tamponare.cum sa fac cu casco?

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

sosorin
simpatizant
Mesaje: 88
Membru din: Mar 25-Apr-2006 20:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde sosorin » Dum 21-Ian-2007 15:05

mituc,iti dai seama ca asta-i politica....cati nenorociti circula in ziua de azi...nici sa parcheze nu stie domnle...

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Dum 21-Ian-2007 21:57

si cum se face ca tu ai doar bara zgariata si solenza varza?
adica totusi imi imaginez ca masina asta e rezistenta, dar nici chiar asa
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

sosorin
simpatizant
Mesaje: 88
Membru din: Mar 25-Apr-2006 20:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde sosorin » Dum 21-Ian-2007 22:04

sincer nu stiu pentru ca impactul ar fi trebuit cel putin sa-mi indoaie aripa,sa se rupa bara etc.solenta a avut urmatoarele pagube,bara sparta,ambele aparatoare de noroi(carenaje) rupte,far dreapta rupt si in plus o deformare a barei de siguranta sau cum se numeste....partea metalica din spatele barei de plastic.eu nu stiu cum de la mine este doar o zgarietura.d-aia zic ca vreau sa iau constatarea si miercuri cand sunt programat la ats pentru a schimba etierii spate(cine aude zgomote ciudate la mersul cu spatele il sfatuiesc sa sune la ats) si sa vad clar ce are.in afara de carenaj roata si zgariat fata nu are absolut nici o paguba in plus.ce sa zic...fizica are si ea misterele ei.o fi fost o ciocnire miraculoasa....

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Lun 22-Ian-2007 00:07

-si C4 meu a facut "poc" cu un pasat model B5 (Daca nu ma insel , adik modelul dinaintea astuia nou ) si pasat-ul care nu a dat prioritate se facu destul de nasol , la mine e farul-zgariat si masca din fata- crapata sper sa fac niste poze !!!
-accidentul a avut loc in BV :( ,doua ore la politie , pasatul a ramas fara carnet 2 luni

Avatar utilizator
john2006
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Dum 08-Ian-2006 09:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde john2006 » Lun 22-Ian-2007 10:37

Si eu am patit-o acum 2 saptamani: Am prins o bucata de piatra cubica uda, cel din fata a reusit sa franeze, eu nu . A fost foarte ciudat, cred ca aveam in jur de 30Km/h (abia plecasem de la semafor), am franat destul de brusc, a intrat ABS-ul si m-am dus ca o sanie 3 m . Senzatia e ca fara ABS as fi putut s-o opresc dar cine stie , poate daca nu-l aveam ma si rasuceam....
Dpdv al daunelor acum: s-au cunoscut pe deplin cele n stele pe care le are masina la protectia pietonilor. Spoiler fata dislocat, capota infundata, aripa dreapta desprinsa, far desprins. De fapt piesele nici macar nu sunt distruse, pur si simplu s-au desprins, fiind prinse in niste nituri de cauciuc. In afara de capota nu cred ca exista vreo parte metalica afectata. De ce am zis de protectia pietonilor? Celalalt nu a avut ABSOLUT nimic...avea un 206. Am fost cu el la politie si am studiat masinile atent...nimic. A mea a absorbit tot socul.
Apropos..cei care aveti accidente in sectorul 1: Chiar cu 2 zile inainte de accident citeam un articol pe internet despre sectia de acolo... LCD-uri pe pereti... fuste scurte.. gagici dragute :shock: . Oricum, nu credeam ca o sa ajung atat de curand acolo. :(
ATS-ul a facut comanda pentru toate piesele, or sa le inlocuiasca pe toate. Sper sa nu am probleme cu firma de asigurari . Oricum, CASCO il am facut pe 3 ani si n-o sa-mi creasca rata.
O intrebare pentru cei care se pricep la legislatie: Eu credeam ca pentru nerespectarea distantei se dau 3 puncte de penalizare. Eu nu am primit decat 6p (3 platibile in 24 h) de amenda. Care e ideea? A contat faptul ca si selalalt a declarat ca a fost mazga?

John

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Lun 22-Ian-2007 11:33

de obicei intr-o tamponare de genul exprimat de tine cel din spate are daunele mai rele (si ma refer strict la o tamponare usoara)
majoritatea sunt produse in orase la viteze relativ mici cu franari bruste. cel din fata se ridica de spate. daunele vor fi f usoare la nivelul barii spate(cel mult spart, dar zona de protectie la impact de sub bara spate va produce multe daune celui din spate care se apleaca de fata. faruri, grila radiator, capota, bara fata, in cazurile mai grave radiator spart...am vazut destule astfel de incidente (blocul meu e langa o intersectie cu o linie dreapta de mare viteza, si multi se "pupa" pe acolo)
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Lun 22-Ian-2007 13:09

-masca din fata actioneaza ca un cofraj de ou , se parge ptr a reduce preiunea impactului , botul masinii e facut special sa preia presiunile unei coliziuni (el facandu-se bucati ) , uitati-va la F1 , masina se face bucati se dezmembreaza- e facut special lucrul asta ,ca fiecare componeta sa preia si sa scada presiune impactului
-conceptii de genu FRATE am dar intr-un stalp si nu am patit nimica si sunt mandru de ce masina teapana AM , sunt total gresite !!!
-pe un alt forum era cineva madru ca skoda lui octavia 2 cu 4 stele ncap , a rezistat mai bine decat un pejo 407 care are 5 stele ncap , pai tocmai ,pejo`ul s-a dezmenbrat tocmai sa il salveze pe sofer (scazand considerabil forta de impact , prin componentele masinii care se sparg )

Avatar utilizator
john2006
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Dum 08-Ian-2006 09:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde john2006 » Lun 22-Ian-2007 14:20

Asta ziceam si eu. E desteapta chestia cu plastice in fata care se desprind usor la impact. Nu a fost afectat radiatorul si nici o alta piesa metalica in afara de capota. Apropos: de ce nu se poate indrepta capota de aluminiu? Tipul de la ATS mi-a zis ca nu se poate indrepta, trebuie neaparat schimbata ( e foarte putin indoita in fata) .
Nici pentru mine socul nu a fost atat de mare. La o frana mai serioasa simt cum ma prinde centura, acum parca nu a fost asa.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Lun 22-Ian-2007 14:57

intr-un fel e rea dezmembrarea asta. la accidente usoare vezi cum se ruineaza masina in fata ta, se rup toate plasticele si clip-urile alea. si se duce factura de reparatii "in plopi"
ok, la accientele de peste 60kmh elementele sa inceapa sa cedeze, dar un suport de far sa nu cedeze asa la 30kmh. dar intervin astia cu stelele pt pietoni. asta va face din masini din ce in ce mai casante. in cateva decade sa vezi masini metalice doar la maybach sau s class...restul fiind construite doar din materiale compozite si plastice care se sparg imediat.
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos