nu s-au potrivit cu suparafata probelor speciale. Acesta a declarat ca desi are un dezavantaj de 17,9 sec fata de leader, cursa nu este terminata si mai trage sperante sa il poata depasi pe Gronholm.

Peter Solberg a reusit al treilea timp pe a doua speciala a zilei, reusind sa urce 4 locuri in clasamentul special. Dezamagirea lui Solberg de ieri il determina sa mearga cu noul model Impreza WRC 2006 la maxim, ajustandu-si din mers setarile pentru viitorul masinii.

Dupa PS 8, clasamentul arata astfel:

1. Gronholm- Focus
2. Loeb-Xsara +17,9 sec
3. Galli-Mitsubishi +1'.26,3
4. Carlsson-Mitsubishi + 1'.26,7
5. Stohl-Pejo +1'.55,7
6. Ekstrom-Fabia +1'58,9
7. H. Solberg-Impreza 2005 +2'.03,5
8. K. Sohlberg pejo +2'.13,8
....17. Peter Solberg-Impreza WRC 2006 +6'10,6

Mugurel



Mulţumesc.

Scris: Dum 05-Feb-2006 15:51
de White Wizard
WRC Raliul Suediei - final

1. Gronholm
2. Loeb
3. Carlsson
4. Galli

Se anunta o lupta stransa in acest sezon. Echipele particulare, cel putin pana in acest moment, au tinut destul de bine piept echipelor de uzina!

Scris: Dum 26-Feb-2006 17:34
de White Wizard
Astazi este ziua de nastere a lui Seabastien Loeb , impineste 32 de ani. ( 26.02.1974 )

Multa sanatate si la cat mai multe titluri castigate alaturi de Citreon.

Scris: Dum 26-Feb-2006 23:07
de bezz
super! mugurel tine-o tot asa si nu ma mai uit nici la eurosport!
totusi prea le merge bine la ford...sunt curios cum or sa fie pe tarmac sau piatra, ca pe zapada au fost tatici :cry:
stohl e tot pe xsara???
era vorba de un pariu propus de mugurel referitor la c4:mugurel, pejo 206 a avut un succes imens (dar xsara enorm :wink: ) in wrc, chiar cu marcus gronholm...cum a trecut gronholm pe pejo 307, cum a inceput sa aiba cele mai stupide si urate probleme tehnice si a facut o branza...istoria de cele mai multe ori SE REPETA!
ce raliu urmeaza?
yep LA MULTI ANI SEB!!!Drive 2 win!

Scris: Lun 27-Feb-2006 01:25
de paga
Urmeaza "Corona Rally" in Mexic intre 3-5 martie.

Scris: Lun 27-Feb-2006 09:18
de White Wizard
bezz scrie:
stohl e tot pe xsara???


Prin venirea lui Loeb la Kronos, Manfred Stohl a fost nevoit sa plece; iar acuma face parte din echipa particulara OMV PEUGEOT NORWAY WORLD RALLY TEAM. ( Peugeot 307 WRC )

Scris: Lun 27-Feb-2006 14:59
de bezz
yukkk...chit ca e PSA

Scris: Sâm 04-Mar-2006 10:18
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Dupa un inceput dezastruos pentru echipa Subaru (marcarea unui singur punct in 2 raliuri), Peter Solberg se afla la comanda Raliului Mexic dupa parcurgerea priemlor 7 probe din ziua intai. Avantajul masinilor Subaru in Mexic fata de celelalte este configuratia motorului boxer care la altidudini mari (peste 2000 de metri inaltime) ofera un cuplu si o puetre maxima superioara motoarelor cu cilindri dispusi in linie.
Astfel, primele 4 speciale sunt castigate de Solberg, urmatoarele doua de cel mai in forma pilot din ultimii 3 ani Loeb, iar superspeciala de seara este castigata de Manfred Stohl (pejo 307-Bozian Racing).
1. Solberg-Subaru-1h.27' 44"
2. Hirvonen-Focus-1h.27'49"
3. Loeb-Citroen-1h.27'54"
4. Stohl-307-1h.29'30"

Surpriza vine de la Gronholm, care dupa o linie dreapta la mare viteza nu reuseste sa mai abordeze virajul inchis de la sfarsitul acestei linii drepte, acesta abandoneaza prin lovirea suspensiei fata, fiind in imposibilitatea reluarii startului.
Astazi va pleca din pozitia 23 la peste 20 de minute de leader.

