Tunning C4

personalizarea masinii, de la styling pana la tuning extrem

Moderator: Echipa Tehnica

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mie 13-Sep-2006 20:28

....sunteti OFF TOPIC ........!!!!!!!!!!!!![/b]

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Mie 13-Sep-2006 20:34

da DMX si uite asha tot n-am aflat inca ce doream.... :(
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Joi 14-Sep-2006 08:09

[quote="T.rac3Er"]

sa ma plimbi si pe mine cu masina dupa ce iti faci tot ce ti-ai propus, sa nu mor prost, sa vad cunosc si eu pe cineva care baga 10.000 E intr-un C4 doar pt un moft.
Hai sa fim seriosi si sa lasam cosmarurile de-o parte

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Joi 14-Sep-2006 08:33

Imagine

literele apropiate de cifre. din nefericire "0" nu a putut fi inlocuit cu "O"
DinoG te vad foarte "tepos" de cand ai intrat pe forum aici. ca sa nu fim offtopic se poate crea un nou subiect de discutii, dar ca sa nu ramana in aer ideea am si zis ca planul mi l-am gandit in etape, pt a vedea cum se tine motorul&componente la fiecare stage.
ma intreb daca ti se pare mult 10k euro
peste 1000 costa jantele pe 17 +anvelope, un sistem de sunet performant se duce la 2k euro, suspensiile reglabile 1000 euro
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 14-Sep-2006 09:28

Am impartit eu topicul despre numere de inmatriculare. Aici puteti schimba linistiti impresii despre tunning, atit timp cit nu va dati in cap :)
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Joi 14-Sep-2006 10:40

nicum scrie:Am impartit eu topicul despre numere de inmatriculare. Aici puteti schimba linistiti impresii despre tunning, atit timp cit nu va dati in cap :)


multumim frumos!

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Joi 14-Sep-2006 10:46

T.rac3Er scrie:Imagine

literele apropiate de cifre. din nefericire "0" nu a putut fi inlocuit cu "O"
DinoG te vad foarte "tepos" de cand ai intrat pe forum aici. ca sa nu fim offtopic se poate crea un nou subiect de discutii, dar ca sa nu ramana in aer ideea am si zis ca planul mi l-am gandit in etape, pt a vedea cum se tine motorul&componente la fiecare stage.
ma intreb daca ti se pare mult 10k euro
peste 1000 costa jantele pe 17 +anvelope, un sistem de sunet performant se duce la 2k euro, suspensiile reglabile 1000 euro



da, mi se pare destul de mult sa bagi intr-o masina inca pe atat cat costa.

Ai perfecta dreptate, jantele, linia audio de costa destul de mult, dar sincer nu cred ca-ti vor aduce ceoi 180 de cai.

Apropo, stii ca masinile de raliu nu folosesc benzina pe care o folosim noi?
Stii cat rezista un motor de raliu?

Nu sunt tepos, sunt doar realist si nu-mi place sa citesc tampenii. Nu ma dau nici mare cunoscator si nici un as in ale modificarilor, dar un lucru il stiu sigur 10.000 E sunt niste bani pe care nu i-as cheltui doar pe vise si sunt convis ca modificarile pe care le mentionai nu o sa ti le faca nimeni cu profesionalism in romania. Dan Girtofan spre exemplu isi regleaza masina pe un stand in Germania. Crezi ca el a auzit de meseriasii astia ai tai? Dai un indiciu, poate economiseste si el ceva bani... :wink:

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Joi 14-Sep-2006 11:55

din moment ce s-a realizat supraalimentarea unui motor 1.6 prin metoda descrisa si s-a ajuns la ~180cp in prima parte a anului, si motorul ruleaza beton si in ziua de azi, consider fezabil proiectul pe care il am in minte. dar, repet, banii se vor investii pe o mperioada mai lunga de timp (asta e, daca eu totusi sunt dispus sa investesc o suma de bani in pasiune si altcineva nu, nu cred ca este ok sa spui ca citesti tampenii)
de fapt daca ar fi sa contabilizez costurile pt un tuning ca la carte asta ar fi o cifra medie.

exterior: >3500 euro fara tva
bodykit+blocuri optice+folie+suspensii reglabile+jante 17+anvelope

interior:>1500 euro fara tva
sistem audio (boxe+amplif HU sub+amplif condensator, etc) si nu vorbesc de dvd ci un cd-player de calitate

performante:
depinde ce vrea fiecare. la un motor supraalimentat stock in principiu e de-ajus doar un cip remapat cu 300 euro
la unul simplu aspirat, sa bagi toate elementele int+ext fara performanta rezulta o "blonda sexy dar proasta ca noaptea" pt ca toata frumusetea aia e doar de forma fara o baza reala de performante

nu fac reclama, dar te asigur ca la noi in tara se face tuning profi ( ca sunt o gramada de cazaturi nu neg, dar si calitate avem, binenteles cu know-how venit de afara) http://www.mastertuner.ro/

PS la ce design are c4 merita o investitie intr-un tuning de calitate
voi reveni, si sper sa imi indeplinesc planul (macar si o parte din el) totul depinde de o investitie actuala daca da rezultate :D pt a contura bugetul
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Joi 14-Sep-2006 14:03

C2 1600 are momentul motor la 7000 rpm, si puterea maxima la peste 8000 rpm, spune-mi si mie te rog cum o sa faci tu sa ai o asemenea turatie, pt 180 de cai cat zici tu trebuie sa cresti turatia maxima si o axa cu came nu e destul

NOS e o solutie f buna si interesanta dar cand se termina butelia ce faci? e o putere crescuta artificial plus ca fiabilitatea masinii o sa scada f mult

te mai intreb ceva ...sa zicem ca o sa o faci de 180 de cai, transmisia ta si trenul de rulare al masinii nu este gandit pt asemenea forte si o sa cedeze...ce ai de gand sa schimbi acolo?

tin sa mentionez ca nu sunt DinoG, sunt un prieten de-al lui, am intrat cu user-ul lui pt ca discutia este interesanta

succes

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 14-Sep-2006 14:11

Tracer are argumente teoretice bune si solide....insa marele pacat este ca sunt doar teoretice....
In practica e greu sa faci ce vrei tu si sa iti ramana toata electronica care o ai pe masina...

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Joi 14-Sep-2006 16:31

de ce nu practice?
sunt practice, nu stiu daca pe c4 realizate..asta e singurul lucru in ceata. spatii in compartimentul motor etc. dar pe 1.6 s-a realizat tot ceea ce am expus (me refer la noi in tara, pt masini obisnuite)
orice motor stock este construit sa suport undeva la 30-40% estra putere (ele sunt realizate tocmai sa reziste suta de mii de km) am si zis ca la supraalimentare se va schimba destul (de asta si costul mult mai mare decat diferenta pana la vts) poate chiar cu piese de origine vts...e prea devreme acum totusi pt discutia de supraalimentare...undeva mai tarziu doresc asta (daca ste posibil) este cat se poate de normal ca sa nu fie posibila o astfel de inginerie. nu am auzit de un c4 1.6 cu aceste modificari si deci va fi teren nou...
am o intrebare. cine foloseste puterea maxima a motorului tot timpul, sau macar 80%, fie si 50%. e cineva aici? nu cred
doar cand ai nevoie la accelerari puternice sa te scoata dintr-o situatie in care ai nevoie incepi sa apesi acceleratia pana la fund si o tii acolo :D deci temporar.n2o este un extra boost temporar, exact pt acele momente. cand nu ai nevoie il tii decuplat.
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Avatar utilizator
Alex Motan
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
Localitate: Bucuresti,Galati

Mesajde Alex Motan » Joi 14-Sep-2006 23:38

@T.rac3Er
Tu chiar ai impresia ca o masina de 1,6 litri chiar daca ai duce-o tu pana la 180 de cai este de 180 de cai? Fa-o tu asa si apoi da-mi PM sa ne intalnim sa iti arat ce inseamna 180cp din fabrica si 180cp TRASI RAU de par, diferenta este evidenta te asigur. Cat despre filtre aer, evacuare, chipuri de la 110 la 180 este fff greu de realizat daca nu imposibil. Am fost la pitstop si am vb cu niste baieti care se pricep bine: Concluzia: "Poti sa faci din motorul tau sa spunem un 220 de cai, dar evident nu o sa fie pt ca sunt trasi de par si asta fara 2000 de euro nici nu vorbim". Asta mi-au spus-o niste profesionisti si evident mi-a zmabit (la modul mintit) cand a zis 220cp pt ca masina nu are turbina si fara este greu. Oricum motoarele aspirate sunt cele mai pure si cele mai frumoase vezi Ferrari nu opteaza pt turbine si nici alti constructori de super caruri dar in cazul celor cu turbo iti schimba raportul de compresie si POC: ai inca 40 50 de cai sub capota. Smecheria pt flash si cpu e turbina dar uite cum de 3 ani la rand in clasa ei motorul de pe M3 a fost desemnat cel mai bun al anului, raman in continuare la parerea ca aspiratele sunt cele mai tari dar recunosc ca sunt imposibil de tras mai mult de par fara supraalimentare.

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Vin 15-Sep-2006 06:32

Alex Motan scrie:@T.rac3Er
Tu chiar ai impresia ca o masina de 1,6 litri chiar daca ai duce-o tu pana la 180 de cai este de 180 de cai? Fa-o tu asa si apoi da-mi PM sa ne intalnim sa iti arat ce inseamna 180cp din fabrica si 180cp TRASI RAU de par, diferenta este evidenta te asigur.


Trasi/netrasi rau de par, 180CP sunt 180CP. Nimic mai mult.
Diferenta o va constitui probabil turatia joasa la care ii va obtine, pentru ca daca compari un 180CP veniti dintr-o supraalimentare cu 180CP veniti din aspirare, sunt convins ca diferenta va fi cat se poate de evidenta. :P

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Sep-2006 09:13

@Alex Motan: vezi ca toti constructorii, inclusiv Ferrari (F40 iti spune ceva?) si BMW, s-au jucat cu turbo. Insa se pare ca mai toti au ajuns la concluzia ca varianta turbo implica si probleme de fiabilitate.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 15-Sep-2006 09:47

T.rac3Er@ De ce te chinui tu sa bagi 10000e sa o faci de 180 cand poti sa vinzi actuala masina mai pui vreo 8000e si iti iei un VTS de 180cp pe care poti sa-l aduci pe la vreo 250-300cp sau mai mult.Plus ca iesi mai ieftin cu vre-o 2000e in cazul achizitiei VTS-ului.


Înapoi la “Tuning/Audio C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187664
    Total subiecte 18615
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru catalinos