Da, pentru ca sint 2 chestii diferite, cel putin asa cred eu. Din cite-mi mai aduc eu aminte la Stevey bataile se auzeau undeva in centru si se puteau auzi si de la 50 de metri.
La mine (si probabil la tine) tre' sa fii foarte atent sa le auzi din afara masinii, cel mai bine se aud din interior, si se aud undeva din partea dreapta a motorului.
Batai la motor C4 ?
Moderator: Echipa Tehnica
Eu am o inregistare audio de pe 17 martie cu zgomotul motorului meu.Deci cine e dornic pot sa o trimit via e-mail pt ca nu stiu cum sa pun pe forum un fisier audio.Deocamdata o sa-l trimit lui danalarm pt. ca vad ca are pus si e-mailu.Sper sa nu se supere si poate ne spune daca semana cu ce avea el
.

Si eu "posed" acest zgomot suparator, dar din fericire dispare dupa 3-4 minute (cind se incalzeste motorul). Am fost de 2 ori la ATS, dar nu i-am convins ca ar fi o problema. Mi s-a spus ca e normal pentru ca se descarca tachetii. Si am ales raul mai mic, acela de a nu risca sa-mi umble cei de la ATS in motor, mai ales ca dupa cum se uita si-si dau cu parerea nu par sa stie mai multe despre acest motor decit mine. Oricum masina merge "brici", nu am avut probleme majore si face 600 km pe saptamina (Bucurest-Galati si retur)
stevey scrie:Eu am o inregistare audio de pe 17 martie cu zgomotul motorului meu.Deci cine e dornic pot sa o trimit via e-mail pt ca nu stiu cum sa pun pe forum un fisier audio.Deocamdata o sa-l trimit lui danalarm pt. ca vad ca are pus si e-mailu.Sper sa nu se supere si poate ne spune daca semana cu ce avea el.
am auzit inregistrarea zgomotului tau

daca nu se rezolva am mai spus si la altii: dauna totala! dati cu ea de parapet, gasiti voi o solutie...
@danalarm
Descrie mi si mie te rog zgomotul ciudat sa vad daca e acelasi cu al meu. Sper sa fiu paranoic dar si la mine se aude un tacanit cand pornesc motorul care dispare cand creste presiunea uleiului la 3 liniute. O sa ma uit cam de unde vine.
PS La Bentley exista un cetatean care dupa sunetul motorului poate identifica pana la 300 de posibile defecte de fabricatie. Cat de mult ne ar folosi unul pentru citroen....
Descrie mi si mie te rog zgomotul ciudat sa vad daca e acelasi cu al meu. Sper sa fiu paranoic dar si la mine se aude un tacanit cand pornesc motorul care dispare cand creste presiunea uleiului la 3 liniute. O sa ma uit cam de unde vine.
PS La Bentley exista un cetatean care dupa sunetul motorului poate identifica pana la 300 de posibile defecte de fabricatie. Cat de mult ne ar folosi unul pentru citroen....
batai la motor c4?
Hy there kids! Am mai postat acum haaahaaaa, cred ca mai bine de un an un subiect in genul celui discutat aici. Din pacate, nu-l mai gasesc, sunt cam stangaci cu navigatul pe acest forum... In orice caz, revin acum cu precizari 'la cald'.
Si eu am avut fix aceleasi probleme ca si voi, legat de zgomotul la ralanti cand se racea afara, zgomot care mai apoi s-a accentuat, facandu-si simtita prezenta indiferent de temperatura exterioara. Eu am cumparat masina de la Cartec Trade Pitesti, acolo mi-am facut fiecare revizie sau interventie si drept urmare, acolo am cerut solutionarea problemei. Ca de fiecare data, oamenii de acolo au fost foarte amabili si au facut cam tot ce a tinut de ei pentru a rezolva problema trancanitului. Am mers cu masina la sediul Citroen Romania din Floreasca, unde expertul de acolo m-a retrimis la Pitesti, cu urmatoarea dispozitie: inlocuirea tachetilor!
La service-ul Cartec Trade mi s-au schimbat tachetii fara nicio insistenta sau interventie si chiar am avut ocazia sa privesc cum arata motorul meu inside. Intr-adevar doi tacheti prezentau usoare deformari ( ondulari ), insa axele cu came erau dubios de ok pt cati km aveam ( 87K ), erau extrem de putin 'patate'...
Cert este ca de la schimbarea tachetilor, masina se comporta foarte bine la rulare, acceleratia si-a racapatat suflul, reusind sa trec din nou peste bariera de 200km/h. Ce este cu adevarat interesant insa, e zgomotul la ralanti al motorului, dupa schimbarea tachetilor. Nu mai seama deloc cu ce era inainte, e destul de firesc, doar ca intreg zgomotul produs de motor e cu mult mai redus. Ca atunci cand am cumparat masina.
Nu stiu daca va durea prea mult timp 'fericirea', dat fiind k acum 2 saptamani am trecut de 100k - Europe trip. Indiferent cum ar fi insa, cunosc personal cazul unui posesor de citroen c5, care timp de 60.000 de km nu a facut niciun schimb de ulei. Mai completa doar, din cand in cand. Masina respectiva prezinta acelasi zgomot pe care il aveam eu inainte, insa nu consuma niciun dram de ulei in plus decat consuma un motor in buna regula!
De asemenea, am fost informat ca noii tacheti sunt de calitate diferita fata de cei montati original, cel mai probabil, facandu-se referire la noile motoare de 1.6 realizate in colaborare cu BMW. Mie unul, desi sunt destul de circumspect la precizari de acest gen, chiar mi se pare o mare diferenta in felul in care raspunde motorul acum!
Si eu am avut fix aceleasi probleme ca si voi, legat de zgomotul la ralanti cand se racea afara, zgomot care mai apoi s-a accentuat, facandu-si simtita prezenta indiferent de temperatura exterioara. Eu am cumparat masina de la Cartec Trade Pitesti, acolo mi-am facut fiecare revizie sau interventie si drept urmare, acolo am cerut solutionarea problemei. Ca de fiecare data, oamenii de acolo au fost foarte amabili si au facut cam tot ce a tinut de ei pentru a rezolva problema trancanitului. Am mers cu masina la sediul Citroen Romania din Floreasca, unde expertul de acolo m-a retrimis la Pitesti, cu urmatoarea dispozitie: inlocuirea tachetilor!
La service-ul Cartec Trade mi s-au schimbat tachetii fara nicio insistenta sau interventie si chiar am avut ocazia sa privesc cum arata motorul meu inside. Intr-adevar doi tacheti prezentau usoare deformari ( ondulari ), insa axele cu came erau dubios de ok pt cati km aveam ( 87K ), erau extrem de putin 'patate'...
Cert este ca de la schimbarea tachetilor, masina se comporta foarte bine la rulare, acceleratia si-a racapatat suflul, reusind sa trec din nou peste bariera de 200km/h. Ce este cu adevarat interesant insa, e zgomotul la ralanti al motorului, dupa schimbarea tachetilor. Nu mai seama deloc cu ce era inainte, e destul de firesc, doar ca intreg zgomotul produs de motor e cu mult mai redus. Ca atunci cand am cumparat masina.
Nu stiu daca va durea prea mult timp 'fericirea', dat fiind k acum 2 saptamani am trecut de 100k - Europe trip. Indiferent cum ar fi insa, cunosc personal cazul unui posesor de citroen c5, care timp de 60.000 de km nu a facut niciun schimb de ulei. Mai completa doar, din cand in cand. Masina respectiva prezinta acelasi zgomot pe care il aveam eu inainte, insa nu consuma niciun dram de ulei in plus decat consuma un motor in buna regula!
De asemenea, am fost informat ca noii tacheti sunt de calitate diferita fata de cei montati original, cel mai probabil, facandu-se referire la noile motoare de 1.6 realizate in colaborare cu BMW. Mie unul, desi sunt destul de circumspect la precizari de acest gen, chiar mi se pare o mare diferenta in felul in care raspunde motorul acum!
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Mie 14-Apr-2010 00:34
- Localitate: bucuresti
trepidatii la motor
Am un citroen C4 motor 1.4 benzina, 40 000 km
De pe la 20 000 km , masina trepideaza la relanti, motorul nu merge rotund, in special cand este temperatura scazuta afara
Am schimbat la sfatul mecanicilor, senzorul de pe volanta, sondele Lamda.. deasemena ambreiajul care picase oricum
Ideea este ca nu pot scapa de aceste trepidatii
Am mai observat ca in momentul in care tin piciorul pe ambreiaj, aceste trepidatii dispar sau sunt aproape insesizabile
Am ajuns la concluzia ca nu exista o solutie pt aceasta problema la masina dupa cat am umblat si schimbat la ea, dar totusi sper sa primesc niste sfaTURI sau informatii utile de aici
Va multumesc
De pe la 20 000 km , masina trepideaza la relanti, motorul nu merge rotund, in special cand este temperatura scazuta afara
Am schimbat la sfatul mecanicilor, senzorul de pe volanta, sondele Lamda.. deasemena ambreiajul care picase oricum
Ideea este ca nu pot scapa de aceste trepidatii
Am mai observat ca in momentul in care tin piciorul pe ambreiaj, aceste trepidatii dispar sau sunt aproape insesizabile
Am ajuns la concluzia ca nu exista o solutie pt aceasta problema la masina dupa cat am umblat si schimbat la ea, dar totusi sper sa primesc niste sfaTURI sau informatii utile de aici
Va multumesc
pai ce spui tu s-ar putea sa aiba legatura cu priza de la cutie de viteze, atita vreme cit vibratia dispare dupa ce calci ambreiajul, nu trebuia sa schimbi nimic altceva de la motor
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
un test de compresie? tare asta... eu unul zic ca e clar o problema legata de cutia de viteze atita vreme cit la decuplarea ei din ambreiaj vibratia dispare, mai exact priza e strimba din stiu eu ce motiv
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Da jos clapeta de acceleratie si curat-o. Poti sa cureti si debitmetrul... daca ai. Si poti incerca si sa schimbi bujiile...oricum ar cam fi cazul la 40.000.
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes