Problema asta a aparut prima data cam cu 2k km inainte de a aparea tremurul la ambreaj (la 24k km, placa+disc schimbate la 29k), si acum de vreo 500km a aparut din nou. Ma tem ca nu cumva ambreajul sa nu revina complet si sa-mi tina placa de presiune insuficient apasata pe disc, asta oferindu-i o usoara mobilitate si posibilitate de a patina insesizabil cind eu cred ca ambreajul e de fapt cuplat complet (pedala ridicata complet).
Senzatia e aceeasi pe care o aveam la frina de mina de pe spate de la bicicleta cind trebuia sa torn ulei pe sufa pentru a lubrefia in interiorul camasii iar sabotii erau impinsi de pe roata inapoi de bataia rotii, sau la ambreajele de la kart pe care uita 'nea Gica de la scularie sa le mai unga si pe care trebuia sa le apasam (copchii fiind) cu ambele picioare si apoi sa ridicam pedala cu virful papucului (cite mingi de tenis de cimp a luat 'nea Gica peste buci cind ne dadea asa kart...
