directie C4

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
aurelian
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Lun 31-Iul-2006 20:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde aurelian » Mie 15-Noi-2006 22:31

hmm si eu ma simt un pic nesigur pe masina la viteze mari datorita suspensiei si directiei un pic cam sensibile poate la denivelari ....dar asta e senzatia care ti-o da masina poate e un pic cam batoasa si te obliga sa fii atent cum si pe unde mergi

toti care s-au suit in masina la mine mi-au spus ca acest tip de volan te forteaza sa stai cu mainele tot timpul pe el

oricum 5 stele inseamna siguranta la crash-test , nu gradul de comfort la condus

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Joi 16-Noi-2006 09:48

Pe carosabil impecabil nu ai senzatia de "masina plimbareata", insa pe carosabil "valurit"
se schimba problema, dar in acest caz ar trebui oricum redusa viteza... ;)
Incercati totusi sa treceti peste senzatia ca iti pleaca volanul din mana...
Eu mi-am dat seama ca desi volanul "topaie" la punctul mort, masina nu isi schimba traiectoria,
decat daca intervin eu cu mici corectii.
Referitor la gradul de intarire, parearea mea e ca ar trebui sa se poata modifica la service,
din setarile "ascunse" computerului...
Mugurel, stii de asa ceva?
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR

Avatar utilizator
dumiflo
pasionat
Mesaje: 319
Membru din: Joi 30-Mar-2006 15:27
Localitate: Bucuresti / Medgidia

Mesajde dumiflo » Joi 16-Noi-2006 09:53

Mie mi se pare destul de stabila masina. Pe A2 eram cu o mana pe volan , iar cu cealalta faceam poza vitezei atinse ( 191km/h) :lol:
Intradevar , cand vorbim de sosele "in valuri" si directia masinii are de suferit.

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Joi 16-Noi-2006 09:53

pai asta incercam si eu sa spun, la punct mort orice senzatie ai avea ca tropaie volanul sau orice, mergi relaxat, nu trebe interventie.
la peste 100, cel putin la mine se intareste directia.
se poate sa fie totusi si din soft ceva, de cate ori am facut update mashina a mers mai bine, mai nervoasa, etc...
Poate Mugurel ne spune ce shi cum, nu shtiu
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Joi 16-Noi-2006 15:52

Legea variatiei servodirectiei noi la service nu putem sa o modificam.
In principiu mi se pare o directie EXTRAORDINARA! Si va rog sa o luati ca atare, mai ales ca am condus o multime de alte masini, printre care si STi sau Mercedes. La BMW am constatat cu stupoare o directie cu adevarat deosebita de ce am condus vreodata. era o chestie in care se modifica nu numai gradul de asistare dar si raportul din caseta.

Oricum, la C4 mie mi se pare ca te ajuta in toate conditiile, la linie dreapta, in viraje, pe loc sau in linie dreapta cu denivelari longitudinale, masina pastreaza traiectoria. Pot sa spun ca singurul Citroen care m-a dezamgit la servodirectie este C2-C3.

Ceea ce a spus in primul post colegul nostru e posibil sa fie niste probleme la reglaj, sau in urma unei lovituri. Dar pana nu m-as plimba cu masina, cred ca ne dam cu parerea prea mult, pentru ca poate el simte ceva, ne descrie altceva, sau nu stim noi sa scriem fenomenul. Totul este explicabil, insa, numai in fata diagramei unui aparat de geometrie.

Mugurel

Avatar utilizator
Alex Motan
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
Localitate: Bucuresti,Galati

Mesajde Alex Motan » Joi 16-Noi-2006 17:06

Directia este SENZATIONALA. Nu stiu daca exista vreo diferenta intre directia mea si celelalte C4 dar daca nu exista...oameni buni nici nu se putea mai bine. Am condus o droaie de masini sport si tind sa cred ca Mugurel are dreptate cand spune ca Bmw-ul are ceva "special" dar va spun cum sta masina mea la 180 km/h in curbe nu prea stau multe sau in ace de par la 70 80 km/h cand spatele tinde sa fuga...
Peste toate astea mai exista si ESP (care mie mi-a intrat de fff putine ori si in general in situatii destul de periculoase) asa ca stati fara grija cei cu benzinare ca nu fuge de pe sosea :wink:
Pt cei cu diesel vesti nu la fel de bune, :( , incercati sa nu va tine-ti prea mult dupa benzinare in curbe ca s-ar putea sa va fuga funduletu pt k aveti motoare grele si atarna iar supspensia spate la coupe nu e printre cele mai grozave... da nu-i nik va revansati voi la consum :wink:

Avatar utilizator
dumiflo
pasionat
Mesaje: 319
Membru din: Joi 30-Mar-2006 15:27
Localitate: Bucuresti / Medgidia

Mesajde dumiflo » Vin 17-Noi-2006 10:23

Alex Motan scrie:...dar va spun cum sta masina mea la 180 km/h in curbe nu prea stau multe sau in ace de par la 70 80 km/h cand spatele tinde sa fuga...


..eu vreau sa-mi spui ce curbe iei tu cu 180 km/h :shock:

Avatar utilizator
Alex Motan
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
Localitate: Bucuresti,Galati

Mesajde Alex Motan » Vin 17-Noi-2006 11:00

:lol: :lol: Eram sigur ca va urma o astfel de intrebare...dupa cum am spus-o pe acest forum de cred ca toata lumea s-a plictisit eu fac ruta bucuresti-urziceni-buza-galati destul de des si acolo sunt cateva curbe de genul asta. Nu pot sa dau detalii despre unghiul de atac sau ce nebunii mai sunt si astea dar pot sa iti zic sigur ca masina ia bine curba desi se apleaca cam tare :lol:
De precizat ca am luat aceleasi curbe cu un C4 diesel Demo car cu viteza mai mica, cam 160 170, si am avut emotii nu gluma, chiar am zis ca imi fuge spatele urat dupa sosea... :evil: :evil: dar am ramas pe aici sa va sacai in continuare :) :D :) :D

Avatar utilizator
dumiflo
pasionat
Mesaje: 319
Membru din: Joi 30-Mar-2006 15:27
Localitate: Bucuresti / Medgidia

Mesajde dumiflo » Vin 17-Noi-2006 11:45

...probabil ca seamana cu , "curbele" de pe A2.

Eu zic ca directia C4-ului sta f bine , atat timp cat adaptezi viteza la conditii de drum.

Avatar utilizator
Alex Motan
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
Localitate: Bucuresti,Galati

Mesajde Alex Motan » Vin 17-Noi-2006 12:08

curbele de pe a2 sunt muuuuuuult mai line pt ca sunt bine calculate ;)
dar diferenta nu e una extrema dar este.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Vin 17-Noi-2006 12:27

dumiflo scrie:Eu zic ca directia C4-ului sta f bine , atat timp cat adaptezi viteza la conditii de drum.


Si chiar daca o scapi putin mai tare in curbe fuge previzibil de bot la inceput (e normal sa subvireze, desi nu subvireaza tare precum altele) si daca tragi brusc de volan fuge tot previzibil si de fund. Mie mi se pare super ok.

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Lun 20-Noi-2006 08:53

Alex Motan scrie:De precizat ca am luat aceleasi curbe cu un C4 diesel Demo car cu viteza mai mica, cam 160 170, si am avut emotii nu gluma, chiar am zis ca imi fuge spatele urat dupa sosea... :evil: :evil: dar am ramas pe aici sa va sacai in continuare :) :D :) :D


....ma cam indoiesc deoarece dieselul are esp standard si ar fi trebuit sa intre inainte sa rupa spatele, sau macar in acel moment. ori te-ai crezut la raliuri si l-ai decuplat ?!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 20-Noi-2006 09:57

Dieseul de 92 CP nu are ESP standard. Si chiar daca avea nu putea sa il decupleze la viteze mai mari de 50km/h.
VTS-ul este singurul la care poti dezactiva ESP oricand.

Si ontopic, pe drum naspa, daca nu adaptezi viteza, poti sa ai tu directia directiei, ca tot urat face masina.

hyde
simpatizant
Mesaje: 34
Membru din: Joi 01-Iun-2006 19:26
Localitate: nord

Mesajde hyde » Lun 20-Noi-2006 09:57

Directia la 307 este mai ferma decat cea de la C4. Le-am condus pe ambele masini si mi se pare ca 307 sta mai bine pe drum decat C4 desi impart acelasi sasiu si tren de rulare. S-ar putea sa fie doar setarile diferite la servodirectie.
Iar referitor la ESP acesta poate fi decuplat dar se activeaza la peste 50Km/h deci nu poti sa te joci cu masina fara el.

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Lun 20-Noi-2006 10:45

Si eu am mers cu 307 si directia este intr-adevar mai ferma, dar nu da suficient feed-back, este supra-asistata...
La viteze urbane volanul e prea moale, iar la viteze mari se intareste un pic cam tare...
Pe drum drept (autostrada/european) e ok, poate sa iti placa mai mult 307, dar in drum virajat as spune ca C4 este mai bun decat 307.
Citroën C6 Exclusive

Citroën C4 Coupé VTR


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo