Pagina 1 din 1

C4-2.0 HDI-probleme electrica

Scris: Lun 26-Mar-2007 23:24
de catalin_dsc
Am un c4 2.0 HDI Vtr Pack
Am luat masina cand avea 14.000 KM,a fost a unui nene de la ATS
De atunci pana acum cand am 23.500 KM am avut asa
-depolution sistem faulty
-airbag(s) or pretensioners(s) faulty
-lampa stop stanga arsa de 2 ori
-far stanga ars(faza scurta)
Acum am urmatoarele:
-ABS sistem faulty
-ESP/ASR faulty
-pozitie dreapta fata arsa si lampa stop stanga functioneaza cand are chef(pozitia merge mereu)
Maine am programare la ei

Unde poate fi buba?
Altfel nimic de reprosat masinii sau celor de la ATS,au rezolvat totul pana acum in timp foarte scurt,dar mi-as fi dorit sa nu se intample.

hello

Scris: Mar 27-Mar-2007 16:36
de redbeben
in legatura cu becurile arse ce pot sa spun e ca mie cam tot pe la atatia km mi s-au ars toate becurile(pe rand ce-i drept)
am inceput cu un bec stop schimbat in service,dupa circa 1600km faza scurta stanga,dupa inca 1600 km faza scurta dreapta si dupa aia la max 1000km stopul celalalt :lol:

parerea mea e ca becurile nu se ard de la un scurt pe undeva` ci` de la starea` drumurilor din romania.

si becurile nu erau negre doar ca aveau filamentul scuturat si atat.

vezi k becurile nu intra la garantie asa ca mai bine iei din oras un set de becuri pt faza scurta (aprox 50 ron 2 bucati) pt ca la ei alea originale sunt 45 ron bucata.


si cei de la service mi-au zis ca asta e durata lor de viata (cam un an sau 25-30k km)
cat despre restul mesajelor de comp poate ai un bug in sistem si o trebui updatat ca nu cred sa-ti cada toate asa repede mai ales ca masina a fost a unui ats-ist si de obicei ei au masini bune.


daca vrei iti pot arata cum se schimba becurile ca acum sunt expert :D
desi prima data mi-a luat cam 45 min sa schimb un bec de faza scurta :lol:


by the way becurile de scurta sunt H7 si se gasesc cam greu la bucata da au in carrefour set de 2 cu 50 ron


bafta si sper sa nu fie problemele date de comp

Scris: Lun 02-Apr-2007 19:25
de catalin_dsc
Becuri am schimbat eu de pozitie/frana
La cel de faza scurta m-am ambitionat noaptea am pierdut clema,am recuperat-o si m-au dus la ei au zis ca nu ma costa nimic dar am lasat totusi ceva celui care mi l-a schimbat.
Problema cu martorii de pe bord este citez"un captor de ABS" piesa vine cam in 2-3 saptamani,s-a facut comanda si se rezolva pe garantie.Masina e total altfel fara ESP care se pare ca intra in orice curba nu doar cand se aprinde,iar eu cu el dezactivat din cauza ca e defect parca as conduce alta masina.M-am dus cu becul meu la faza scurta cand a fost cazul.Acum am platit 30 Ron pentru inlocuit bec pozitie fata si bec pozitie/frana spate cu becurile lor si manopera ceea ce mi se pare ok.

Scris: Lun 02-Apr-2007 20:21
de george
catalin_dsc scrie: Masina e total altfel fara ESP care se pare ca intra in orice curba nu doar cand se aprinde,iar eu cu el dezactivat din cauza ca e defect parca as conduce alta masina.

ESP-ul nu ar trebui sa intre in orice curba. Daca se conduce diferit masina ta, ar trebui sa fie alta problema

Scris: Mie 04-Apr-2007 22:59
de catalin_dsc
Poate ca mi se pare,dar totusi,in conditii normale,daca il scoti se reactiveaza automat la peste 50 la ora,acum fiind defect nu se mai activeaza si practic,din cauza acestui defect am ajuns in situatia sa conduc masina fara esp la viteze de peste 50 la ora,lucru care cu o masina cu ESP functional nu se poate,si din cate stiu eu la toate dieselurile este standard.Oricum e clar ca daca dau scartz de rotzi in a 3-a si a 4-a si inainte nu dadeam ca nu aveam cum se intampla ceva ciudat nu?.Incearca sa pleci mai turat de pe loc sa vezi ca iti reduce automat turatia motorului inainte sa atingi limita de aderenta,inainte sa inceapa sa scartzie rotzile,lucru care la mine nu se mai intampla acum si trebuie sa am grija cum plec daca vreau sa imi pastrez cauciucurile cat mai mult.

Scris: Joi 05-Apr-2007 11:31
de khan
eu cred ca problema cu becurile e din cauza ca sint comandate prin computer. eu am aceleasi becuri de 3 ani pe masina (Bosch All Weather, dicroice le mai spune) timp in care am facut cam 50.000 si nu s-a ars niciunul. de cele de pozitie sau frina nici nu mai stiu de cind sint pe masina... deunazi un amic cu 307 se plingea ca a schimbat 2 rinduri de becuri de faza scurta intr-o luna. alt amic cu un C5 a schimbat si el citeva pina acum intr-un interval scurt. trageti voi concluziile