Al doilea Citroen WRC condus de Pons se afla in pozitia 27 la peste 30 de minute.

Se pare ca lipsa unor piloti de mare talent cum ar fi Marko Martin sau McRae din WRC duce la o slabire a luptei pentru primele locuri. Cu exceptia celor 3 piloti (Loeb, Solberg si Gronholm) care fac raliuri pentru a trai, ceilalti piloti traiesc pentru a alerga. Adica sunt piloti care isi platesc locul intr-o echipa in loc sa fie platiti pentru ceea ce fac. Acest fapt a dus la disparitia de pe scena mondiala a WRC a unor piloti de mare valoare cu titluri mondiale la activ si aparitia unor piloti care vin cu sponsori puternici, dar care de fapt nu fac fata luptei pentru un podium. Acestia miros un podium exclusiv in cazul in care unul din primii trei abandoneaza sau au probleme tehnice. Ar fi interesant faptul ca Citroen pana sa vina McRae sau Sainz la aceasta echipa nu a avut rezultate pe macadam, aparitia unui McRae a dus la setarea masinii exact in asa fel incat a spulberat celelalte echipe pe orice traseu. Si in sprijinul acestui argument sta aparitia intamplatoare a lui McRae la Skoda la ultimul raliu de anul trecut unde a avut sansa sa castige locul 2, rezultat absolut remarcabil al lui McRae pentru ca de 10 ani de cand Skoda alearga in Raliuri, nu a avut NICIODATA un astfel de rezultat. Abandonul cu 2 speciale inainte de terminarea raliului s-a datorat echipei de mecanici care nu au reusit sa schimbe un ambreiaj in cele 40 de minute regulamentare. Cat de proasta e Skoda sau echipa a dovedit si retragerea din WRC a acestei echipe, care de altfel, si-a dovedit incompetenta in a face masini de raliuri, asa cum nu mai reuseste nici-o marca din grupul VW-AUDI in ultimii 20 de ani, pentru ca sunt ori proaste masinile ori nu isi dau seama ce trebuie sa faca pentru a forma o echipa campioana mondiala de raliuri. In sprijinul acestei idei as dori sa remarc faptul ca anul trecut Skoda a avut un buget dublu fata de Citroen sau Ford.
Deci?

Scris: Sâm 04-Mar-2006 10:38
de paga
Pe "Eurosport" maine de la ora 09:30 se poate urmari un rezumat de etapa.

Scris: Mar 07-Mar-2006 23:23
de White Wizard
WRC Raliul Maxicului , final:

1. Sebastien Loeb
2. Petter Solberg
3. Manfred Sthol
4. Daniel Sordo 8) ( Citroen Xsara , anul trecut a castigat J-WRC la bordul unui Citroen C2 Super 1600 )

Clasament piloti:

1. Sebastien Loeb 26 p.
2. Marcus Gronholm 21 p.
3. Malfred Stohl 11 p.
4. Petter Solberg 8 p. :)

Clasament echipe:

1. Kronos Citroen 34 p. 8) 8)
2. BP-Ford 30 p.
3. OMV - Peugeot Norway 21 p.
4. Subaru 20 p.
5. Stobart VK M-Sport Ford 9 p.
6. Red-Bull Skoda 3 p.

...foarte tare frate :!:

Scris: Mie 08-Mar-2006 21:42
de bezz
MUSIC TO OUR EARS! :lol:
Sa vedem ce facem "noi" la Brasov :P
gronholm mereu mi s-a parut ultra impulsiv/agresiv in pilotaj, ori rupe masina ori castiga detasat...
off topic
stie cineva daca se pot face pariuri (la agentiile din romania) pe rezultatele wrc? ca io as pune ceva bani pe loeb!mai ales pe asfalt!

Scris: Mie 08-Mar-2006 21:47
de Matrixu
Eram si eu interesat de asta cu pariurile pt WRC acu vreo 2 ani si n-am gasit pe nicaieri asa ceva!

Scris: Joi 09-Mar-2006 01:26
de scozmin
cateva completari la raliul mexicului daca nu se supara Mugurel :D
Solberg a castigat primele speciale ale zilei intai datorita pozitiei la start; a beneficiat de drumuri "curatate" de cei care au luat startul inaintea sa(Gronholm, Loeb, etc); asta pt primele 3 probe pt ca apoi s-a trecut din nou pe aceleasi probe si a disparut avantaju pozitiei la start; proba 4 a castigat-o probabil din inertie :lol:
Gronholm a abandonat cu suspensia spate rupta(stanga spate)
Pe forumul autorally.ro se pot face pronosticuri la fiecare etapa din WRC/CNR; premiile sunt simbolice (un tricou pt castigator la sfarsit de an, sau ceva de genu); dar e distractiv si se tin clasamente cu toti care fac pronosticuri

Raliul Spaniei 2006

Scris: Vin 24-Mar-2006 19:58
de scozmin
Dupa prima zi primele 3 locuri sunt ocupate de 3 Citroen Xsara :) ; binenteles cu Loeb pe primul loc
Asta dupa ce Gronholm (Ford) a condus ostilitatile la inceputul zilei dar din cauza unor probleme la turbo a pierdut f mult la sfarsitul zilei; La fel si coechipierul sau Hirvonen a suferit de aceeasi problema la sfarsitul zilei ceea ce a aruncat cele 2 Forduri de pe locurile 1 respectiv 3 pana pe 10 respectiv 14
clasament la sfarsitul primei zile
1. S.Loeb
2. D.Sordo +27,3
3. X.Pons +1:01:5
4. P.Solberg +1:25,6
5. A.Bengue +1:32,6
6. J.Kopecky +1:36,0
7. S.Sarrazin +1:50,0
8. C.Atkinson +2:25,5
9. F.Duval +2:32,3
10.M.Gronholm +2:33,6

din pacate un nou accident mortal umbreste spectacolul sportiv; Copilotul JĂśrg Bastuck este accidentat de o alta masina in timp ce schimba o roata la masina sa in urma unei iesiri in decor :(

Scris: Vin 07-Apr-2006 23:40
de bezz
Dupa prima zi SEB este pe primul loc in corsica (desi e alsacian, considera ca este raliul sau de casa, doar nu de florile marului a castigat anul trecut toate specialele).Din pacate, anul asta s-a cam lasat pe tanjala, adica a castigat DEOCAMDATA 3 speciale din 4 (sau concurenta devine din ce in ce mai buna).Pe doi, normal, buldogul de Gronholm iar pe trei o surpriza placuta, tot unul de-al casei Alex Bengue ( ma corectati de nu-i bine) pe un leu 307...Solberg???rusinica, lui si echipei tehnice, de cand cu mugur a inceput sa ma intereseze si echipa lor, dar prestatia a fost cel mult mediocra!Poate ar trebui sa ia lectii de la Marco cum sa se descurce pe asfalt :wink: (desi prin Corsica nu ploua) :!:
Daca-mi aduc aminte Sordo pe 5, datorita unor probleme cu diferentialul in prima speciala (a pierdut 56 de secunde) dar a facut o foarte buna cursa de recuperare iar Pons pe 6 (omul cam atat poate)...Parca se auzea si ceva de Duval :?: neinteresant insa!
Atentie MARE la ford, are doi finlandezi in primele 4 locuri si astia-s rai, se pare ca au invatat si ei sa manance asfaltu'!
Noapte buna!
ps (pt khan!) pe net vad tot felu de review-uri apreciative la adresa echipajului de pe ibiza cupra DIESEL, care chipurile pe specialele spre paraul rece erau in plina cursa de recuperare :!: :lol: :lol: :?: tu ce zici :?: io am ras cu lacrimi :!: