Pagina 1 din 1

Operatie indispensabila

Scris: Joi 07-Sep-2006 14:08
de Zenga
Am primit o scrisoare de la ATS: "Constructorul ne-a cerut, in cadrul politicii sale de CALITATE, de a efectua pe autovehiculul dvs C4 actualizarea software-ului care gestioneaza declansarea airbag-urilor frontale." De fapt am primit doua. In a doua, constructorul le cerea sa efectueze " controlul conformitatii strangerii racordurilor flexibile ale sistemului de franare". Cand am sunat la ATS sa fac programarea, spre surprinderea mea, o voce vizibil deranjata mi-a propus sa fac controlul la urmatoarea revizie, adica peste vreo 10 000 de km. Cu gandul la nefericitul cu masina din acelasi lot cu a mea caruia probabil nu i s-au deschis airbagurile la nevoie, am cerut o programare cat mai urgenta. Am primit una peste 3 sapt. Intrebarea era - a mai primit cineva scrisorile respective?

Scris: Joi 07-Sep-2006 16:04
de Arise
Am primit eu una acu 2 luni... da, nu mi-am facut timp sa vad ce e in neregula cu airbagurile alea... :roll:

Scris: Joi 07-Sep-2006 16:05
de Matrixu
Oare de ce pt fiecare problema, fiecare chemare in service trebuie sa se faca cate un topic nou? :?:

Scris: Joi 07-Sep-2006 16:53
de nicum
...ca sa nu fie un singur topic in care fiecare se cearta cu restul :wink:
E bine asa cum e acum.

Re: Operatie indispensabila

Scris: Joi 07-Sep-2006 20:03
de seridan
Zenga scrie:Am primit o scrisoare de la ATS: "Constructorul ne-a cerut, in cadrul politicii sale de CALITATE, de a efectua pe autovehiculul dvs C4 actualizarea software-ului care gestioneaza declansarea airbag-urilor frontale." De fapt am primit doua. In a doua, constructorul le cerea sa efectueze " controlul conformitatii strangerii racordurilor flexibile ale sistemului de franare". Cand am sunat la ATS sa fac programarea, spre surprinderea mea, o voce vizibil deranjata mi-a propus sa fac controlul la urmatoarea revizie, adica peste vreo 10 000 de km. Cu gandul la nefericitul cu masina din acelasi lot cu a mea caruia probabil nu i s-au deschis airbagurile la nevoie, am cerut o programare cat mai urgenta. Am primit una peste 3 sapt. Intrebarea era - a mai primit cineva scrisorile respective?


Am primit Âşi eu. Am fost Âşi le-au verificat.
Cred cĂŁ aceastĂŁ iniĂžiativĂŁ este ĂŽn interesul nostru.

Scris: Vin 08-Sep-2006 08:54
de mituc
Eu nu am primit asa ceva insa poate nu e cazul. Masinile voastre cind sint fabricate? A mea e prin februarie 2006 daca e sa ma iau dupa numerele alea (am ridicat-o in aprilie).

Scris: Vin 08-Sep-2006 11:39
de Zenga
Scuze Matrixu, nu sunt la curent cu toate cele 4500 de topicuri de pe forum. Masina mea a implinit fix un an. Mai e o problema cu chemarile astea in Service. Imi las masina la ATS bou, si o iau inapoi vaca. Las cheia unui receptionist distrat si ma intorc dupa o ora cu senzatia stranie ca astia doar mi-au plimbat masina dintr-un loc in altul. Domnul din service imi inapoiaza cheia, saluta si da sa plece. "E totul ok?" indraznesc o intrebare. "Da" Bine. E nasol sa pleci din service fara sa scapi de piticul de pe creier care te tot intreaba de airbaguri - s-or deschide, nu s-or deschide? Sau asta e o problema care s-a mai abordat la pagina 14 a forumului? Scuze Matrixu

Scris: Sâm 09-Sep-2006 12:11
de MUGUREL PIRSCOVEANU
e vorba de o campanie de rescriere a softului de airbag, care poate la o sansa una dintr-un milion e posibil sa nu se deschida in cazul unui impact.
stai linistit, nu ai cum sa observi inlocuirea unui soft.

eu zic ca sunt bune aceste rechemari, penru ca acest constructor recunoaste greseala SI O REMEDIEAZA!
Ca o constatare, la Pejo nu se fac campaniile, desi sunt aceleasi masini. Cine-i boul si cine-i vaca?
Pejo merge pe gandirea ca nu trimitem scrisori ca se sperie clientul. Ba mai mult nici nu fac aceste campanii. de exemplu acum vreo 2 ani era de inlocuit un vacuum pe Jumper, daca nu se inlocuia, era posibil sa nu mai poti actiona frana. Imaginati-va cate pejo-uri erau in service lovite pentru ca nu s-au inlocuit vacuumurile.

Eu zic ca Citroen procedeaza de infinit mai multe ori mai bine aici in Romanaia, fata de zapacitii de la pejo din romania. Probabil ca acolo sunt mai concentrati pe vanzari decat pe service. :wink:

Scris: Lun 11-Sep-2006 08:46
de kata
@Zenga, cred ca Matrixu a vrut sa spuna ca nu era nevoie de un subiect nou ci puteai sa ti spui ofu' (indreptatit dealtfel) la "Problemute C4" de ex. :wink:

Scris: Lun 11-Sep-2006 09:18
de Matrixu
Ms Kata...
Toata lumea vrea un forum cu informatie utila, un forum bine structurat, in care poti gasi cu usurinta ce te intereseaza, de aceea am zis ca nu trebuia facut un topic nou..Tot ce tine de rechemari ar trebui mutat intr-un topic nou cu un nume sugestiv: Rechemari Citroen C4.
Cum apare o problema la un C4, cum vine un user si hop topic nou, chiar daca exista un topic mare cu probleme si problemute la C4.