Pagina 1 din 1

C4 coupe - 2.0 HDi erori multiple

Scris: Joi 28-Mai-2020 12:08
de maicusare
Salutare,

Vreau sa va povestesc de problemele pe care le am cu vechea mea masina, poate reusiti sa ma indrumati (cred ca si ca sa ma descarc de nervi :) masina imi place in continuare o am din 2009).
Masina a stat ceva timp pe margine, deoarece am avut o masina de serviciu. Dupa ceva timp, cand am inceput sa o folosesc din nou in mod constant a inceput sa devina... hai sa zicem mai naravasa.
Aleator fara sa imi dau seama de cauza, imi apareau in bord Braking system faulty, ESP/ASR system faulty, ABS braking system faulty, evident insotite si de STOP (toate simultan). Pedala scoatea ceva scartaieli cand apasam frana in timp ce aveam martorii aprinsi.
De obicei dispareaau dupa cativa km sau dupa ce stingeam motorul.
Un doctor de masini m-a sfatuit sa incerc putin sa ciocanesc delicat in modulul abs (pana sa ajung sa il schimb), evident asta am si facut…. a mai mers ceva ani cu aparitii ocazionale ale acestor erori.
Aparitia erorilor astea le-am asociat un timp cu vremea ploiasa.

Anul asta a inceput sa se opreasca motorul dupa ce il porneam. In decurs de o luna, a trecut de la moarta dupa prima cheie, la moarta in mers.
M-am dus la alt doctor de masini, acesta mi-a zis ca este sigur de la injectoare (si prima problema si a doua), sa le rezolv si apoi sa ma intorc la el.
Vazand ca bugetul alocat celor 136 de iepe este pe cale sa sara in aer la fel ca cel al Romaniei, m-am dus la doctorii de injectoare cu inima in dinti. Acolo mi-au zis ca numai sa se uite si sa testeze (demontate injectoarele si pompa sau ce o mai fi zis) ar fi cam 1300 lei si de inlocuit ceva mai mult… Intre timp mi-au facut un mic test pentru a vedea cum ''da motorina pe retur injectoarele'', si-au iesit cam in parametrii in partea de jos a ''graficului''.
La final domnul de la spital, mi-a amorsat filtrul de motorina si am vazut ca avea ceva scureri pe la capacul filtrului. Verdict cica s-ar dezamorsa filtrul/pompa peste noapte si de aici murit subit.
L-am schimbat singur in parcare, am scapat de sindromul mortii subite. In service no 2 nu m-am mai intors.

Doua luni mai tarziu, in ziua in care sa o duc la veterinar sa ii fac ITP, au inceput sa-mi mearga non stop stergatoarele (cand zic non stop si cand scot cheia din contact). Evident a reaparut si prima problema (esp, abs etc...).
Identific eu toate cablurile sectionate la haion, le lipesc dar in continuare pom de craciun pe afisaj si stergatoare haotice
O duc la alt doctor, ii inlocuiesc modul abs, bsm-ul niste cabluri si bonus ceva pe la copita adica un etrier. O iau de acolo toate bune si frumoase, parca alerga mai bine decat stiam eu.

Ieri, fatalitate, imi apare din nou Braking system faulty, ESP/ASR system faulty, ABS braking system faulty, evident insotite si de STOP. Azi dimineata am scapat de erori de mai sus, mi-a aparut alta speed control faulty (pe care as cam puteaa sa o dreg eu dupa invataturile diferitilor colegi de pe forumuri).

Ideea e ca imi cam pierdui increderea in doctori.
Am mai fost pe la altii cu revizii, de unde am cumparat si cauciucuri, si am plecat cu cauciucurile montate invers.
Nu prea inteleg eu cum pe banii mei se schimba jumatate de masina si tot cu iapa moarta in grajd stau.
Eu sunt inginer constructor, cand fac o casa nu o fac la ghici, atunci cand consolidez ceva nu o fac pe incercari (cu mici exceptii si la noi 8) )
Av vrea sa o las si eu la cineva care ar putea sa imi zica ce ar fi, fara sa fac teste prin inlocuire pe bugetul meu. La service no 3 nu ma mai duc.

Multumesc,

PS
Chiar daca nu sunt activ, va urmaresc de ceva timp.

Re: C4 coupe - 2.0 HDi erori multiple

Scris: Joi 28-Mai-2020 15:40
de ovy15popescu
Verificare lichid de frana stare baterie si incarcare alternator!