nicum scrie:Si daca pleci un pic mai in forta, nu neaparat cu scirtiit, tot asa face? Ar putea fi suportii de motor. Poate poti sa dai mai multe detalii.
Daca plec mai tare nu face asa. Daca stind pe loc cuplez a I-a si fara sa accelerez dau drumu brusc la ambreaj 1/3-1/2 din cursa se aude un "bum" infundat, dar aia cred ca e de la cum cupleaza ambreajul si intimpina rezistenta la inaintare de pe la roti/planetare/whatever (si apoi masina ininteaza usor cum ar trebui).
Senzatia e ca se aude zgomotul ala cind masina revine in pozitia perfect orizontal. De exemplu daca plec brusc de peloc si apoi iau tot brusc piciorul de pe acceleratie se aude acel "bum" de care-ti spuneam insa pare sa fie in alta parte, are alta tonalitate, are tonalitatea aia de balanganeala (si nu e doar un "bum" ci un "bum blblblbbllll").
Sa inteleg ca dupa tine ar fi doar o chestie de reglaje, ceva bucse strinse ca lumea si cam asta, nimic altceva grav, nu?
Oricum normal nu mi se pare.
Cind aveam bicicleta cu frina pe bucsa orice joc suplimentar (in afara de cele lasate anume, depinzind de tipul de curse printre blocuri, jaloane, sau sprint, sau 200m, etc) in timp evolua, camasa butucului se degrada, trebuiau schimbate bile, coronite, axe, refacute reglaje sau chiar schimbate piese (asta in ciuda faptului ca desfaceam butucul odata la 100km sau de 2 ori pe zi daca trebuia sa fac reglaje pentru altfel de nebunie).
Acelasi lucru tind sa cred ca se intimpla si aici daca nu intervin, insa neavind un service citroen in oras tre' sa intreb intii

, eventual sa stiu ce sa le spun la oameni sa-mi schimbe pe garantie si de ce (cind vii cu argumente e altfel, si de argumente mai poti face rost intr-o destul de mare masura de la mai batrinii/priceputii forumului).