Citroen C4 2006 1.4i 16V pierdere ulei cutie de viteze
Scris: Mie 19-Sep-2018 06:41
Salut,
Detin un Citroen C4 2006, 1.4, hatchback, 88 hp, iar de ceva timp am o problema cu ea. Cutia de viteze pierde ulei pana la un moment dat cand in cutie ramane doar un sfert din nivel plin cu ulei, am fost cu ea la service acum cateva luni, am urcat-o pe elevator iar mecanicul mi-a spus ca pierde ulei atunci cand schimb vitezele.
Uleiul din cutie a fost schimbat complet, iar dupa ce I-a facut schimbul de ulei, masina mergea impecabil. Pana am oprit-o si a inceput sa curga picaturi de ulei de la cutie, pana cand si-a revenit la nivelul acela de sfert de cutie.
Nu stiu sigur care ar fi cauza, mecanicul a spus ca prima varianta ar fi : un rulment dintre cutia de viteze si blocul motor (n-am nici o idee ce componenta ar putea fi sincer) sau cutia de viteze fisurata. N-am mai avut timp sa trec cu ea pe la service ca am fost plecat din tara si sincer, nici nu stiu motivul de ce ar pierde ulei. N-am mai fost la service deoarece am fost plecat in tara, mecanicul a zis ca avea de gand sa desfaca cutia si sa se uite sau sa inlocuiasca acel rulment.
Masina functioneaza, pot sa merg cu ea, problema ar fi doar in momentul in care cuplez in a 1a, de cele mai multe ori se aude de parca cutia ar merge in gol si nu se cupleaza, dar in rest, cutia este perfect functionala. Cutia intra in fiecare viteza fara nici o problema, doar ca, repet, singura problema este atunci cand plec de pe loc, in momentul de cuplare, se aude un harsait din partea cutiei si nu se cupleaza si se simte putin si la pedala, ambreiajul.
Care ar putea fi macar cauzele? Sau macar sa-mi fac o idee in ansamblu despre ce ar putea cauza asta? Dupa vorbele mecanicului, "un rulment dintre cutie si motor" sau cutia fisurata nu imi da un raspuns exact.
Si mda, nici nu ma pricep foarte bine la domeniul asta, dar macar sa pot stii la ce sa ma astept cand ajung in tara si o duc inapoi la service.
Va multumesc.
Detin un Citroen C4 2006, 1.4, hatchback, 88 hp, iar de ceva timp am o problema cu ea. Cutia de viteze pierde ulei pana la un moment dat cand in cutie ramane doar un sfert din nivel plin cu ulei, am fost cu ea la service acum cateva luni, am urcat-o pe elevator iar mecanicul mi-a spus ca pierde ulei atunci cand schimb vitezele.
Uleiul din cutie a fost schimbat complet, iar dupa ce I-a facut schimbul de ulei, masina mergea impecabil. Pana am oprit-o si a inceput sa curga picaturi de ulei de la cutie, pana cand si-a revenit la nivelul acela de sfert de cutie.
Nu stiu sigur care ar fi cauza, mecanicul a spus ca prima varianta ar fi : un rulment dintre cutia de viteze si blocul motor (n-am nici o idee ce componenta ar putea fi sincer) sau cutia de viteze fisurata. N-am mai avut timp sa trec cu ea pe la service ca am fost plecat din tara si sincer, nici nu stiu motivul de ce ar pierde ulei. N-am mai fost la service deoarece am fost plecat in tara, mecanicul a zis ca avea de gand sa desfaca cutia si sa se uite sau sa inlocuiasca acel rulment.
Masina functioneaza, pot sa merg cu ea, problema ar fi doar in momentul in care cuplez in a 1a, de cele mai multe ori se aude de parca cutia ar merge in gol si nu se cupleaza, dar in rest, cutia este perfect functionala. Cutia intra in fiecare viteza fara nici o problema, doar ca, repet, singura problema este atunci cand plec de pe loc, in momentul de cuplare, se aude un harsait din partea cutiei si nu se cupleaza si se simte putin si la pedala, ambreiajul.
Care ar putea fi macar cauzele? Sau macar sa-mi fac o idee in ansamblu despre ce ar putea cauza asta? Dupa vorbele mecanicului, "un rulment dintre cutie si motor" sau cutia fisurata nu imi da un raspuns exact.
Si mda, nici nu ma pricep foarte bine la domeniul asta, dar macar sa pot stii la ce sa ma astept cand ajung in tara si o duc inapoi la service.
Va multumesc.