Pagina 1 din 2

Schimbul de curea de distributie la 240 000de km?!!!

Scris: Lun 12-Iun-2006 14:06
de stefan000stan
Am vazut bine?!! Asa scrie in cartea tehnica.. 240 000

Scris: Lun 12-Iun-2006 14:10
de paco
E cam incredibil, la masinile vechi se schimba la 60.000. De obicei, la 240.000 cade motorul sau se rupe ambreiajul...

Scris: Lun 12-Iun-2006 14:48
de nicum
Cam greu de crezut... astia sint km de lant sau pinioane.
Oricum daca e curea ar cam trebui sa o schimbi la 5 ani indiferent de nr de km.

Scris: Lun 12-Iun-2006 14:57
de jgr1001
M-am uitat si eu in documentatia de care dispun si asa este pt C4 1.6 hdi
La fiecare 240.000 km sau 120 de luni pt conditii normale
La fiecare 180.000 km sau 120 de luni pt conditii severe

Poate imi da dreptate sau nu, Mugurel (el ar trebui sa stie cel mai bine)

Scris: Lun 12-Iun-2006 15:25
de regedit
da, si eu am vazut si mi se pare mult !... nu cumva transmisia e pe lantz ?! ;)

Scris: Lun 12-Iun-2006 18:43
de CUGINO
e vb. de curele si role originale...insa costa...prea mult,asa ca toata lumea opteaza pt. variantele de producator care intr-adevar trebuie schimbate ~60.000 km

curea

Scris: Mar 13-Iun-2006 22:02
de stefan000stan
in cartea tehnica scrie clar la 240 000 km sau la 10ani!
e incredibil.. am avut audi,vw,opel..la care se schimba la un interval de 60 000-90000maxim..
super motor sa speram :P

Scris: Mar 08-Aug-2006 12:36
de cosminbalan
deci pana la urma inseamna ca asa se schimba curele de distributie (180 000-240 000)? cine poate sa confirme ca eu am ramas in continuare surprins. am avut un peugeot 307 diesel si la 80 000 am schimbat tot ce inseamna distributie, chiar si FAP-ul datorita, au zis ei proastei motorine. (atentie ca pretul FAP-ului e de vreo 30 mil lei + aditivul care mai e si asta vreo 16 mil).

Scris: Mar 08-Aug-2006 13:14
de MUGUREL PIRSCOVEANU
jgr1001 scrie:M-am uitat si eu in documentatia de care dispun si asa este pt C4 1.6 hdi
La fiecare 240.000 km sau 120 de luni pt conditii normale
La fiecare 180.000 km sau 120 de luni pt conditii severe

Poate imi da dreptate sau nu, Mugurel (el ar trebui sa stie cel mai bine)


Exact ce scrie in cartea de garantie trebuie respectat.
Eu am un C3 HDi 16V din 2003 cu 160000km si nu schimbat-o. astept cei 180.000. Asa ca puteti sa aveti incredere in ce scrie acolo. In plus de asta apare problema fuliei care intre 70-80000km trebuie inlocuita.

Perioada de inlocuire a curelelor astea noi este de maxim 10 ani.

La masinile noi nu mai apar nici role pentru curelele de accesorii, pentru ca sunt elastice, iar pentru inlocuirea sau reparatiile la aceste feluri de curele, este necesar un dispozitiv special care le indeparteaza si le repune pe accesorii. :wink:

Dam inainte (nu inapoi!) cu tehnologia.

Faptul ca sunt firme care prevad inlocuirea distributiei la 60000 km este de fapt o magarie a constructorului (sau a importatorului) de a baga mana in buzunarul clientului, ceea ce spune de fapt multe despre cat de hoti sunt alti importatori, constructori. Aici imi dau seama ca cel care ar alege un Seat Cordoba de exemplu cum este in topicul dinainte, nu se gandeste de fapt cat poate sa fie furat cu acte in regula de catre o marca asa zisa nemteasca.Iar furtul credeti-ma ca nu se opreste aici. De exemplu la motorul de 1,2 16V al acelui Cordoba se inlocuiesc vreo 3-4 sonde lambda in primii km dupa care se fac niste km si trebuie inlocuite pe banii clientului, desi e o pb de conceptie evidenta.
Sau ca sa nu mai vb de debitmetrul de la TDi care deja intra in obisnuinta celui care isi face o revizie normala sa-l inlocuiasca! Dar probabil ca imaginea pe care o ai atunci cand iti cumperi o masina din grupul VW este mai presus de costurile reale pe care le intampini pe parcursul utilizarii...

Scris: Mar 08-Aug-2006 13:19
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Primele FAP-uri intradevar trebuiau inlocuite la 80.000km
Acum s-a ajuns la 200.000km/C6, cu umplerea rezervorului de aditiv la fiecare 100.000km.

Nu are legatura cu vreo calitate a motorinei, numai cu stilul de condus al soferului implica o infundare cu fum al FAP-ului.

La C4 cu FAP (are cineva in RO asa ceva?) se inlocuieste la 160.000km, cu umplerea rezervorului de aditiv la fiecare 80.000km.

Scris: Mar 08-Aug-2006 13:27
de cosminbalan
C4 1,6 HDI stiu ca are FAP. cel putin asa scria in oferta cand l-am cumparat.

deci sa inteleg ca la 80 000 trebuie schimbata doar fulia.(nu prea stiu eu ce inseamna dar ......)

Scris: Mar 08-Aug-2006 15:01
de nicum
Multumim Mugurel pentru observatiile pertinente la adresa celor care care au impresia ca daca isi iau masina de la VAG se vor ingropa in ea =D>
De problema cu debitmetrul stiam si eu.

Scris: Mar 08-Aug-2006 16:38
de kristi
Mugurel, la un C5 faza 1, an de fabricatie 20 iulie 2003 la cat timp se schimba distributia?

Scris: Joi 10-Aug-2006 15:42
de regedit
MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Primele FAP-uri intradevar trebuiau inlocuite la 80.000km
Acum s-a ajuns la 200.000km/C6, cu umplerea rezervorului de aditiv la fiecare 100.000km.

Nu are legatura cu vreo calitate a motorinei, numai cu stilul de condus al soferului implica o infundare cu fum al FAP-ului.

La C4 cu FAP (are cineva in RO asa ceva?) se inlocuieste la 160.000km, cu umplerea rezervorului de aditiv la fiecare 80.000km.


am io mugurele ... sau asa mi-au vandut-o astia ;)

Scris: Joi 10-Aug-2006 17:10
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Nu stiu ce ma face sa cred ca nu are FAP...
Tu l-ai vazut fizic?
Arata ca un catalizator cu doua sonde de presiune (ca alea lambda) inainte si dupa!