Pagina 1 din 2

Revizie 15.000km C4 1.6HDi

Scris: Mie 15-Mar-2006 10:42
de nero
Am fost la revizia de 15000km la ATS, totul a decurs mai bine decat ma asteptam. In primul rand am scapat foarte ieftin zic eu - 416RON cu totu', adica ulei, filtru ulei, filtru polen si manopera. Pe langa asta mi-au mai schimbat un cap(at) de bara pe garantie - au zis ei ca e uzat si are joc, eu n-am simtit nimik, mi-au curatat discurile si placutele de frana, au schimbat ceva pe la amortizoarele din spate - a disparut zgomotul la gropi si au facut geometria. Toata operatia a durat vreo 3 ore, eu n-am fost acolo dar am trimis un sofer de la firma. Initial am zis ca voi schimba si filtrul de aer si de motorina, dar mi-au zis ca n-are rost sa fac asta pana la 60.000km.
Ce nu mi-a placut a fost ca nu au vrut sa rezolve pe loc o zgarietura mica de pe bara, si m-au reprogramat pentru schimbarea unui stop care face condens. Totusi baietii au lucrat bine, cel putin din ce imi dau eu seama.

Scris: Mie 15-Mar-2006 13:39
de DMX
mama dar ieftin ai scapat
eu la chevrolet am dat 6.000,000 la 15000 km si e model pe benzina !!! super ca pret zic eu

Scris: Mie 15-Mar-2006 15:42
de ovidiub
Pe toate forumurile cei care se duc la revizii spun ca schimba cam tot ce se numeste filtru. De ce ti-a inlocuit decit filtrul de polen?

Scris: Mie 15-Mar-2006 15:49
de nero
Si eu zic ca am scapat foarte ieftin, ma asteptam la cel putin 600RON dar cam atat o sa fie revizia de 60.000 cand imi schimba si filtrul de motorina si de aer. Mi s-a parut ciudat ca pe factura apare doar 1L de ulei, deci probabil doar au adaugat. Oricum, sa nu-mi mai ziceti ca intretinerea la diesel e costisitoare :)

ovidiub scrie:Pe toate forumurile cei care se duc la revizii spun ca schimba cam tot ce se numeste filtru. De ce ti-a inlocuit decit filtrul de polen?

Eu i-am intrebat daca trebuie schimbat si filtrul de aer si cel de motorina, ei au zis ca daca vreau neaparat le schimba dar nu e nevoie.

Scris: Mie 15-Mar-2006 17:30
de m.s.
Pe mine m-au chemat la 20000, am impresia ca mi-au schimbat si filtrul de aer si m-a costat 490ron. Mi-au spus la fel,ca filtrul de motorina se schimba la 60000km.

Scris: Mie 15-Mar-2006 20:04
de DMX
Unii sunt culmea ...daca le schimba ca de ce le schimba daca nu le schimba ca de ce nu le schimba .
O firma serioasa LE SCHIMBA DOAR ATUNCI CAND ESTE NEVOIE .... nu hai sa schimbam ca ce mama dracului plateste prostu !@! - i le bagam pe gat -

Scris: Joi 16-Mar-2006 09:33
de nicum
@nero: cum adica au completat 1l?

Scris: Vin 17-Mar-2006 14:21
de nero
Sincer nu stiu, nu am fost eu acolo, cert e ca pe factura apare doar 1L de ulei. Dupa cum am mai zis, prefer sa ma intereseze cat mai putin ce fac ei acolo, atata timp cat masina e in garantie, doar d-aia am dat atatia bani pe masina noua. Si ca veni vorba de garantie, erau unii care ziceau ca mecanica la trenul de rulare nu intra in garantie, iete ca mie mi-au schimbat un cap de bara si mi-au rezolvat amortizoarele din spatefara sa le zic eu si fara sa ceara ceva. Mi-a placut de cei de la ATS cum s-au comportat, dupa cum zicea si DMX puteau sa ma puna sa schimb toate filtrele (eu deja le zisesem ca daca trebuie sunt de acord) dar au considerat ca nu e nevoie si nu mi-au luat bani in plus. Daca ar reusi sa-si rezolve si problema programarilor peste o luna as fi 100% multumit de ei.

