Codita de purcel (diesel)

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

s_ion
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Mie 27-Sep-2006 08:38
Localitate: Cluj

Codita de purcel (diesel)

Mesajde s_ion » Mar 17-Oct-2006 13:51

O intrebare pentru cei cu motoare diesel

Voua vi se aprinde indicatorul pentru bujii incandescente? Eu nu l-am vazut niciodata, am crezut ca o data cu racirea temperaturii o sa se aprinda... Masina porneste fara probleme, dar peugeot-ul dinainte statea 1-2 secunde cu indicatorul aprins si asta ma pune pe ganduri.

Mersi

Ion

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mar 17-Oct-2006 16:04

Se va aprinde numai atunci cand temperatura va scadea sub -7grade.
La minus 15 grade va sta peste 5-6 sec aprins.
La zero grade nu are rost pentru ca este Common Rail, nu un TDi :lol:

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 17-Oct-2006 16:10

Din cate stiam eu, HDI-urile pornesc fara bujii pana in jur de zero grade.
E adevarat, asta iarna, la minus 20, am auzit multi ca se plangeau, cand BX-ul meu pornea ca vara...Deh, tehnologia avansata.

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mie 18-Oct-2006 01:52

paco cred ca-i confunzi cu benzinarii? sau poate nu.
mie mi-a pornit mereu la prima cheie.
si la geruri s-a aprins si codita de purcel.

in schimb iernile trecute impingeam de naduseam un vechi passat diesel, cam de-o varsta cu 25-ul tau :D asta ca sa-mi pot scoate xsara din curte :lol: .
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 18-Oct-2006 08:36

Nu, paco nu greseste. Povestea cu bujiile incandescente care incep sa intre la ~10 grade C e valabila la TDI, dar nu la rampa comuna. Tehnologie frantuzeasca care este :wink:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Mie 18-Oct-2006 09:41

mare problema la c4 hdi nu e neaparat ca nu pornesc bujiile ci faptul ca se "incalzeste" cam greu motorul in conditii de frig .... si merge mult pe "rece" - ceea ce inseamna consum mare, uzura mare, etc. - problema pe care citroen refuza sa o recunoasca ! deh, caracter frantzuzesc !

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 18-Oct-2006 10:18

Hmm... termostatul tau lucreaza?
Si la mine, vara se incalzeste foarte repede, dar iarna cam am de asteptat. Ce-i drept, nici n-am aplicat "metoda dacia", adica un carton in fata.
Off-topic: pina acum nu prea am vazut benzinari sa se vaite de de consum, dar pentru dieselisti e un un soi de leit-motiv :( Puteai sa fi si tu baiat finut si sa te plingi ca daca nu se incalzeste motorul, nu iti da caldura in masina :wink:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2136
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mie 18-Oct-2006 10:38

regedit scrie:mare problema la c4 hdi nu e neaparat ca nu pornesc bujiile ci faptul ca se "incalzeste" cam greu motorul in conditii de frig .... si merge mult pe "rece" - ceea ce inseamna consum mare, uzura mare, etc. - problema pe care citroen refuza sa o recunoasca ! deh, caracter frantzuzesc !


Incalzirea motorului iarna nu are nici o legatura cu caracterul frantuzesc. Toate dieselurile de conceptie noua (HDI, DCI, TDI PD, etc ) se incalzesc foarte greu iarna, mai ales daca stau la relanti. Chestie de conceptie :wink:

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Mie 18-Oct-2006 11:09

nicum scrie:Hmm... termostatul tau lucreaza?
Si la mine, vara se incalzeste foarte repede, dar iarna cam am de asteptat. Ce-i drept, nici n-am aplicat "metoda dacia", adica un carton in fata.
Off-topic: pina acum nu prea am vazut benzinari sa se vaite de de consum, dar pentru dieselisti e un un soi de leit-motiv :( Puteai sa fi si tu baiat finut si sa te plingi ca daca nu se incalzeste motorul, nu iti da caldura in masina :wink:


nu am experimentat astfel de probleme, ce-i drept ... nu a venit nici frigul cel mare de iarna, dar imi dau seama repede de cat de eficienta este instalatia pentru ca o tin aproape tot tpimpul pe 21.5 C cu AC AUTO. Astfel imediat dupa startul motorului are un mic lag in care tine jos turatia ventilatorului. Cand simte probabil ca temperatura aerului este indeajuns pentru a o asigura pe cea ceruta de mine, baga ventilatia la maxim. In cateva zeci de secunde cand atinge si in interior temperatura ceruta de mine, scade ventilatia si mentine temperatura prin ventilatie minima. Un sistem foarte ingenios care mi-a placut mult la aceasta masina.

Avatar utilizator
m.s.
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Dum 10-Iul-2005 16:42
Localitate: cluj

Mesajde m.s. » Mie 18-Oct-2006 11:45

regedit scrie:mare problema la c4 hdi nu e neaparat ca nu pornesc bujiile ci faptul ca se "incalzeste" cam greu motorul in conditii de frig .... si merge mult pe "rece" - ceea ce inseamna consum mare, uzura mare, etc. - problema pe care citroen refuza sa o recunoasca ! deh, caracter frantzuzesc !


Sa vezi la alte marci cum e. Cu C4 ma pot considera fericit.Inainte, la Punto 1.9jtd se incalzea cam de trei ori mai greu(decat la C4) si mai mult,daca opreai motorul mai mult de 10-15min. o luai de la capat.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 18-Oct-2006 12:42

@regedit: intimplator am vorbit astazi cu un coleg, care are un Ford TDCI si el se plingea de acelasi lucru: iarna se incalzeste foarte greu, chiar si la mers exclusiv oras.
Probabil e ceva ce tine de conceptie. Important e sa raceasca vara, daca mergi cu motorul rece nu sint alte implicatii decit de consum.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Mie 18-Oct-2006 13:13

TDCI == HDI ;)

A, sa nu uitam de faptul ca motorul diesel se poate si raci :wink: Prin ianuarie cand au fost temperaturile alea de -10C am avut surpriza sa vad cum scade temperatura motorului cat am cautat un loc de parcare, vreo 5 minute in viteza 1! Asta dupa o alergatura de 10km, de ajunsese la temperatura optima!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mie 18-Oct-2006 15:35

Iarna e bine sa puneti o aparatoare in plus la radiator, stil Dacie...
Daca motorul merge mai rece, nu e deloc bine. Mai bine mai cald...

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mie 18-Oct-2006 18:28

ha ha cred ca mai am capacul de la calandru de la oltcit... oare s-o potrivi?
Cosmin

high energy music expression

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Vin 20-Oct-2006 07:45

daca nu avem luam un olcit sh si ii folosim calandru .... ca oricum e mai ieftin cu totul decat o aparatoare de firma c4 ;). bineintzeles ca nici nu exista asa ceva.


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos