Am de schimbat o aripa spate stanga la C4 Coupe. Am lansat comanda pentru piese pe 10 martie, nici azi masina nu este gata.
Am dus masina in service intro joi dimineata luni seara nu se apucasera de ea.
Dupa multe discutii, in sfarsit au vopsit-o, dar ghinion, nu a iesit cum trebuie(negru este o culoare dificila pentru ATS).
Oare cat ar trebui sa dureze schimbarea unei aripi la service-ul Citroen?
3 luni - avand in vedere ca deja au trecut 40 de zile de la comanda....
Pe astia chiar nu ii intereseaza, sau dupa ce ne-au vandut masina vor sa ne arate cat de mici si prosti suntem noi care le dam banii?
tinichigerie - ATS sau Champion
Moderator: Echipa Tehnica
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
ceainegru scrie:mie mi-au vopsit integral portiera de la sofer (dupa un incident in parcare), sapt trecuta, in 48 de ore, si a iesit perfect. deci, cred k e relativa treaba totusi.... anyway, astept si eu cele 3 luni
RELATIV e sa treci si tu prin ce am trecut eu cu "sectia tinichigerie" de la ats ... si multi altii care au avut probleme cu ei.
RELETIV este si "norocul" de a avea masina o singura culoare ... nu mai multe noante.
...este , totusi "RELATIV". ""

am facut programare la ATS.
promit sa va tin la curent cu ce se intampla, iar cand voi termina voi scrie intreaga poveste pe care trebuie insa sa o duc la capat. Cu Politia si cu Asigurarile am terminat (frumoase aventuri ...), urmeaza service-ul.
pentru asta, astept niste sfaturi de la cei patiti cu privire la:
- ce acte/hartii/documente trebuie sa mi se ofere din partea service-ului la aducerea masinii.
- la ce trebuie sa fiu atent la predarea si la ridicarea masinii.
(in plus, s-a furat de la cineva CD-uri din torpedou, triunghiul, trusa sau extinctorul? ati gasit bordul sau tapiseria murdara de ulei sau vopsea?)
va multumesc.
promit sa va tin la curent cu ce se intampla, iar cand voi termina voi scrie intreaga poveste pe care trebuie insa sa o duc la capat. Cu Politia si cu Asigurarile am terminat (frumoase aventuri ...), urmeaza service-ul.
pentru asta, astept niste sfaturi de la cei patiti cu privire la:
- ce acte/hartii/documente trebuie sa mi se ofere din partea service-ului la aducerea masinii.
- la ce trebuie sa fiu atent la predarea si la ridicarea masinii.
(in plus, s-a furat de la cineva CD-uri din torpedou, triunghiul, trusa sau extinctorul? ati gasit bordul sau tapiseria murdara de ulei sau vopsea?)
va multumesc.
bun. spre deosebire de alte posturi unde se bat campii la greu, laudand designul sau diferitele facilitati electronice, unde lumea se plange de consum sau de receptia radio ... nu am primit si eu aici un raspuns despre cum trebuie sa te prezinti la service.
dar inainte de asta sa reiau povestea de la capat.
1. am zgariat si infundat pragul dreapta pe o distanta de vreo 20 cm, adancime 1-2 cm.
2. am CASCO la BCR Asigurari.
3. am intrat pe site la BCR sa vad ce trebuie sa faci in asemenea situatii, in plus fata de ce scria in contract:
- sa te duci la politie
- sa te duci la inspectorul de dauna.
4. iau de pe site adresa sectiei de politie din sectorul 2 - acolo unde trebuia sa ma adresez, care era localizata in Pantelimon. Ajuns acolo, domnii politisti imi explica ca nu ei se ocupa de asta, ca e o eroare, si ca trebuie sa ma duc tot in sectorul 2, la un "compartiment special", la 1 statie de tramvai de Lizeanu. ajuns acolo, am recunoscut sectia mult mediatizata de la ProTV, de unde transmit ei aglomeratia de la accidente. bun - dupa vreo 2 ore de stat la coada si stat de vorba cu diversi ghinionisti sau inconstienti, am rezolvat. cand sa plec acasa, ma mai uit o data pe hartiile emise de politai. Surpriza - imi gresise numarul de inmatriculare. Am mai pierdut 10 minute sa ma rog de el sa corecteze, mai ales ca se facea si schimbul de tura - mentionez ca era dupa ora 22.
(timp pierdut - plimbat aiurea prin Bucuresti dupa politai + asteptat la coada = 4 ore)
5. a doua zi dimineata, cu actele de la politie si cu toate actele masinii, plec spre service-ul care avea program in acea dimineata, conform informatiilor de pe siteul BCR. nu inteleg unde este acest service - AutoClass - deci sun la BCR, poate stiu ei. la telefon mi se spune "pai este pe dreapta Dambovitei, mergeti de la Unirii la Izvor, il vedeti dv..." trec de Izvor si imi dau seama ca am cerut o informatrie la o sursa care mai gresise. ma uit pe hartiile printate de pe situl BCR si vad ca acel service are nr. de telefon - sun si mi se spune "noi suntem pe la Mihai Bravu" ....
concluzie - informati-va din timp unde trebuie sa ajungeti ... ca parca aceste institutii prefera sa ne tina plimbati pe drumuri.
ajung la AutoClass, coada mare la inspectorul BCR. atentie - acel inspector iti dadea un carton pe care sa scrii diverse informatii, dar nu avea si un nr. de inregistrare sau un numar de ordine. cu nervii de rigoare, am ajuns la niste intelegeri cu cei care veneau din urma si aveau impresia ca sunt primii la rand. in sfarsit, mi-a venit si randul meu, inspectorul a facut tot dosarul, dar nu a excelat in politeturi (avand in vedere clientii lui - care toti au gasit masina lovita in parcare - toti imi spuneau mie asta cand stateam la rand ....).
(tip pierdut - plimbat aiurea prin centrul Bucurestiului dupa asiguratori si stat la coada = 4-5 ore invoite de la servici)
6. imi fac curaj si ma duc la ATS. in decurs de peste 1 luna, mi se fac vreo 2-3 programari. printre altele, am fost cu masina si la maistrul de tinichigerie, care si-a dat cu parerea.
iar cand a sosit ziua finala de lasat masina, nu am putut sa ma invoiesc de la servici. deci am dus-o a doua zi la prima ora. adica marti.
am predat acolo cheia si talonul masinii. mi s-a completat in fata mea si la masina o foaie standard (am uitat cum se numeste - un fel de predare-primire), in care era descrisa starea masinii.
vineri seara sau sambata dimineata masina a fost gata (lucru verificat de mine sambata dimineata). am luat factura proforma tot atunci, pentru ca tot personalul ATS fusese convocat la servici si sambata aceea. luni trebuia sa duc factura la BCR, dar tot nu am reusit, deoarece nu am putut sa ma invoiesc de la servici. marti dimineata am depus factura + cererea de despagubire, miercuri la 16.30 am fost sunat de la ATS sa imi ridic masina. acolo am mai platit o taxa de vreo 25 RON, ceva de genul "reintregirea politei de asigurare" sau cam asa ceva ...
despre lucrare - vopseaua nu este curcubeu, pragul a fost indreptat frumos (din pacate, nu am reusit sa trec pe la ATS in timpul lucrarii sa vad ce si cum fac oamenii la aceasta chestie).
despre masina - am gasit o folie de plastic pe scaunul soferului, care a fost luata la predarea masinii. bordul era un pic acoperit cu praf, iar pe usa se vedea ca a fost sters praful cu o carpa, dar mai ramasesera urme.
nu au fost facuti decat 4 km in acest timp.
(deoarece sunt paranoic, in momentul cand am predat masina, am scos tot ce aveam in torpedou - cd-uri, servetele sau in portbagaj - produse de intretinere/curatenie, extinctor, trusa medicala, triunghi).
7. concluzie finala
- la politie e naspa sa stai la coada
- BCR nu prea are informatiile actualizate pe site, iar cei de la telefon sunt total pe dinafara
- am pierdut ffff mult timp cu programarea la ATS, dar chiar daca m-au amanat atata timp cu programarea, chiar s-au tinut de cuvant in ceea ce priveste intervalul de reparatie. si imi place cum au facut-o.
- in final, BCR a fost bun platnic (mai putin de 48 de ore)
sfarsit.
dar inainte de asta sa reiau povestea de la capat.
1. am zgariat si infundat pragul dreapta pe o distanta de vreo 20 cm, adancime 1-2 cm.
2. am CASCO la BCR Asigurari.
3. am intrat pe site la BCR sa vad ce trebuie sa faci in asemenea situatii, in plus fata de ce scria in contract:
- sa te duci la politie
- sa te duci la inspectorul de dauna.
4. iau de pe site adresa sectiei de politie din sectorul 2 - acolo unde trebuia sa ma adresez, care era localizata in Pantelimon. Ajuns acolo, domnii politisti imi explica ca nu ei se ocupa de asta, ca e o eroare, si ca trebuie sa ma duc tot in sectorul 2, la un "compartiment special", la 1 statie de tramvai de Lizeanu. ajuns acolo, am recunoscut sectia mult mediatizata de la ProTV, de unde transmit ei aglomeratia de la accidente. bun - dupa vreo 2 ore de stat la coada si stat de vorba cu diversi ghinionisti sau inconstienti, am rezolvat. cand sa plec acasa, ma mai uit o data pe hartiile emise de politai. Surpriza - imi gresise numarul de inmatriculare. Am mai pierdut 10 minute sa ma rog de el sa corecteze, mai ales ca se facea si schimbul de tura - mentionez ca era dupa ora 22.
(timp pierdut - plimbat aiurea prin Bucuresti dupa politai + asteptat la coada = 4 ore)
5. a doua zi dimineata, cu actele de la politie si cu toate actele masinii, plec spre service-ul care avea program in acea dimineata, conform informatiilor de pe siteul BCR. nu inteleg unde este acest service - AutoClass - deci sun la BCR, poate stiu ei. la telefon mi se spune "pai este pe dreapta Dambovitei, mergeti de la Unirii la Izvor, il vedeti dv..." trec de Izvor si imi dau seama ca am cerut o informatrie la o sursa care mai gresise. ma uit pe hartiile printate de pe situl BCR si vad ca acel service are nr. de telefon - sun si mi se spune "noi suntem pe la Mihai Bravu" ....
concluzie - informati-va din timp unde trebuie sa ajungeti ... ca parca aceste institutii prefera sa ne tina plimbati pe drumuri.
ajung la AutoClass, coada mare la inspectorul BCR. atentie - acel inspector iti dadea un carton pe care sa scrii diverse informatii, dar nu avea si un nr. de inregistrare sau un numar de ordine. cu nervii de rigoare, am ajuns la niste intelegeri cu cei care veneau din urma si aveau impresia ca sunt primii la rand. in sfarsit, mi-a venit si randul meu, inspectorul a facut tot dosarul, dar nu a excelat in politeturi (avand in vedere clientii lui - care toti au gasit masina lovita in parcare - toti imi spuneau mie asta cand stateam la rand ....).
(tip pierdut - plimbat aiurea prin centrul Bucurestiului dupa asiguratori si stat la coada = 4-5 ore invoite de la servici)
6. imi fac curaj si ma duc la ATS. in decurs de peste 1 luna, mi se fac vreo 2-3 programari. printre altele, am fost cu masina si la maistrul de tinichigerie, care si-a dat cu parerea.
iar cand a sosit ziua finala de lasat masina, nu am putut sa ma invoiesc de la servici. deci am dus-o a doua zi la prima ora. adica marti.
am predat acolo cheia si talonul masinii. mi s-a completat in fata mea si la masina o foaie standard (am uitat cum se numeste - un fel de predare-primire), in care era descrisa starea masinii.
vineri seara sau sambata dimineata masina a fost gata (lucru verificat de mine sambata dimineata). am luat factura proforma tot atunci, pentru ca tot personalul ATS fusese convocat la servici si sambata aceea. luni trebuia sa duc factura la BCR, dar tot nu am reusit, deoarece nu am putut sa ma invoiesc de la servici. marti dimineata am depus factura + cererea de despagubire, miercuri la 16.30 am fost sunat de la ATS sa imi ridic masina. acolo am mai platit o taxa de vreo 25 RON, ceva de genul "reintregirea politei de asigurare" sau cam asa ceva ...
despre lucrare - vopseaua nu este curcubeu, pragul a fost indreptat frumos (din pacate, nu am reusit sa trec pe la ATS in timpul lucrarii sa vad ce si cum fac oamenii la aceasta chestie).
despre masina - am gasit o folie de plastic pe scaunul soferului, care a fost luata la predarea masinii. bordul era un pic acoperit cu praf, iar pe usa se vedea ca a fost sters praful cu o carpa, dar mai ramasesera urme.
nu au fost facuti decat 4 km in acest timp.
(deoarece sunt paranoic, in momentul cand am predat masina, am scos tot ce aveam in torpedou - cd-uri, servetele sau in portbagaj - produse de intretinere/curatenie, extinctor, trusa medicala, triunghi).
7. concluzie finala
- la politie e naspa sa stai la coada
- BCR nu prea are informatiile actualizate pe site, iar cei de la telefon sunt total pe dinafara
- am pierdut ffff mult timp cu programarea la ATS, dar chiar daca m-au amanat atata timp cu programarea, chiar s-au tinut de cuvant in ceea ce priveste intervalul de reparatie. si imi place cum au facut-o.
- in final, BCR a fost bun platnic (mai putin de 48 de ore)
sfarsit.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo