Citroen C4 Grand Picasso 1.6 Hdi 109cp din 2008
Probleme motor ...recent . Turbina înlocuită cu una noua (aftermarket) de la Davistar Timișoara (1300ron).
Turbina începea sa fluiere in ultimele sapt prin iunie, a cedat pe la Fetești la începutul lui iulie ...
Am mers de la Fetești apoi cu 1000 turații pana la Călărași ,50km pana la mecanic ,sa i-o duc. A dat fum negru ca la balamuc pe drum evident , am mai completat 300g ulei ,după o pauza de 15min sa se răcească . Dupa ce am ajuns la el ,a shcimbat turbina cu una noua, uleiul si filtrul .
Am mers 2 sapt max si gata ! ...in Călărași pe centura ..a apărut STOP. Engine oil low pressure ....si s-a oprit in mers. A pornit de pornit de cateva ori ...dar nu o mai puteam tura...max 1000turatii...Am mai mers 500m si nu mai vroia...asa ca am zis sa o trag undeva la adăpost ...începuse sa se audă ca si cum bate motorul . Sau un zdranganit asa de tabla ...de acolo a luat-o pe masina de tractări mecanicul respectiv după 3 zile ( si a zis ca nu e de la turbina, sau de la manopera lor ...ci ca e din cauza mașinii , vreo alta problema distincta....ca poate nu e shcimbata distribuția. ( nu știu la care se refera ..paote aia pe lanț , care într-adevăr eu cel puțin nu am shcimbat-o ca nu era nevoie ,asa au zis la service la revizie acum 8 luni , dar aia pe curea a fost ahcimbata si avea doar 3000km de cand s-a shcimbat , in toamna ).
Eu am mai sesizat ca uleiul era mult peste limita cand am.scos-o din service de la mec aici ...am sunat dar a zis sa merg asa ca isi va mai trage ulei ea. Insa nu prea a fost asa , ca tot pe maxim era nivelul ...nu stiu daca are de-a face. Ba chiar mi se mai limita Viteza uneori la 100km la ora sau 2000 turații si a zis sa o opresc si sa o pornesc ca poate e un senzor murdar ...a fscut de 3-4 ori figuri , ba chiar o data abia am venit cu ea din Cta pana la Călărași , ca nu mai tragea mai mult de 80km/h... Apoi in mers si-a dat drumul si a mers excepțional (vreo 3 zile ) pana la moartea motorului ...
Scurt pe doi a zis ca a găsit nașpa arborele , un piston topit in cap, si a zis sa shcimb motorul ca e mai convenabil . (a gasit el cu 1000 motor sh la dezmembrari si 1000ron manopera, total 2000ron). Asa am făcut ...astept de 10 zile de la eveniment ...sa o iau odata!...Am insa dubii ca problema e de la service. Poate sunt sceptic sau nebun dar nu avea masina nimic înainte si nici semn3 nu dădea afara de turbina .
Zice mecanicul alta varianta ar fi ,ca după ce i-a curățat intercooler-ul...si i-a shcimbat ulei nou si filtru ...ca probabil a avut aditiv motorul bagat de mine anterior si s-a curatat acum cu noul ulei... si a dus la defectarea motorului .
NU ȘTIU CE SA CRED ..nu sunt in domeniu
Pareri ?
Va mulțumesc .
De ce e motor picat la 2 sapt dupa shcimbat turbina
Moderator: Echipa Tehnica
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Mar 25-Iul-2023 01:23
- Localitate: Calarasi
- Masina: C4 Grand Picasso 1.6 Hdi
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: De ce e motor picat la 2 sapt dupa shcimbat turbina
salut.
nasoala patanie... daca la imlocuirea turbinei nu a verificat macar presiunea de ulei la rece si la cald... asta este. posibil sa se fi putut evita dar nu mai conteaza. nu s-a stricat pentru ca a facut el ceva dar posibil sa se fi stricat pentru ca nu a facut ceva. posibil, nu este clar ca asta a fost; mai sunt si alti factori gen filtrul de particule care ar trebui macar spalat, de ce era prea mult ulei in motor, etc. acum nu mai conteaza. sa schimbi piese e simplu ca mecanic, e mai complicat sa intelegi ce s-a intamplat acolo... sau sa-ti pese macar.
nasoala patanie... daca la imlocuirea turbinei nu a verificat macar presiunea de ulei la rece si la cald... asta este. posibil sa se fi putut evita dar nu mai conteaza. nu s-a stricat pentru ca a facut el ceva dar posibil sa se fi stricat pentru ca nu a facut ceva. posibil, nu este clar ca asta a fost; mai sunt si alti factori gen filtrul de particule care ar trebui macar spalat, de ce era prea mult ulei in motor, etc. acum nu mai conteaza. sa schimbi piese e simplu ca mecanic, e mai complicat sa intelegi ce s-a intamplat acolo... sau sa-ti pese macar.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos