Salut...
mi-am luat ieri becuri Philips NightGuide 3-in-1 pentru faza scurta (H7R)...
am dat pe ele 90 ron de la Augsburg... si a trebuit sa platesc si montarea lor (30 ron)... [in mod normal e gratuit, dar cica a necesitat mai mult timp pentur montare.... ... ... .. .]
azi noapte am facut testul de drum... dezamagit... dezamagit ca lumina proiectata se termina la aproximativ 30 de metri. masurat.
in conditiile in care mai si rulez cu > 50 km/h devine incofortabil...practic spotul de lumina nu imi lumineaza dincolo de orice intersectie.
avand in vedere are si 50% mai multa lumina... ma astept sa bata undeva intre 50 si 70 si ceva de metri... cum se zice... e diferenta mare.
am pus cateva poze facute aseara...
http://www.rufon.org/spooky/images/phil ... C00281.JPG
intrebarea mea e... au montat cei de la Augsburg prost farurile... daca da, ma duc peste ei...
Faruri reglate prost sau...
Moderator: Echipa Tehnica
Salut,
Si eu mi-am montat Philips NighGuide pe C3-ul meu. Fata de becurile stock s-a simtit diferenta. Nu te poti astepta ca se vor comporta ca niste xenoane, dar vizibilitatea ar trebui sa fie mai buna.
Chestia ca ofera cu 50% mai multa lumina decat un bec chior din fabrica este probabil adevarata, dar becul nu-ti va oferi acea lumina in plus decat pe portiunea de drum pe care e reglat sa bata. Sa nu comparam "bataia" becului cu intensitatea lui luminoasa. Marind intensitatea luminoasa mai castigi poate cativa metri, dar ceea ce conteaza este reglajul farului.
Ai incercat sa folosesti reglajul electric al farurilor ca sa le faci sa bata mai departe? Conteaza si cat de incarcata era masina, d-asta e bun reglajul electric pentru faruri...
Si eu mi-am montat Philips NighGuide pe C3-ul meu. Fata de becurile stock s-a simtit diferenta. Nu te poti astepta ca se vor comporta ca niste xenoane, dar vizibilitatea ar trebui sa fie mai buna.
Chestia ca ofera cu 50% mai multa lumina decat un bec chior din fabrica este probabil adevarata, dar becul nu-ti va oferi acea lumina in plus decat pe portiunea de drum pe care e reglat sa bata. Sa nu comparam "bataia" becului cu intensitatea lui luminoasa. Marind intensitatea luminoasa mai castigi poate cativa metri, dar ceea ce conteaza este reglajul farului.
Ai incercat sa folosesti reglajul electric al farurilor ca sa le faci sa bata mai departe? Conteaza si cat de incarcata era masina, d-asta e bun reglajul electric pentru faruri...
Evident, la reglajul farurilor ma refeream.
Intr-adevar, se simte diferenta, dar portiunea e prea mica pe care bate e mult prea mica...
Farurile sunt date la maxim (cred ca pozitia 0) fara incarcare in masina.
Tind sa cred ca le-au pus ei prost... defapt, intrebarea corecta ar fi:
se pot monta farurile prost? sau au un soclu in care se baga si nu ai cum sa le reglezi la montare?
Intr-adevar, se simte diferenta, dar portiunea e prea mica pe care bate e mult prea mica...
Farurile sunt date la maxim (cred ca pozitia 0) fara incarcare in masina.
Tind sa cred ca le-au pus ei prost... defapt, intrebarea corecta ar fi:
se pot monta farurile prost? sau au un soclu in care se baga si nu ai cum sa le reglezi la montare?
Daca nu e incarcata masina, doar cu sofer si fara bagaje, reglajul electric al farurilor trebuie sa fie pe pozitia 0.
In mod normal, daca se schimba doar becurile, n-ar avea de ce sa se deregleze farurile. Becurile au niste socluri metalice si se prind cu niste arcuri zdravene in far. Era totusi recomandabil si de bun simt daca tot te-au jupuit de 30 RON la manopera sa verifice si reglajul farurilor. Nu le-ar fi luat prea mult timp.
Trebuie sa existe si un reglaj al farurilor care se face din compartimentul motor (nu cel electric). La C3, pentru reglajul respectiv se foloseste un banal imbus. Trebuie sa parchezi masina pe un teren plan, la o anumita distanta in fata unui perete vertical, si sa verifici "amprenta" farurilor pe perete.
In mod normal, daca se schimba doar becurile, n-ar avea de ce sa se deregleze farurile. Becurile au niste socluri metalice si se prind cu niste arcuri zdravene in far. Era totusi recomandabil si de bun simt daca tot te-au jupuit de 30 RON la manopera sa verifice si reglajul farurilor. Nu le-ar fi luat prea mult timp.
Trebuie sa existe si un reglaj al farurilor care se face din compartimentul motor (nu cel electric). La C3, pentru reglajul respectiv se foloseste un banal imbus. Trebuie sa parchezi masina pe un teren plan, la o anumita distanta in fata unui perete vertical, si sa verifici "amprenta" farurilor pe perete.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Am si eu NightGuide si s-a vazut o super-diferenta fata de becurile stock. Nu mai stiu exact cit trebuie sa bata faza scurta, dar cam aia e distanta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
in concluzie... becurile pot fi montate gresit si sa bata prea aproape...? eu nu m-am bagat in ele asa ca nu cunosc sistemul de montare.
daca ei nu ma rezolva ma duc la ATS... care mi-au pus un OSRAM longlife si sincer vedeam MULT mai bine.
http://expomoto2005parte3.no.sapo.pt/Luzes%2005.JPG
daca ei nu ma rezolva ma duc la ATS... care mi-au pus un OSRAM longlife si sincer vedeam MULT mai bine.
http://expomoto2005parte3.no.sapo.pt/Luzes%2005.JPG
OT: Osram light@day (longlife cum zici tu) am si eu, am inlocuit becurile stock de faza scurta cu asa ceva la revizie la ATS. Nu pot insa sa ma pronunt fiindca eu nu merg in afara orasului noaptea - cert e ca "se vede" ca au o lumina mult mai "alba", mai stralucitoare si mai clara - si in mod cert vad mai bine decat cu becurile cu care a venit masina.
spooky scrie:in concluzie... becurile pot fi montate gresit si sa bata prea aproape...? eu nu m-am bagat in ele asa ca nu cunosc sistemul de montare.
Nu. Becurile intra intr-un soclu fix. Acel soclu la rindul lui se prinde tot fix de far si de sistemul de reglare a inaltimii. Deci daca in timpul montarii nu ti-au busit aia farurile (e putin probabil sa ti le fi busit pe ambele) atunci poate becurile is reglate sa bata minim.
@mituc
@all
Am fost la Augsburg... le-am explicat problema, m-au chemat mai tarziu... si dupa ceva asteptari mi-au bagat masina in service unde au adus un aparat care l-a pus in fata farurilor.
Concluzia... farurile nu erau reglate bine:
http://www.rufon.org/spooky/images/phil ... C00303.JPG
http://www.rufon.org/spooky/images/phil ... C00305.JPG
iar reglararea farurile se face de la o chestie alba cu surubelnita:
http://www.rufon.org/spooky/images/phil ... faruri.jpg
Astept seara sa fac poze de comparatie.
@all
Am fost la Augsburg... le-am explicat problema, m-au chemat mai tarziu... si dupa ceva asteptari mi-au bagat masina in service unde au adus un aparat care l-a pus in fata farurilor.
Concluzia... farurile nu erau reglate bine:
http://www.rufon.org/spooky/images/phil ... C00303.JPG
http://www.rufon.org/spooky/images/phil ... C00305.JPG
iar reglararea farurile se face de la o chestie alba cu surubelnita:
http://www.rufon.org/spooky/images/phil ... faruri.jpg
Astept seara sa fac poze de comparatie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo