Pagina 1 din 1

Probleme scapari gaze turbina (afumarea acesteia)

Scris: Mar 03-Aug-2010 19:57
de dr.warez
Salut,

Dupa mai multe probleme care le-am avut cu masina CITROEN C4 1.6 HDI 110 CP (din cauza motorinei proaste au trebuit schimbate injectoarele - care va imaginati cat a costat distractia) mecanicii din service-ul Citroen specializat banuiesc ca au uitat/nu au stiut sa mai faca motorul la fel + alte mici maruntisuri etc. Imediat dupa ce am luat-o din service am facut aproape 1000km, turbina arata ca in imaginile de mai jos.

M-am dus la ei imediat cum am observat, au zis ca rezolva, dar cand ajuns acasa de la service situatia era neschimbata.

Am revenit cu aceiasi problema, la care am primit niste raspunsuri ironice: "totul se strica din cauza mecanicilor" .. "daca se spargea cauciul tot din cauza interventiei noastre era". Raspunsul a fost sa o las la ei si evalueaza costurile.

Inchei colaborarea cu acest tip de mecanici - nu mai vreau sa aud de ei, in cautarea altora sper seriosi.

Din pacate din ce am cautat pe forum ar fi service-ul din Ramnicu Valcea, dar nu rezolva probleme din pacate Sambata - lucreaza cu efectiv redus, iar programul meu nu permite o deplasare in timpul saptamanii.

As vrea sa stiu daca a mai patit cineva problema semnalata in imagini (cauza, costuri de reparatie, ce se poate intampla daca mai merg cu ea asa, recomandari de mecanici la care ati mai fost).

Poze:
http://img132.imageshack.us/g/dscf1580cg.jpg/

Film:
http://img693.imageshack.us/img693/7026/dscf1585.mp4

Multumesc.

Scris: Mie 04-Aug-2010 10:42
de khan
da-mi un semn la 0723592793. incercam sa rezolvam, cu toate ca nu inteleg ce s-a intimplat exact acolo

Scris: Dum 31-Oct-2010 17:06
de Gabitzu
ai reusit sa rezolvi problema?

Scris: Sâm 06-Noi-2010 10:00
de sonycit
Buna dimineata,

Din ce se vede,este vorba de o neetansare dintre turbina si esapament( sau FAP).Sistemul de cuplare se afla sub scutul de alumuniu ce se vede. Daca este asa,pur si simplu se reface etansarea cu ceva pasta de etansare speciala pentru esapament.
Daca nu,lucrurile sunt mai complicate. Trebuie desfacuta turbina si etansata. Costurile nu justifica rezultatele,ca alte cuvinta las-o asa.
Din punct de vedere functional nu arae o importanta prea mare.

Marius Moloce
0722247463
marius.molocea@gmail.com
Ploiesti/Strejnic.nr51

Scris: Sâm 06-Noi-2010 19:36
de khan
atita ca gazele pot intra in masina in mers, asta fiind doar un exemplu. nu e un lucru pe care sa il lasi asa, sorry

Scris: Dum 07-Noi-2010 00:55
de C i t r o n e l
Scaparea gazelor respectiv funingine la iesirea din turbina intrarea in catalizator sau imbinarea catalizator - FAP este o problema cunoscuta, la masinile PSA.
Rezolvarea este destul de simpla, ceva documentatie gasesti daca cauti unde trebuie.
Costuri ar fi un colier ~20-25lei la reprezentanta Pug si 1-2h de manopera.

Ce nu inteleg eu este de ce s-a umblat la turbina pentru inlocuirea injectoarelor.

Scris: Lun 08-Noi-2010 09:13
de sandor mihai
efectul cel mai neplacut al problemei este imbicsirea rapida a filtrului de aer cu funingine.nu intotdeauna colierul este cauza neetanseitatii.

Scris: Sâm 13-Noi-2010 21:30
de khan
la dr.warez problema e la etansarea dintre corpul central si carcasa de la turbina de evacuare

Scris: Dum 27-Feb-2011 10:32
de dr.warez
Nu am mai avut timp sa intru pe forum.

Intre timp am facut 5000km fara probleme, nu scoate fum tot timpul cred ... rar mai baga in interior dar serios

Deci problema poate fi rezolvat?
Daca da stiti pe cineva, la care ati apelat si a rezolvat o problema similara?

Am gasit pe internet urmatoarele firme:

http://www.turbineauto.ro/reconditionari
http://www.reparatiiturboserv.ro/contact.php

Ce parere aveti de firmele mentionate mai sus?