I said... WTF!!!!! Incep sa ma joc pe la cruise control si ma lasa in pace. Sincer nu prea cred ca mesajul de eroare se referea la cc pentru ca nu-mi imaginez cum se poate defecta.
Vine frigul.... apar si mesajele de eroare
Moderator: Echipa Tehnica
Vine frigul.... apar si mesajele de eroare
Pun contactul... "Speed control faulty"
I said... WTF!!!!! Incep sa ma joc pe la cruise control si ma lasa in pace. Sincer nu prea cred ca mesajul de eroare se referea la cc pentru ca nu-mi imaginez cum se poate defecta.
I said... WTF!!!!! Incep sa ma joc pe la cruise control si ma lasa in pace. Sincer nu prea cred ca mesajul de eroare se referea la cc pentru ca nu-mi imaginez cum se poate defecta.
Mi-a dat si mie mesajul ala odata, si nu era frig, eram pe autostrada si ma jucam la cruise control, mi s-a aprins becul de service si mi-a aparut acel mesaj.
OFF:
Mai tii minte zgomotul ala in spate de care ziceai si tu(cel asemanator cu frana de mana trasa)? Ei bine s-a rezolvat ieri dupa ce au facut nu stiu ce la amortizoarele spate, nu stiu ce bucsa de la flanse(nu stiu sigur exact ce era, si e posibil sa vorbesc prostii) era cazuta si au pus la loc ce trebuia.
Nu se mai aude acel zgomot suspect. E posibil si la tine sa fie acelasi lucru.
OFF:
Mai tii minte zgomotul ala in spate de care ziceai si tu(cel asemanator cu frana de mana trasa)? Ei bine s-a rezolvat ieri dupa ce au facut nu stiu ce la amortizoarele spate, nu stiu ce bucsa de la flanse(nu stiu sigur exact ce era, si e posibil sa vorbesc prostii) era cazuta si au pus la loc ce trebuia.
Nu se mai aude acel zgomot suspect. E posibil si la tine sa fie acelasi lucru.
Ziua buna,
Dimineata -3 grade, dau sa pornesc masina
Toate bune si frumoase pleaca la sfert de cheie si pornesc dezaburirea si pe fata si pe spate (aici cred ca am gresit), ies din masina si incep sa curat gheata de pe geamuri....cand dau sa plec surprize surprize.
motorul torcea la relanti si beculetul de SERVICE aprins
cand ma uit mai bine pe ecrane ce vad?!...climatizarea off, dezaburire off (ambele)...pe ecran nici un mesaj de erroare...fac testul de rigoare cu info si apare mesajul de erroare
BATT. CHARGE
ce-0 fi ce-o fi???
dupa ce am accelerat si am vreut sa ies din parcare toate au revenit la normal si au inceput sa functioneza normal (SERVICE s-a stins)
Exista 2 explicatii:
1) e foarte desteapta papusica si stie ca nu are putere alternatorul sa duca toti consumatorii la relanti si intra iar in vestitul ECONOMODE
sau
2) chiar am probleme cu bateria
Mi-ar conveni varianta 1
O sa dau un telefon la ATS sa vedem ce zic baietii de acolo
A patit-o careva?
Bafta
Dimineata -3 grade, dau sa pornesc masina
Toate bune si frumoase pleaca la sfert de cheie si pornesc dezaburirea si pe fata si pe spate (aici cred ca am gresit), ies din masina si incep sa curat gheata de pe geamuri....cand dau sa plec surprize surprize.
motorul torcea la relanti si beculetul de SERVICE aprins
cand ma uit mai bine pe ecrane ce vad?!...climatizarea off, dezaburire off (ambele)...pe ecran nici un mesaj de erroare...fac testul de rigoare cu info si apare mesajul de erroare
BATT. CHARGE
ce-0 fi ce-o fi???
dupa ce am accelerat si am vreut sa ies din parcare toate au revenit la normal si au inceput sa functioneza normal (SERVICE s-a stins)
Exista 2 explicatii:
1) e foarte desteapta papusica si stie ca nu are putere alternatorul sa duca toti consumatorii la relanti si intra iar in vestitul ECONOMODE
sau
2) chiar am probleme cu bateria
Mi-ar conveni varianta 1
O sa dau un telefon la ATS sa vedem ce zic baietii de acolo
A patit-o careva?
Bafta
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Destul de probabil a fost un consum foarte mare care venea imediat dupa pornirea motorului. Cel mai mult cred ca a consumat motorul electric de la dezaburirea fata.
Eniuei, se pare ca nu e recomandat sa lasi motorul sa mearga la relanti mai mult timp. Eu fac asa: deschid masina (daca mai pot
), imi iau "sculele" de dezapezire si ma apuc de treaba. Cind am terminat, ma asez la volan si pornesc motorul. Il mai accelerez putin vreo juma' de minut, dupa care o iau din loc. In primele momente dupa ce am pornit, am de lucru la greu cu cirpa sa sterg geamul. Tot dupa ce am pornit, dau drumul la dezaburire pe fata. Dupa vreun kilometru, incep sa se vada efectele dezaburirii, dupa inca un km totul e ok 
Eniuei, se pare ca nu e recomandat sa lasi motorul sa mearga la relanti mai mult timp. Eu fac asa: deschid masina (daca mai pot
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Vine frigul.... apar si mesajele de eroare
rayan---> ia incerca tu sa nu le mai dai la maxim ...si vezi daca continua sa`ti faca asa .... parerea mea este ca nu e de la ECONOMODE -atata timp cat motorul e pornit ...nu are voie - ; iti aparea pe ecran faptul ca este o eroare .. ..nasol ca a disparut ...ptr ca trebuiau sa vada si cei la de service ,asa nu ai nici o dovada . Sa zicem ca e Eomode ...se opreau dar nu`ti dadea mesajul de service si eroare ....
nicum---> eu obisnuiesc sa dau drumul la masina ..pana dau eu jos zapada sa am si eu caldurica cand o iau din loc , nu e o solutie sa nu mai porneasca masina decat cand pleaca .[/b]
nicum---> eu obisnuiesc sa dau drumul la masina ..pana dau eu jos zapada sa am si eu caldurica cand o iau din loc , nu e o solutie sa nu mai porneasca masina decat cand pleaca .[/b]
Speed control faulty - Asa mi-a dat si mie cand veneam pe autostrada acum o saptamana si nu-mi intra in functiune pilotul, dupa cativa km a intrat am zis ca i-a trecut, si cum mergeam eu pe la 140 pe pilot, linistit, deodata se decupleaza i-l puneam el iar se decupla, la un moment dat nu mai intra deloc. M-am dus la ATS si au zis ca ar fi un conector defect, dupa 3h mi-am ridicat masina, parea sa mearga, a doua zi dau sa pornesc cand "Speed control faulty" si se aprinde si SERVICE, am fost azi iar la ATS le-am explicat problema au zis ca nu stiu ce sa ii faca, o sa le trimita datele in Franta sa vada ce zic cei de acolo, acum masinuta mea e in service si astept sa o ridic, dar pilotul automat numai functioneaza deloc acum, clipeste indicatorul cand incerc sa-l activez.
Eu am patit ceva de genul asta din cauza umiditatii. Mai exact, noaptea prin Bucuresti, mergeam de vreo 10 minute printr-o ceata oribila, la semafor mi se aprinde SERVICE si apare mesajul Directional Headlamps Faulty. Intradevar, farurile nu se mai miscau dupa directie, ramasesera blocate drept. Nu si-a revenit pana am ajuns acasa, in schimb a doua zi dimineata mergeau si de atunci n-au mai facut probleme.
Din cauza frigului n-am avut nici o problema, luni dimineata mi s-au aprins si mie prima oara bujiile incandescente la -16C si bineinteles ca a pornit fara pobleme. In schimb, pana s-a incalzit putin motorul ziceai ca merge fara ulei.
Din cauza frigului n-am avut nici o problema, luni dimineata mi s-au aprins si mie prima oara bujiile incandescente la -16C si bineinteles ca a pornit fara pobleme. In schimb, pana s-a incalzit putin motorul ziceai ca merge fara ulei.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady


