Suspect de multe probleme dintr-o data cu C4
Batai la motor C4 ?
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Ar fi interesat de observat urmatorul lucru: citi dintre cei cu probleme au luat masini de pe stoc si citi au luat masini la comanda. Sa vedem daca statistica asta se suprapune peste masinile cu probleme.
Suspect de multe probleme dintr-o data cu C4
Suspect de multe probleme dintr-o data cu C4
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
nu ar trebui sa aibe vreo importanta aspectul asta. Pe stoc sau la comanda ele teoretic sunt produse de aceeasi fabrica ce trebuie sa respecte anumite standarde. Ca fabrica este in Somalia sau in Canada nu conteaza, standardul d'aia este creat. Problema principala nu cred ca se afla la fabrica, ci la dealer, sau reprezentantul marcii. Sunt sigur ca si in alte tari sunt probleme, nu numai la citroen, dar se rezolva altfel, prin inlocuire masiva de subansamble, nu prin carpirea lor. Nu cred ca o reprezentanta citro din germania ar prefera sa piarda 10 zile sa reconstruiasca un motor cand il poate schimba in cateva ore, in plus ca se castiga si un plus de imagine, ce poate conta in atragerea unui client nou.
Ei, la noi este altfel, asta si pentru ca romanul cumpara orice si accepta multe. De acea nu trebuiesc lasati dealerii sa profite, macar de catre cei ce au curaj sa intreprinda ceva.
Treaba cu reconstruitul motorului este cam asa:
ATS daca inlocuia motorul pimea de la frantzuji piesa si o suma de bani corespunzatoare unui numar de ore de manopera.
Daca l-au reconstruit au primit piesele + o suma mult mai mare pentru o operatie aparent mai dificila. Cum mana de lucru este platita cum este platita, clar ca este mai convenabil sa-l pui pe nea vasile sa stranga chiuloasa cu cheia de butelii. Ca tine pana iese din garantie. Dupa noi....potopul.
Ca modelul este prost sau nu, timpul si kilometrii o vor decide. Dar perioada de garantie este perioada de garantie, unde masina trebuie sa functioneze ca in prima zi.
Ei, la noi este altfel, asta si pentru ca romanul cumpara orice si accepta multe. De acea nu trebuiesc lasati dealerii sa profite, macar de catre cei ce au curaj sa intreprinda ceva.
Treaba cu reconstruitul motorului este cam asa:
ATS daca inlocuia motorul pimea de la frantzuji piesa si o suma de bani corespunzatoare unui numar de ore de manopera.
Daca l-au reconstruit au primit piesele + o suma mult mai mare pentru o operatie aparent mai dificila. Cum mana de lucru este platita cum este platita, clar ca este mai convenabil sa-l pui pe nea vasile sa stranga chiuloasa cu cheia de butelii. Ca tine pana iese din garantie. Dupa noi....potopul.
Ca modelul este prost sau nu, timpul si kilometrii o vor decide. Dar perioada de garantie este perioada de garantie, unde masina trebuie sa functioneze ca in prima zi.
da da, si marmota ce facea???
cand vor functiona la noi in tara masinile in garantie, sau in nefericitul caz ca totusi va exista o problema sa se rezolve cat ai clipi, atunci va exista un imperiu mondial numit Romania, cuceritor de lumi. ... deci ... ramanem la marmota noastra...
cand vor functiona la noi in tara masinile in garantie, sau in nefericitul caz ca totusi va exista o problema sa se rezolve cat ai clipi, atunci va exista un imperiu mondial numit Romania, cuceritor de lumi. ... deci ... ramanem la marmota noastra...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
nicum scrie:Ar fi interesat de observat urmatorul lucru: citi dintre cei cu probleme au luat masini de pe stoc si citi au luat masini la comanda. Sa vedem daca statistica asta se suprapune peste masinile cu probleme.
Dupa ce ti-am furat ideea chiar am deschis un poll pe un forum pentru C4-isti sa vedem si ponderea asta. Si eu sint curios. Deocamdata sint prea putine post-uri si rezultatele sint cam irelevante, +ca inevitabil vor veni si oameni cu masini cu 2000-5000km care e posibil nici greieri sa nu aiba.
nicum scrie:Suspect de multe probleme dintr-o data cu C4
Am impresia ca masinile astea (si nu doar Citren si nu doar c4) sint comercializate ca si hard disk-urile pentru pc-uri. Vii cu un lot bun, lumea deja e spulberata de rata foarte scazuta de rebuturi, apoi bagi 3 loturi bune si 2 proaste creind mediul propice pentru ca parerea initiala si deja populara sa nu dispara iar incidentele nou aparute sa para izolate (ca nici din loturile de mai slaba calitate nu pica toate, ci un procent anume, undeva la 10-30%).
Deci, dragi prieteni, probabil o solutie ar fi masinile rusesti. Cum bine zicea personajul ala rus in nus' ce film (Armaghedon?), ceva la modul: la voi toate piesele sint proiectate de genii din europa de est si india, controlul calitatii se face la nivelul SUA, dar _toate_ sint fabricate pe vapor. Deci, da, indiferent ca fabrica e in Somalia sau Franta calitatea ar trebui sa fie aceeasi, si uite ce patim si noi cu masini pur frantuzesti
da... acum e oricum prea tarziu... am facut ceva scandal atunci la ATS dar degeaba... deh doar am vrut sa-mi iau golf
cu suspensia am rezolvat-o... mersi forumisti. era chestia cu mansoanele de cauciuc de la amortizoare cazute
ma gandesc ca adminii ar putea sa faca niste sticky cu problemele care sunt semnalate de mai multi posesori de c4 si rezolvarile lor
cu suspensia am rezolvat-o... mersi forumisti. era chestia cu mansoanele de cauciuc de la amortizoare cazute
-
dimabogdan
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Si eu iubesc masina asta, imi place cum merge, cum arata cum se comporta, e rezistenta, dar mor de ciuda cand ma cand ma gandesc ca mi-au dat-o cu defect de fabricatie tocmai la motor.Nu zic ca nu merge bine, la capitolul probleme avute in timpul functionarii pot sa zic ca nu am nimik, inafara de etrierii necomformi sau uflatura de pe portiere dar care nu au adus nici un necaz functional.Mie mi-e frica de utilizarea pe tremen lung ca daca astia nu rezolva problema ma scoate din garantie si dupaia ce fac stau cu ea pe butuci? Vreau sa zic ca in reviste frantzuzesti de specialitate si nu numai, unde am vazut evaluarea problemelor la c4 in decurs de un an nu am vazut sa scrie de asa probleme la motor.Mai zice de dereglari sau alte probleme minore si care subliniaza ca se rezolva rapid in service si pe langa asta are 4pc sau 4pc jumate din 5...(am sa scanez din revista si am sa postez articolul).Culmea ca am vz ca au mai multe probleme cu alte marci golf opel etc...Sincer eu am mers pe ideea ca macar citroen sa fie mai serios decat marci de la care am auzit numai injurii.Chiar am fost sfatuit sa imi iau citroen mai degraba decat alta marca.Oricum eu merg pe ideea de ghinion curat sau bataie de joc a celor care mi-au vandut masina.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@alexd: teoretic, lucrurile ar trebui sa stea asa cum spui tu. Numai ca in realitate, ele pot sa stea cu totul altfel. Si anume: aia la CTC in Franta descopera ca un lot intreg de C4 are o anumita problema. Nu e mai simplu sa se faca o promotie cu masinile alea intr-o tara din lumea a treia? Caci asa cum spunea si Mituc, nu vor cadea toate, doar un procent, mai mic sau mai mare. Poate ca de-aia li se spune celor care vor sa isi ia masini pe comanda, ca dureaza 4 luni, dar ca exista pe stoc anumite modele.
Se prea poate ca eu sa gresesc, dar hai sa vedem cam cum stau lucrurile...
Se prea poate ca eu sa gresesc, dar hai sa vedem cam cum stau lucrurile...

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
dimabogdan
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
@ nicum : nu gresesti de loc.Gandeste-te ca din 300 de masini pe ora la control ies 25 cu defecte minore( pentru moment) de fabricatie.Adica parametrii usor modificati la o valva, un pistonel de ce nu CUZINETII, pompa de ulei etc.In momente din astea se creeaza loturile pentru 3rd world countries, pentru ca alea 25 n-or sa ajunga niciodata pe tirul pe care scrie Alemagne sau Grand Britain etc.
-
dimabogdan
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Si acum un mic pasaj dintr-un mail primit ca urmare a campaniei mele de duminica seara :
-Redactia Auto Motor si Sport
to me
show details
14:10 (3 hours ago)
Stimate domn,
Calin tariceanu nici nu stie ce fac oamenii lui de acolo. Repet, eu am avut o experianta placuta cu OPC-ul si chiar m-a surprins ca in romania exista si institutii care pot face ceva. Mi-e greu sa intrevad ce sa va intampla in cazul dvs dar merita sa incercati.
Va rog tineti-ma la curent. Sunt surios cum se va rezolva.
Domnule Dima,
Am intervenit si noi la Departamentul Relatii cu Clientii de la Citroen pentru dvs. Sa le lasam timp sa se apuce de treaba. Va sfatuiesc , daca nu ati ridicat masina din service, s-o lasati in continuare acolo pana se vor apuca de ea. Tineti-ma la curent cu desfasurarea evenimentelor poate reusim sa-i punem la treaba pentru a va repara masina ca sa arate ca noua. Cand o veti verifica, dupa reparare, la receptia ei, sa-i puneti sa va masoare compresia in fiecare cilindru si presiunea de ulei in motor pentru ca este posibil ca uzura cuzinetilor sa fi fost insotita si de alte uzuri la arbore, la segmenti, ceea ce ar demonstra ca masina a avut in momentul vanzarii mai multi kilometri decat arata la bord sau (daca nu a avut kilometri in plus) se poate sa se fi incalzit asa de rau motorul, din cauza ungerii proaste, incat s-au topit partial cuzinetii, si atunci s- ar putea s-ar putea sa aiba uzura si pe arborele cotit. La demontare si reparare ar trebui masurata aceasta uzura si, eventual, sa fie adus arborele cotit la o cota unica de reparatie la toate palierele si manetoanele, pentru ca altfel nu veti scapa de "troncanit". Adica poate ar trebui inlocuiti si cuzinetii de biela si cei de palier.
Va sfatuiesc sa fiti corect in urmatoarele zile cu cei de la service, sa-i lasati sa faca treaba , dar sa le spuneti ce doriti de la ei in mod clar. Si tineti-ne la curent cu mersul evenimentelor. Despre modul cum vi se va rezolva problema vom scrie si la posta redactiei in revista AutpoExpert, dar deocamdata asteptam sa se rezolve. Noi am mai intervenit anul trecut pentru posesorul unui Citroen C3 cu probleme si cei de la service din Bucuresti l-au rezolvat rapid, in conditii onorabile si absolut gratuit. Nu stiu cum se vor comporta insa cei din Constanta pana la sfarsit.
Cu bine,
Redactor AutoExpert
Din motive lesne de inteles n-am pus numele nimanui.
-Redactia Auto Motor si Sport
to me
show details
14:10 (3 hours ago)
Stimate domn,
Calin tariceanu nici nu stie ce fac oamenii lui de acolo. Repet, eu am avut o experianta placuta cu OPC-ul si chiar m-a surprins ca in romania exista si institutii care pot face ceva. Mi-e greu sa intrevad ce sa va intampla in cazul dvs dar merita sa incercati.
Va rog tineti-ma la curent. Sunt surios cum se va rezolva.
Domnule Dima,
Am intervenit si noi la Departamentul Relatii cu Clientii de la Citroen pentru dvs. Sa le lasam timp sa se apuce de treaba. Va sfatuiesc , daca nu ati ridicat masina din service, s-o lasati in continuare acolo pana se vor apuca de ea. Tineti-ma la curent cu desfasurarea evenimentelor poate reusim sa-i punem la treaba pentru a va repara masina ca sa arate ca noua. Cand o veti verifica, dupa reparare, la receptia ei, sa-i puneti sa va masoare compresia in fiecare cilindru si presiunea de ulei in motor pentru ca este posibil ca uzura cuzinetilor sa fi fost insotita si de alte uzuri la arbore, la segmenti, ceea ce ar demonstra ca masina a avut in momentul vanzarii mai multi kilometri decat arata la bord sau (daca nu a avut kilometri in plus) se poate sa se fi incalzit asa de rau motorul, din cauza ungerii proaste, incat s-au topit partial cuzinetii, si atunci s- ar putea s-ar putea sa aiba uzura si pe arborele cotit. La demontare si reparare ar trebui masurata aceasta uzura si, eventual, sa fie adus arborele cotit la o cota unica de reparatie la toate palierele si manetoanele, pentru ca altfel nu veti scapa de "troncanit". Adica poate ar trebui inlocuiti si cuzinetii de biela si cei de palier.
Va sfatuiesc sa fiti corect in urmatoarele zile cu cei de la service, sa-i lasati sa faca treaba , dar sa le spuneti ce doriti de la ei in mod clar. Si tineti-ne la curent cu mersul evenimentelor. Despre modul cum vi se va rezolva problema vom scrie si la posta redactiei in revista AutpoExpert, dar deocamdata asteptam sa se rezolve. Noi am mai intervenit anul trecut pentru posesorul unui Citroen C3 cu probleme si cei de la service din Bucuresti l-au rezolvat rapid, in conditii onorabile si absolut gratuit. Nu stiu cum se vor comporta insa cei din Constanta pana la sfarsit.
Cu bine,
Redactor AutoExpert
Din motive lesne de inteles n-am pus numele nimanui.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady






