Pagina 1 din 1
Valva EGR si turbo C4 2.0 HDI 136 CP
Scris: Joi 21-Feb-2013 18:19
de doxypop
Scuze, dar nu am gasit nici un topic cu asemenea probleme la C4 2.0 HDI . Motorul nu trage, nu se tureaza peste 3000 ture. Nu are forta , putere. La un tester pe computer mi-a zis ca e valva EGR , la alt service mi-a spus ca e turbo .... Cum se poate curata valva EGR si turbo si unde sunt pozitionate pe motor ? Cum se demonteaza? Cum pot sa imi dau seama daca e una sau alta ? Cum se pot verifica ?
Multumesc mult!
Scris: Joi 21-Feb-2013 18:25
de danny29
parerea mea e ca sa lași meseriași sa isi faca treaba lor, daca nu ai nimic cu mecanica nu te baga. egr-ul ai putea sa il cureti dar si acolo ii dificil.
Scris: Joi 21-Feb-2013 23:58
de gropitzabogdan
Sincer nu cred ca e turbo. Am avut probleme cu turbo, masina scotea fum, trepida din toate incheieturile, si sunetul motorului era de tractor.

Scris: Sâm 02-Mar-2013 11:11
de doxypop
O.K. Multumesc mult. Am desfacut EGR-ul, l-am curatat si merge mai bine . Nu-mi mai da eroare pe bord dar, tot nu trage cum trebuie. Tubul care vine de la turbo este jegos , plin de ulei ! De ce arunca turbo uleiul ? Se poate reconditiona sau doar schimbat ? Multumesc mult.
Scris: Mar 15-Oct-2013 22:42
de mapo13
Uleiul de pe conexiunea pe turbosuflanta denota un lucru urat din pacate ...uzura la ax sau la simeringurile de ungere de pe partea axiala a turbinei .
Fara prea multe povesti este bine sa apelati la un specialist in domeniu sa analizeze cauzele exacte . Turbo se poate reconditiona fara probleme ...
Cu EGR -ul (EXSHAUST GASE RECIRCULATION) este o alta teorie destul de complicata . Va asigur ca nu din cauza ei aveti acel simptom de lipsa putere sau turatie limitata la 3000 de ture ...parca .
EGR-ul raspunde mai mult de functionarea in regim de minim a motorului - dar nu este exclusa in anumite cazuri corelarea cu acelasi simptom ca al d- voastra .
In concluzie sigur se verifica ambele pentru a da un verdict clar .
Si o diagnoza competenta va duce la cauza exacta a defectului ...
Spor