directie C4

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mar 21-Noi-2006 11:21

307 are servodirectia de Xsara si suspensia de C4. mise pare cea mai nefericita combinatie. esp-ul(asta vb despre ce scrieti mai sus) are rolul de a se opune derapajului. pana la urma, numai la vts se poate deconecta la peste 50km/h, si asta pt a te juca cu masina pe viraje. cu cat masina este mai stabila, cu ata va intra esp-ul mai tz, deci nu poti spune ca dieselul e mai stabi pt k are esp. trebuie masurate vitezele cu care intri in viraj pana in clipa in care iti intra in functiune esp-ul, dupa ce intra acesta in functiune, rolul lui va fi de a frana roata care se opune derapajului si, atentie, iti va decelera motorul, adica viteza traiectoriei va fi inferioara unei masini fara esp.

colegu
pasionat
Mesaje: 118
Membru din: Mar 29-Aug-2006 19:38
Localitate: ct

Mesajde colegu » Mie 22-Noi-2006 13:30

rolul lui va fi de a frana roata care se opune derapajului

adicã rolul esp-ului e sã frâneze roata care nu derapeazã? interesant.
Âşi unde mai pui Âşi "viteza traiectoriei" inferioarĂŁ.

eu unul n-am priceput nimic, pentru cĂŁ nici nu e de ĂŽnĂželes.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mie 22-Noi-2006 14:00

[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 22-Noi-2006 14:17

SAu aici, ca sa nu mai fim offtopic ;)

http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... hlight=esp

seridan
pasionat
Mesaje: 155
Membru din: Dum 07-Mai-2006 19:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde seridan » Joi 07-Dec-2006 21:31

DE CE "TRAGE" VOLANUL.

În EVZ de azi a apãrut un articol semnat de CRISTIAN GEORGE POP, care menþioneazã cauzele care fac ca maºina sã tragã într-o parte în timpul mersului. Citez:

În momentul apariþiei unui asemenea fenomen suntem înclinaþi sã ne concentrãm doar asupra unghiurilor direcþiei. În realitate ar fi bine sã începem prin verificarea anvelopelor. Diferenþele de uzurã, presiune, dimensiuni sau profil pot influenþa rulajul rectiliniu.
Nu subestimaþi diferenþele de masã ale roþilor (pneu + jantã+capac roatã+greutãþi de echilibrare), în special cele montate pe puntea faþã. Þineþi cont ºi de uºoara înclinare transversalã spre dreapta a cãii de rulare.
Unele componente ale sistemului de frânare pot produce devieri ale traectoriei ideale. Blocarea pistonaºului unui etrier, sau cilindru receptor, lipsa jocului Între tambur ºi garniturile de frânã, griparea unuia dintre cablurile secundare ale frânei de staÞionare, unele defecÞiuni ale pãrÞii hidraulice a sistemului ABS pot genera diferenÞe de turaÞie Între roÞi, deºi pedala sau levierul de frânã nu sunt acÞionate.
Verificarea pe un stand de direcÞie poate evidenÞia valori inegale (stânga dreapta) sau abateri de la valorile recomandate de constructor ale unghiurilor de cãdere (de carosaj), ale unghiurilor de Înclinare longitudunalã a pivotului sau fuzetei (de fugã) sau dereglarea convergenÞei roÞilor. Denivelãrile drumului, bordurile sau ºocurile primite de componentele sistemului de direcÞie sau/ºi suspensie pot provoca deformaÞii remanente.
Vã recomandãm sã efectuaÞi verificarea unghiurilor de direcÞie cu o frecvenÞã anualã sau respectând planul de ÎntreÞinere definit de fabricantul automobilului.

DacĂŁ nu sunteĂži de acord cu cele menĂžionate s-au aveĂži nelĂŁmuriri puteĂži sĂŁ-l contactaĂži la adresa auto@evz.ro
auto@evz.ro

Oz
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Vin 16-Dec-2005 16:40
Localitate: Bucuresti

Mesajde Oz » Vin 08-Dec-2006 17:04

Nu stiu de ce ziceti voi da rla mine directia este super. Imi place mult, este ferma, este agila, masina se comporta excelent.
E adevarat ca am cauciucurile noi, fara jocuri in directie.... Am fost pe drumuri lungi in Europa si nu am simtit ca imi obosesc mainile pe volan. Dar e drept ca te cam obliga sa stai cu mana pe volan dat fiind lipsa spitelor volanului care ti-ar fi dat o sansa sa "atarni" o mana sau alta ca la alte masini.

Poate ca tocmai datorita faptului ca directia e sensibila in combinatie cu comportamentul rigid al masinii iti da senzatia de oboseala si tendinta de a ajusta fiecare miscare a masinii.... Daca masina ar fi fost mai "barca" probabil ca nu s-ar fi simtit asa de tare nevoia de ajustare a directiei.

Din punctul meu de vedere e excelenta directia.


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos