MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:In ziua a doua a raliului Suediei, Sebastien Loeb a mai pierdut circa 6 sec in fata liderului Marcus Gronholm, datorita alegerii gresite a pneurilor pentru speciala a doua a zilei.
Ieri, dupa ce a sarit cam exagerat, Mikko Hirvonen al doilea pilot de uzina al echipei Ford, pe o saritoare denumita sugestiv "McRae", acesta a pierdut cureaua de transmisie de la motor, fiind nevoit sa abandoneze. Astazi in cadrul zilei a doua si a regulamentului, Hirvonen a reusit sa se claseze al doilea dupa Marcus. Acesta a ales set-up-ul acelasi ca si al lui Marcus.
Iata unde conteaza experienta nordicilor in abordarea etapelor de la ei de acasa. Daniel Carlsson, al doile pilot al echipei OMV-Peugeot, a reusit sa il depaseasca pe Stohl datorita alegerii pneurilor cat si a stilului eficient de pilotaj. In aeeasi ordine de idei, Loeb era destul de suparat pe echipa tehnica a echipei in cadrul careia alearga, pentru ca a fost invatat sa aleaga pneuri care nu s-au potrivit cu suparafata probelor speciale. Acesta a declarat ca desi are un dezavantaj de 17,9 sec fata de leader, cursa nu este terminata si mai trage sperante sa il poata depasi pe Gronholm.
Peter Solberg a reusit al treilea timp pe a doua speciala a zilei, reusind sa urce 4 locuri in clasamentul special. Dezamagirea lui Solberg de ieri il determina sa mearga cu noul model Impreza WRC 2006 la maxim, ajustandu-si din mers setarile pentru viitorul masinii.
Dupa PS 8, clasamentul arata astfel:
1. Gronholm- Focus
2. Loeb-Xsara +17,9 sec
3. Galli-Mitsubishi +1'.26,3
4. Carlsson-Mitsubishi + 1'.26,7
5. Stohl-Pejo +1'.55,7
6. Ekstrom-Fabia +1'58,9
7. H. Solberg-Impreza 2005 +2'.03,5
8. K. Sohlberg pejo +2'.13,8
....17. Peter Solberg-Impreza WRC 2006 +6'10,6
Mugurel
Mulţumesc.