Pagina 1 din 1

Scris: Sâm 05-Sep-2015 12:26
de flosnop
Salutare!
Îmi zice și mie cineva priceput dacă pot s-o mai conduc vreo 1000 km înainte s-o duc la service, ținând cont situația de mai jos?


De obicei pun cel mai ieftin Diesel care-l găsesc pe la benzinării. Ieri am pus din greșeală o variantă mai scumpă și imediat ce am pornit mi-a indicat pe bord că e o problemă cu frâna de mână (nu era). Am repornit mașina, am condus vreun kilometru și următoarele două erori afișate au fost ”Engine fault: repair needed” și ”Particle filter aditive level too low”. La următoarea repornire doar ultima eroare a fost afișată și la următoarea amândouă, din nou. Între timp am condus vreo 90 de km iar mașina funcționează perfect din toate punctele de vedere. Singura problemă e că mă pune s-o duc în SERVICE și nu am timp în următorii aproximativ 1000 km. Ținând cont că ultimul service l-am făcut acum 10 000 km, e grav? Ar trebui s-o duc la service cât mai repede sau pot s-o mai conduc 1000km înainte?

Citroen C4 Grand Picasso 2011
e-HDI 112, cu ECU rescris ca să-l aducă aproape de 140hp
kilometraj vreo 140 000 km

Scris: Vin 11-Sep-2015 11:18
de Beemer
Cel mai probabil nu mai ai aditiv pentru FAP...nu ti-as recomanda sa mai mergi 1000 de km cu nivelul scazut deoarece e posibil sa ti se colmateze filtrul de particule si apoi o sa ai distractie mare. Du-te in service cu ea ca nu ar trebui sa te tina mult ca sa iti umple rezervorul de aditiv si sa iti reseteze contorul din lexia