Scris: Sâm 18-Mar-2006 22:14
de Vlade
nu poti sa ne spui ce ti-au facut la amortizoare de le-au rezolvat?
PS: te rog nu ne spune ca nu stii :lol:

Scris: Lun 20-Mar-2006 23:59
de pava
Cred ca schimbarea filtrului de notorina la 60.000 e exagerata :shock: . Sunteti siguri ca asa zice ATS-ul !!!, sau la HDI-urile moderne au un filtru mai deosebit :roll:

Scris: Vin 24-Mar-2006 11:16
de nero
@Vlade trebuie sa te dezamagesc dar nu stiu exact ce au facut. Din cate am inteles eu au prins niste coliere la amortizoare ca sa nu mai aiba joc.

@pava eu am HDi FAP, nu stiu daca are vreo importanta, dar ei (ATS) au zis ca la 60.000 se schimba filtrul de motorina. Bineinteles ca o sa-i pun sal verifice si la 30.000 si la 45.000.

Scris: Vin 24-Mar-2006 12:09
de pava
Interesant si economic ! :D

Revizie 15.000km C4 1.6HDi

Scris: Dum 26-Mar-2006 11:05
de speedyman
Am intrebat la service-ul dealerului Eveman din Timisoara de revizia de 15000-20000 km la Citroen C4 1,6 HDI 16V 110 FAP si am fost informat ca, costa 850 RON incluzand manopera, ulei,filtre (toate consumabilele si manopera).
Voi cum ati platit doar 460 RON?
Cand am cumparat masina am intrebat la showroom cat costa revizia si atunci cost 450 RON.

Scris: Dum 26-Mar-2006 21:29
de nitro_od
deja cred ca inchideti ochii la prea multe, fericiti fiind ca nu va costa prea mult!
un filtru de aer sa mearga 60000km? sau stai la brasov si nu e praf acolo?
motorina nu mai are apa sau mizerie? alimentezi din germania?
acum or sa-ti spuna ca cureaua de distributie se schimba la 150.000km ,nu?
apoi apar tot felul de posturi de genul : "mi se aprinde becul shi bipaie , nu mai trage , porneste greu"
si filtrul de ulei il schimba la 2 schimburi?
si placutele de frana am auzit ca daca le intorci cu partea metalica pe disc tin mai mult!!!
eu unul, sa dau 15000E pe o masina si apoi sa merg la revizie si sa-mi spuna un mecanic fara chef de treaba ca mai merge inca 40.000k cu filtrele alea ca-s curate.......
ma intreb cum determina el cand e hartia filtranta imbacsita? trebuie sa fie un sobolan acolo sau 2 mistrii de nisip ca sa il schimbe?
asa ajung oamenii la mine cu filtru de polen negru si se plang ca nu mai are putere aerul conditionat! sau se plang de consumul ridicat de combustibil......daca aerul nu mai are pe unde sa treaca....
nu ma bagati in seama...........invidia !
tare mi-ar place sa veniti cu opinii contra insotite de argumente beton! :rock:

Scris: Lun 27-Mar-2006 11:47
de mars2k
nitro_od scrie:apoi apar tot felul de posturi de genul : "mi se aprinde becul shi bipaie , nu mai trage , porneste greu"
si filtrul de ulei il schimba la 2 schimburi?


Sunt extrem de curios la cine te refereai.
Daca e vorba de mine cumva, afla ca am schimbat filtrul de polen, uleiul si filtrul de ulei la 11800 km (sau cel putin asta scrie pe factura de la ATS),
problema cu martorul de presiune ulei aparand la ~14000 km.
Daca nu schimbam filtrul de ulei, probabil ca nu aparea :twisted:

P.S. Daca nu ti-ai gasit sufletul pereche pana acum iti sugerez s-o contactezi pe Liana Frentiu.
Mi-e greu sa nu remarc compatibilitatea sistemului vostru de valori...
liana frentiu scrie:Pacanit si tacanit s-o auzi in capul tau ,poate esti un tampit si habar nu ai! :shock: Sunt multi prosti care se dau rotunzi ca stiu tot felul de chestii si ei sunt varza.Mai intai informati-va si pe urma criticati :