Pagina 1 din 2

tinichigerie - ATS sau Champion

Scris: Mie 29-Mar-2006 08:19
de novix
am zgariat pragul de pe partea dreapta intr-un colt de bordura.

zgarietura este de 20 cm, iar infundatura este de 2-3 cm pe o portiune mica.

vreau sa ma duc sa o fac, am casco la BCR, dar nu stiu unde sa ma adresez - la ATS sau la Champion?

cei care ati avut asemenea probleme unde ati rezolvat mai bine si mai repede?

Scris: Mie 29-Mar-2006 09:09
de Arise
La BCR stiu ca iti da niste hartii sa te duci cu ele la politie pentru constatare.
Dupa aceea te duci la un service agreat, parca am auzit ca Champion nu ar mai fi agreati.

Mai, mai terminati cu afirmatiile nefondate. AM MAI SPUS-O SI MAI REPET O DATA: Champion nu mai este dealer Citroen, adica nu mai vinde masini Citroen. Dar pe partea de service, ramane in continuare in activitate. :!:

Scris: Mie 29-Mar-2006 09:12
de adytzu
Bine, probabil ca se va rezolva in ambele locuri (am inteles ca s-au dat si cei de la ATS pe brazda dupa numeroasele reclamatii). Repede, cred ca la Champion. La ATS te vor programa, in cel mai fericit caz, peste 2 sapt. CU BCR, din cate stiu, nu are comodat nici una dintre ele. Ca sa nu-ti ramana masina in parcarea lor pana platesc asigurarile, poti sa achiti factura din buzunarul tau si-ti recuperezi pe urma banii de la asigurari.

Scris: Mie 29-Mar-2006 11:15
de Matrixu
Pentru tinichigerie te poti duce la orice service vrei tu. Vezi si tu cine are decontare directa, sa fie si buni si ai scapat de problema repede.
Si eu am aceeasi problema si cred ca ma voi duce la Autorom(eu am la allianz asigurarea).

Scris: Mie 29-Mar-2006 13:16
de adytzu
NEWS!!!

ATS are decontare directa cu BCR-ul, deci, daca ai rabdare 1 luna de zile pt. reparatie, poti merge la ei. In felul acesta, nu scoti bani din buzunarul tau.

Scris: Mie 29-Mar-2006 14:13
de novix
multumesc frumos, e o veste buna.

ramane de vazut in cat timp imi face programarea.

ar mai fi o chestie - la o infundatura de 2-3 cm mai indreapta tabla sau doar baga chit?

Scris: Mie 29-Mar-2006 20:39
de Adrian
Daca ai noroc, ar trebui sa iti umple gaura aia cu sudura, nu cu chit! Daca iti baga chit ( e mult mai simplu pt ei) in 6 luni maxim, iti crapa! Cand te duci acolo, insista sa iti bage sudura, nu chit!

Scris: Mie 29-Mar-2006 20:46
de MARIAN
Daca ai noroc, ar trebui sa iti umple gaura aia cu sudura

Uite de aia ne amendeaza ARR-ul cand ne pune la cantar;cum sa umple dom'le cu sudura?
Indreptat nu se mai practica pe la noi?

Scris: Mie 29-Mar-2006 22:00
de Adrian
Pai daca o incarcatura de 10-20 grame de sudura dezechilibreaza masina, inseamna ca trebuie sa pun un butoi de 75 de kg de nisip in drepata sa fie echilibrata cu greutatea mea :lol: :lol:
Daca ceea ce zici tu ar fi asa, inseamna ca o poseta in torpedo ar da peste cap toate aparatele de masura si masina ar pica testul? :roll:

Este mult mai bine cu sudura, depinde si de cum este pragul, adica daca se poate indrepta din interiorul masinii, sa fie accesibila portiuna aceea! Oricum, daca se indreapta TOT se pune chit, care crapa! Sudura se polizeaza! Si se da iar cu solutia aceea brobonata si se vopseste !

Scris: Mie 29-Mar-2006 22:14
de scozmin
Asta cu incarcat cu sudura sincer n-am mai auzit-o; dar poate sunt metode noi.
Pragul intai se indreapta atat cat se poate; o metoda pe care o stiu eu e sudarea unei tije in adancitura si tragerea de acea tija pana la indreptare; sigur mai sunt si alte metode de indreptare
Apoi se da cu chit si se niveleaza si apoi se vopseste; Legendele cum ca chitul crapa si nu e bun nu mai sunt valabile; Exista acum chituri incredibil de rezistente; binenteles ca si meseriasul care lucreaza trebuie sa fie "meserias" :)
In concluzie eu am toata increderea intr-o reparatie facuta cu chit daca in prealabil s-a indreptat locul; Dar repet, maiestria tinichigiului face 80% din lucrare

Scris: Joi 30-Mar-2006 12:05
de khan
@Adrian, cred ca ai avut degeaba nu stiu cite masini inainte de asta, ca nu s-a lipit nimik de tine!!!

Scris: Joi 30-Mar-2006 22:01
de Adrian
Adica? Imi suna a jignire asta... Dezvolta, te rog!

Intamplator am un prieten, foarte bun, care este tinichigiu, pregatitor, intr-un service de masini! Un service complet, standard international, echipamente noi! Si mai si vand masini acolo.. Ma rog, nu incerc sa fac pe desteptul, dar oricat de 'bun' e chitul asta tot crapa! Ca o face in 2 luni sau 2 ani, tot o va face! Este inevitabil! Cu sudura este cu totul altceva: se incarca cu material, dupa ce se curata in prealabil, iar excesul de sudura care ramane se ia la polizor! Procesul dureaza mai mult, de aceea nu este folosit! Si e normal ca un service sa nu piarda la o masina 2 ore, cand poate fi gata in 15 min! Procedeul acesta se foloseste la partile dure ale caroseriei, unde tabla este mai groasa: praguri in special! In rest.. Stiti si voi cum se face.. Chit la greu si reveniri in service peste x luni!

Scris: Vin 31-Mar-2006 08:41
de Arise
Nu ca m-ar incanta ideea cu chitul... dar caroserie este din tabla galvanizata, nu? Daca te apuci si sudezi pe acolo, nu se modifica proprietatile chimice in zona aceea? Lipitura aceea nu risca sa rugineasca?

Ca iti crapa chitul sau te mananca rugina... este vreo diferenta?

Scris: Vin 31-Mar-2006 13:22
de vlad_ltms
Cred ca problema mai apasatoare nu e cand te programeaza la ATS ci cat iti tine masina pentru reparatie.Am deschis un topic pe Diverse cu ce am patit eu la ATS sapt asta pentru o programare la tinichigerie.

Scris: Vin 31-Mar-2006 14:38
de khan
Arise scrie:Nu ca m-ar incanta ideea cu chitul... dar caroserie este din tabla galvanizata, nu? Daca te apuci si sudezi pe acolo, nu se modifica proprietatile chimice in zona aceea? Lipitura aceea nu risca sa rugineasca?

multumesc