Pagina 1 din 1

Probleme....calculator, cred!

Scris: Mie 12-Mai-2010 08:40
de danalarm
Salutare,
Dupa ce mi-a murit bateria in miez de noapte, am chemat pe cineva cu masina si cu cabluri, am bagat curent si a pornit.

Toate bune....sau nu.

S-a apris scrisul de SERVICE.

Nu parea ca ar avea vreo problema, dar dupa un drum de vrea 200km am aflat ceva:

- geamurile nu se mai deschid decat cate 2 cm. la fiecare apasare de buton, lung sau scurt, se deschide doar 2 cm.

- limitatorul si pilotul automat sare dupa 5.10.15 secunde.

- bec SERVICE aprins.

Ce poate avea?
A luat-o razna cand am bagat curent?
Aaaa....inainte sa ii dau curent am dat la automat pana a murit de tot....inainte sa moara s-a aprins faza lunga de vreo 2 ori si au plecat si stergatoarele parca tot de 2 ori.

In seara asta pun baterie noua pe ea si urmeaza sa ma duc la service pentru schimb ulei......

re

Scris: Mie 12-Mai-2010 09:30
de kap
Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu bateria dar nu a avut simptomele tale. A murit, am incarcat-o dar in afara de resetarea setarilor de la computerul de bord nu s-a modificat nimic (am testat lumini, stergatoare, etc).
Ai idee care sunt caracteristicile bateriei pe care vrei sa o iei?
Eu am gasit la norauto o baterie Varta care ala zicea ca e ok pentru citroen (s-a uitat pe talon)

Scris: Mie 12-Mai-2010 09:34
de mbc
asta ii cea mai tare... sa te uiti pe talon sa vezi ce baterie iti trebuie. Ma tavalesc...
Pentru dacia 1310 (banuiesc ca si alte masini cu motoru pe carburator): 45Ah
Pentru Motoare mici pe benzina cu injectie: 55 Ah
Pentru Motoare diesel pana in 2 litri: 72 Ah minim, ar fi bine 80Ah. BMW zice 80Ah.
Pentru motoare diesel peste 2 litri: nu stiu, dar banuiesc ca 80 Ah ajunge.

Ia varta, fulmen, staeco, bosch daca vrei marci cunoscute.

Scris: Mie 12-Mai-2010 09:35
de danalarm
am vorbit cu un amic si imi aduce un Exide de 53Ah, era si la 50Ah dar cea de 53 are mai buna pornirea la rece.
undeva pe la 300ron

Scris: Mie 12-Mai-2010 11:17
de claus4you
- geamurile nu se mai deschid decat cate 2 cm. la fiecare apasare de buton, lung sau scurt, se deschide doar 2 cm.
cu faza asta e cel mai simplu,trebuie sa inveti calculatorul cat de inalt e geamul, il ridici sus si ii ti apasat vreo 5 secunde pe buton,si pentru jos la fel

Scris: Mie 12-Mai-2010 11:26
de mesersmith
scoate borna de la baterie, las-o vreo cateva minute si ar trebui sa-si revina..
si eu am patit la fel la c5...

Scris: Mie 12-Mai-2010 12:03
de danalarm
merci de sfaturi. cum ajung acasa si pun bateria noua. incerc variantele

Scris: Mie 12-Mai-2010 23:53
de danalarm
Salutare.
Am pus baterie noua EXIDE de 53Ah.
Am pornit.
Totul ok.
Scris SERVICE - stins
Geamuri - functioneaza corect
Limitator si pilot automat - functioneaza corect

Am masurat bateria inainte sa o pun pe masina 12.9v
Cu motorul pornit, curent incarcare 15.6-7. Indiferent de turatie.
Parea cam mult...dar m-am gandit ca fiind baterie noua....

Maine la 8.30, azi :) , am programare la SDPrestige - revizia aceea cu schimb ulei si filtru la promotie si cele 10 puncte de masurare.

revin cu detalii

Scris: Joi 13-Mai-2010 00:09
de dj01fad
15.7? :shock:
e muuuuuult.... nu are voie sa sara de 14.4 :!:

Scris: Joi 13-Mai-2010 09:59
de mesersmith
confirm valoarea de max 4.4v...
verifica alternatorul pt ca omori bateria in max o luna...
dupa parerea mea, cred ca e busit regulatorul pt excitatie care se afla in alternator, prin urmare nu prea ai cum sa ajungi la el...
mergi la un electrician auto, nu neaparat de la citroen si vezi daca-ti spune acelasi lucru...

Scris: Vin 14-Mai-2010 16:59
de danalarm
slautare.
am rams dator cu vesti.

am fost la SDprestige la revizia aceea de 175ron(fara tva, 208ron cu tot cu tva) schimb ulei si 10 verificari

a fost super ok.

a fost verificata si incarcarea: 14.3-4

Probabil ca incarcarea aceea mare a fost din cauza bateriei.....pentru prima oara pe masina........

oricum foarte multumit de service (in comparatie cu ATS.....) ai optiunea sa stai langa masina ;) .

Scris: Vin 14-Mai-2010 21:44
de mesersmith
probabil ca aparatul de masura indica eronat, pt ca si atunci cand e bateria noua, tot cu 14.4v trebuie sa incarce