Pagina 2 din 2

Scris: Dum 07-Ian-2007 00:35
de Adrian
Dupa ce iti tunezi masina, sa ne intalnim si noi sa ne dam... Nu de alta, dar sunt convins ca o sa iasa egalitate!

Scris: Dum 07-Ian-2007 10:46
de MARIAN
castigi pur si simplu din faptul ca aerul este mai rece si atunci automat motorul iti da mai multa benzina/motorina

Daca s-ar obtine aer mai rece ar fi ceva, adica:
aer rece-mai mult oxigen
mai mult oxigen-explozie mai puternica
explozie mai puternica-lucru mecanic mai mare

Scris: Dum 07-Ian-2007 11:08
de Shadow
Cu un cold air intake facut pe specificatiile masini tale chiar obtii aer mai rece fata de cel care si-l ia masina fara.

Scris: Dum 07-Ian-2007 11:17
de mituc
Shadow scrie:Cu un cold air intake facut pe specificatiile masini tale chiar obtii aer mai rece fata de cel care si-l ia masina fara.


Da, dar asta ar insemna sa nu mai fie masina stock. Ca pe linga un cold air intake s-ar putea sa-mi treaca prin cap si un compresor mecanic, si atunci sa vezi aer! Doar ca deja ar trebui sa schimbi si radiatorul si sa pui eventual unul pe ulei, etc.
Iar mie nu-mi trebuie o masina de curse, insa imi place ca masina de strada sa fie ceva mai potenta.

Scris: Joi 18-Ian-2007 13:03
de mituc
Are careva idee care sint dimensiunile unui filtru de aer la C4 1.6i fabricat in 2006? Astia de la K&N imi dau un anumit filtru (33-2916) dar inainte de a-l comanda as vrea sa fiu sigur ca fix alea sint dimensiunile.
As putea sa aflu dind jos filtrul insa nu am am ce-mi trebuie si sa stau prin service-uri doar ca sa ma uit la un filtru nu as avea timp.

Scris: Joi 18-Ian-2007 17:58
de T.rac3Er
nu stiu daca filtrul "sport" montat in casetuta respectiva va avea efectul dorit. aceea are menirea ei in varianta stock, dar daca vrei macar o idee sa fie eficienta pt motor iti trebuie un kit care sa traga aerul din fata, de la grila radiatorului...

Scris: Vin 19-Ian-2007 00:01
de Shadow
Mituc, cei de la Racing Nick au cold air intake sau doar filtru special pt C4 de la K&N si de la Green. Da-le un mail si o sa-ti dea toate detaliile.

Scris: Vin 19-Ian-2007 00:12
de karma77
Shadow scrie:Cei de la Racing Nick au cold air intake sau doar filtru special pt C4 de la K&N si de la Green. Da-le un mail si o sa-ti dea toate detaliile.


Care este diferenta dintre un cold air intake si un filtru cu admisie directa? Cold air intake-ul are vreun mecanism de racire a aerului pe care il da motorului sau e doar un filtru mai "destept" care instalat corespunzator aduce aer rece (adica neincalzit de motor)?
Care e capacitatea de filtrare a unui kit cold air intake fata de filtrul original? E cel putin aceeasi?

Stie cineva cum ar afecta garantia schimbarea filtrului original (si indepartarea kitului de admisie original) si montarea unui filtru cu admisie directa sau un cold air intake dintr-asta? Si-a mai montat cineva si a apucat sa intrebe?

Mugurel, crezi ca ne-ai putea ajuta cu o parere macar in acest sens?

Scris: Joi 22-Feb-2007 18:29
de catalin_dsc
Am avut o masina mai veche pe care am tunat-o nici mult dar nici putin.Oricum va pot spune niste concluzii care sunt general valabile.Filtrul de aer se simte cel mai putin si daca nu e ca lumea strica motorul.Evacuarea se simte destul de mult doar daca scoateti catalizatorul ,filtrul de particule si tobele,ramanand doar cu o finala si in rest teava cu diametrul cat mai mare,si credeti-ma costa cat nu face plus ca un C4 o sa dea numai erori si e posibil sa mearga mai prost daca scoateti catalizatorul si filtrul de particule.Chip-tuning-ul e singura chestie care se simte in cazul oricarei masini insa diferenta este atat de mica totusi incat dispare daca aveti cauciucuri mai tocite sau puneti benzina/motorina mai proasta.
Alta chestie,diferenta dintre puterea declarata si cea de la roti este din ce in ce mai mare,datorita introducerii normelor EURO 4,a filtrului de particule,etc.
Sfatul meu e sa nu va apucati sa tunati o masina care nu poate fi tunata decat modificand radical mai tot ce tine de admisie/evacuare/ECU si riscand sa o stricati foarte repede.
Eu am mers 80 de mii de km cu masina pe care am tunat-o si n-am patit aproape nimic de la asta insa nu mai este cazul cu masinile noi.Si nici nu mai vad rostul cand masina mea are 138 CP si 1 tona jumate,asta inseamna sub 100 CP/tona ceea ce e echivalent cu o masina veche cu motor de 1.6 si 90 CP si greutate un pic peste 1000 de kg.

Scris: Vin 21-Noi-2008 14:15
de florinflo85
vreau sa va intreb si eu ceva in legatura cu filtrul de aer.eu abia mi-am luat un c4 coupe 1.6 HDI din 2005 si inca nu mi-am facut RAR-ul si vreau sa imi pun un filtru sport.Poate sa imi afecteze cu ceva nivelul de noxe?Adica poate sa imi scada de la Euro4 la Euro3?Are vreo legatura?Multumesc.

Scris: Sâm 22-Noi-2008 16:26
de khan
niciodata!

k&n

Scris: Mar 16-Dec-2008 08:23
de lucyano
am pus si eu un filtru k&n si sunt multumit!parca s-a schimbat ceva,cred ca e mai nervoasa un pic,dar cred ca se simte mult mai bine vara decat pe frigurile astea acum!oricum in mare sunt multumit!aaa si s-a scimbat si sunetul motorului,se aude mai sportiv acum!p.s-stie cineva cum se curata filtrul asta si la cate mii de km?

Scris: Mar 16-Dec-2008 17:57
de pitonul
depinde pe unde mergi.daca ai merge prin bucuresti multi nici nu il recomanda. daca mergi mult prin afara localitatilor si asta nu insemnand sa mergi pe drum de tara :D :D :D il cureti la 10.000 max 15.000. cat despre cum il cureti pot sa iti zic ca exista un ulei special pe care il folosesti si in rest il speli.nu am inca dar imi voi pune chiar daca sunt din buc dar eu am avantajul ca nu merg decat in afara.kitul de intretinere ar trebui sa fie intre 150 si 200 de lei. durata de viata a filtruluui e pana in 100.000 km.