Pagina 1 din 2
					
				Pierdere de putere
				Scris: Joi 26-Iun-2008 18:45
				de dark dog
				Vreau sa sesizez o problema, care totusi  a fost rezolvata la ATS, pur si simplu pentru a avertiza alti posesori de C4.
Simptomul a fost lipsa de putere in jurul valorii de 3000rpm, precum si un zgomot destul de puternic al motorului, masina parea ca se tureaza dar nu se simtea ca ar trage suficient.
Pe tester nu se vedea ca ar fi o problema cu masina, drept pentru care problema s-a considerat a f i una mecanica.
Softul a fost updatat, dar nicio modificare pana la urma se pare ca a fost o problema, cu aerul care intra in camera de ardere a trebuit sa fie schimbate anumite garnituri.
Problema era una inca din fabrica, momentan masina trage mult mai bine.
Sper ca aceste informatii sa foloseasca si altora.
			 
			
					
				
				Scris: Vin 27-Iun-2008 10:09
				de mituc
				deci 1.6i, nu?
Aparent avea pierderi de compresie datorita acelor garnituri...
			 
			
					
				
				Scris: Vin 27-Iun-2008 21:13
				de khan
				n-am inteles ce avea masina ca sa fiu sincer
			 
			
					
				
				Scris: Mar 21-Oct-2008 00:39
				de bogdans
				nu este o problema...asa sunt toate 1.6i intre 2500-3200 parca sunt moarte daca apesi pedala la blana...daca o iei treptat nu simti acest lucru!este un motor de turatie ....eu de la 4500 ture simt ca trage masina!acest lucru ma sacaia si pe mine...dar am obs si la altele!asa e gandit motorul,cuplu si cp in ture inalte!
			 
			
					
				
				Scris: Mar 21-Oct-2008 20:53
				de mituc
				Depinde si prin ce treapta te afli... ca in treapta a 5-a nu prea poti avea pretentii de la nici o benzinara in jurul lui 2000-3000rpm (fie ea si turbo).
			 
			
					
				
				Scris: Mie 22-Oct-2008 16:04
				de bogdans
				in treapta 2 si 3 in care ar trebui sa se miste!eu acolo simt!
			 
			
					
				
				Scris: Mie 22-Oct-2008 20:36
				de mituc
				Ok, deci in treapta 2 la 3000rpm (cam 42Kmph cred) daca apasam brusc acceleratia saream prin luneta iar nevasta'mea imi defrisa fata de portiera de la pasager, iar asta tinea pina pe la 82Kmph cind schimbam. Ca sa ai un reper uita-te putin aici:
http://www.youtube.com/watch?v=JgKgGYWjPvcsi incearca sa compari vizual daca poti cam ce se intimpla la tine in treapta 2. Ai acolo si o accelerare de la vreo 66Kmph in treapta 3 la deal (rampa de aproximativ 9-10%).
Daca masina ta nu merge aproximativ la fel (ca na, pot sa difere o droaie de parametri, de la benzina, pina la cum a fost afectat motorul de un rodaj mai bun sau mai putin bun) atunci e ceva aiurea.
 
			 
			
					
				
				Scris: Mie 22-Oct-2008 23:19
				de bogdans
				off...ce imi arati tu...trage de ea in ture...asa merge ca mi cade peste 4 mii,dar eu ma refer in treapta a 2 a sau a 3 a sa plec de la 2500 ture pana in 4 mii si acolo se simte o lene in masina,ca sa zic asa!da na..o sa i fac 0-100 sa vad daca sunt pe unde trebuie,sau sa caut niste teste cu 60-120 in diferite trepte sa vedem!asa e cel mai bine...urmeaza revizia...apropo...c4 1.6 16v la revizie nu skimba filtru de benzina???
			 
			
					
				
				Scris: Dum 26-Oct-2008 16:12
				de Viper_blk
				c4 1.6 benzina nu are filtru!
			 
			
					
				
				Scris: Lun 27-Oct-2008 17:22
				de bogdans
				cat a costat problema cu garniturile?
			 
			
					
				
				Scris: Mar 28-Oct-2008 10:35
				de Viper_blk
				La filtrul de benzina ma refeream 

 
			 
			
					
				
				Scris: Joi 30-Oct-2008 00:51
				de bogdans
				daca nu e de ce se cumpara?filtrul de benzina?eu ii pun sa l skimbe!
			 
			
					
				
				Scris: Sâm 01-Noi-2008 19:03
				de bogdans
				da n am inteles exact care era problema?spune si tu de pe fisa de service!
			 
			
					
				
				Scris: Dum 09-Noi-2008 04:59
				de bogdans
				naiba mai raspunde!
			 
			
					
				
				Scris: Lun 10-Noi-2008 10:43
				de mituc
				Asa stiu si eu, ca nu are filtru de benzina. Totusi intreaba si pe clubc4, sint mai multi care au apucat deja sa scotoceasca prin motor.